طرح توجیهی تولید چیپس
درباره وب

محیطی امن و مطمئن جهت رفاه محققین، دانشجویان و دانش آموزان عزیز برای دانلود پایان نامه، مقاله و پروژه های علمی و آموزشی در تمامی رشته ها تمامی فایلهای ارائه شده در این سایت قابل دانلود بوده و مبلغ آن به صورت آنلاین پرداخت می شود. پس از پرداخت بلافاصله لينک دانلود نمایش داده مي شود و همزمان يك نسخه از فايل به ايميل شما ارسال مي گردد.
نويسندگان
امکانات وب

    آمار وب سایت:  

    بازدید امروز : 612
    بازدید دیروز : 2062
    بازدید هفته : 3616
    بازدید ماه : 3518
    بازدید کل : 288569
    تعداد مطالب : 1157
    تعداد نظرات : 2
    تعداد آنلاین : 1



    خرید و فروش فایل

    counter hit make

طرح توجیهی تولید چیپس



طرح توجیهی تولید چیپس

مشخصات محل اجرای طرح :

استان:مرکزی

شهرستان : اراک .

بخش : مرکزی

ابعاد ومساحت محل اجرای طرح

زمینی به مساحت 1500 متر مربع

نزدیکترین شهر وفاصله آن تا محل کسب و کار در 5 کیلومتری شهراراک واقع است .

فاصله محل استقرارکسب و کار تا جاده اصلی ،نوع راه و جاده مربوطه در کنار جاده اصلی

امکانات تأمین موادو لوازم در محل وجود دارد

امکانات تأمین نیروی کار ماهر در منطقه

چکیده: برای تولید چیپس ، لازم است از سیب زمینی مرغوب استفاده شود. سیب زمینی باید درشت ، سالم ، کاملا رسیده و دارای کمترین مقدار گره وحفره در سطح آن باشد. پس از شستشو ی سیب زمینی ، توسط دستگاه های سایش آن را پوست گیری می کنند. دراین روش سایش ضایعات سیب زمینی بین 1 تا 4 درصد است ، که این مسئله بستگی به شکل ، اندازه و عمق گره ها و همچنین مدت زمانی دارد که سیب زمینی در انبار نگهداری شده است . پس از کندن پوست سیب زمینی ، نوبت به تهیه تراشه های نازکی از آن می رسد . بدین ترتیب که سیب زمینی به داخل ظرف قیفی شکل بنام هاپر ریخته می شود و با عبور از میان دستگاه مذکور ، به درون ماشین برش سرازیر می گردد در هنگام برش , و به منظور شسته شدن نشاسته ازسطح تراشه ها ، یک جریان آب دائمی باید از روی آنها عبور نماید. چنانچه نشاسته ازسطح تراشه ها شسته نشود ، باعث چسبیدن آنها بهنگام سرخ شدن خواهد گردید .

...

فرمت فایل: DOC (ورد 2003) قابل ویرایش تعداد صفحات: 17

 

 

 

 

برای دانلود فایل اینجا کلیک کنید

 


:: نویسنده : dpp
:: موضوعات مرتبط: طرح توجیهی، صنایع غذایی، ،
:: برچسب‌ها: دانلود طرح توجیهی تولید چیپس, دانلود طرح توجیهی, تولید چیپس, طرح توجیهی تولید چیپس, دانلود پروژه کارآفرینی تولید چیپس, روش تولید چیپس, پروژه کارآفرینی تولید چیپس سیب زمینی,
تاريخ : شنبه 18 خرداد 1392 | |

طرح توجیهی نبات و آبنبات



طرح توجیهی نبات و آبنبات

این فایل طرحی کامل از تولید آبنبات میباشد و به صورت فایل word برای شما آماده شده است و قابل تغییر نیز میباشد .

چکیده: نبات و آبنبات يكي از ساده ترين شيريني‌ها جهت مصرف مي‌باشند. هم از نظر مصرف در مراسم و جشنها و نيز از لحاظ پزشكي نيز در بعضي موارد افت فشار در بيماران، ساده‌ترين راه براي بهبود حال مريض مصرف نبات مي‌باشد. در عين حال از لحاظ قيمت نيز بسيار مقرون به صرفه بوده و از لحاظ تنوع در طعم نيز بسيار متنوع مي‌باشد. از ديگر موارد مصرف نبات مي‌توان به طعم دهي به ديگر موارد غذايي اشاره كرد و در طعم شيريني جات و كيك‌ها از پودر نبات و آبنبات مي‌توان استفاده كرد.

براي نبات و آبنبات مانند تمام مواد غذايي كه از لحاظ مصرف وسعت زيادي دارند، مي‌توان كالاهاي جايگزين ديگري در نظر گرفت، مانند انواع شكلاتها، تافي‌ها و ديگر شيريني‌جات كه در بازار مصرف موجود باشد. اما هيچ يك از مواد غذايي خود با توجه به شرايط سادة توليد نبات و آبنبات و تنوع در توليد و سهولت در امر تأمين مواد اوليه جايگزين اين دو محصول نخواهند بود و همواره اين محصولات در بازار مصرف جايگاه ويژه‌اي براي خود دارند.

...

فرمت فایل: DOC (ورد 2003) قابل ویرایش تعداد صفحات: 35

 

 

 

 

برای دانلود فایل اینجا کلیک کنید

 


:: نویسنده : dpp
:: موضوعات مرتبط: طرح توجیهی، صنایع غذایی، ،
:: برچسب‌ها: دانلود طرح توجیهی نبات و آبنبات, دانلود طرح توجیهی, تولید نبات و آبنبات, روش ساخت نبات, طرح تولید آبنبات, دانلود طرح توجیه یپروژه کارآفرینی نبات و آبنبات, ,
تاريخ : چهار شنبه 15 خرداد 1392 | |

طرح توجیهی تولید غذای کودک



طرح توجیهی تولید غذای کودک

چکیده: هدف از انجام اين بررسي ، مطالعه و امکان سنجي احداث واحد توليد غذاي کودک ( شير سويا) است . در اين بررسي بازار فروش، واردات و صادرات ، واحد هاي فعال و در دست احداث , منابع تامين مواد اوليه و کليه ماشين الات و ساير امکانات مورد نياز براي احداث واحد به تفصيل شرح داده شده است. طبق بررسي انجام شده احداث چنين واحدي نياز به سرمايه ثابتي حدود 800 ميليون تومان دارد و سرمايه در گردش مورد نياز برابر 80 ميليون تومان و کا هزينه هاي توليدي سالانه برابر 250 ميليون تومان است. سرمايه گذاري اوليه طرح ظرف مدت 6 ماه برگشت مي يابد . احداث واحد در استان هايي نظير تهران، قزوين و مرکزي از مزيت نسبي برخوردار است.

...

فرمت فایل: DOC (ورد 2003) قابل ویرایش تعداد صفحات: 54

 

 

 

 

برای دانلود فایل اینجا کلیک کنید

 


:: نویسنده : dpp
:: موضوعات مرتبط: طرح توجیهی، صنایع غذایی، ،
:: برچسب‌ها: دانلود طرح توجیهی تولید غذای کودک, دانلود طرح توجیهی, تولید غذای کودک, روش تولید غذای کودک, طرح تولید غذای کودک, دانلود پروژه کارآفرینی تولید غذای کودک, دانلود طرح توجیهی تولید غذای نوزاد, روش تولید غذای نوزاد, طرح تولید غذای نوزاد, ,
تاريخ : چهار شنبه 15 خرداد 1392 | |

طرح توجیهی عرقیات معطر



طرح توجیهی عرقیات معطر

چکیده: نظام صنعت نوشابه سازي در ايران بر اساس نفوذ شرکتهاي توليد عصاره و کارتلهاي بزرگ و پر توان نوشابه سازي شکل گيري شده است . اين محصول که يکي از نشانه هاي نفوذ غرب در کليه شئون اجتماعي و اقتصادي ما بوده است متاسفانه توانسته است با کوشش نمايندگان داخلي اين کمپاني ها جايگزين نوشا به هاي مقوي محلي شده تا جائي که در پاره اي از خانواده ها جزء لاينکف غذاي روزانه و جيره غذايي افراد قرار گرفته است . واقعيت آن است که توليدات اين صنعت نه تنها مفيد نيست بلکه چه از نظر جسماني و چه از نظر اقتصادي و ملي داراي مضراتي است که اغلب به آنها واقف مي باشند . در حالي که از قديم الايام از گياهان معطر ،گلها وميوه هاي محصول همين مرز وبوم عصاره ها ونوشابه هائي تهيه گرديده و صدها سال است مورد مصرف مردم قرار گرفته است که نه تنها داراي ضرر وزيان نيست بلکه هم از نظر طعم وبو هم از نظر تقويت روحي و جسمي داراي مزاياي زيادي است . عرقيات حاصله از گيا هان وميوه جات که موضوع بحث اين طرح بوده وبراي سرمايه گذاري در توليد آن به روش صنعتي بجاي روش سنتي پيشنها داتي عرضه گرديده است از جمله اين نوشابه ها است که امروزه جهان به فايده آن پي برده به طوريکه مصرف مواد اوليه آن چه به صورت دانه ، ميوه وسبزينه وچه به صورت عصاره وعرقيات ميرود که جاي خود را به طور جدي در سراسر نقاط جهان باز نمايد. اميد است که طرح حاضر مورد توجه سرمايه داران و علا قه مندان به سرمايه گذاري قرار گرفته زمينه فعاليت براي توليد اينگونه محصولات همه ساله زيادتر گرديده تا جائيکه بتواند عرقيات نيز مانند گلاب يکي از اقلام قابل توجه صادراتي گردد.

...

فرمت فایل: DOC (ورد 2003) قابل ویرایش تعداد صفحات: 42

 

 

 

 

برای دانلود فایل اینجا کلیک کنید

 


:: نویسنده : dpp
:: موضوعات مرتبط: علوم پایه، طرح توجیهی، صنایع غذایی، ،
:: برچسب‌ها: دانلود طرح توجیهی عرقیات معطر, دانلود طرح توجیهی, طرح تولید عرقیات معطر, روش تولید عرقیات معطر, طرح توجیهی عرقیات معطر, دانلود پروژه کارآفرینی تولید عرقیات معطر, ,
تاريخ : چهار شنبه 15 خرداد 1392 | |

طرح توجیهی غلات حجیم شده



طرح توجیهی غلات حجیم شده

چکیده: بطور کلی فرآورده های حجیم شده را می توان از بیشتر غلات مانند گندم، جو، برنج و ذرت تولید کرد که به اشکال گوناگون مانند ورقه ای، پولکی یا دانه کامل حجیم شده به بازار عرضه می شوند. از ذرت بیشتر از ساير غلات برای تولید فرآورده های حجیم استفاده می شود.

بر اساس تعاريف استانداردهای ملی، غلات حجيم شده عبارتند از بلغور و آرد غلات كه به وسيله دستگاه اكسترودر، تحت دما و فشار بالا، حجيم و پخته شده و سپس پوشش و طعم داده شده باشند. مايعات شکلاتی، ميوه ای يا انواع طعم های ديگر ميتواند به عنوان ماده پرکننده يا مغزی در اين محصولات تزريق شود يا به عنوان روکش دهنده روی اين محصولات را پوشانده و طعم های متنوعی ايجاد کنند. انواع ديگری از غلات حجيم نيز وجود دارند که بر پايه دانه غلات تهيه ميشوند. در اين روش دانه های گندم، ذرت يا برنج تحت شرايط انفجاری ويژه ای حجيم شده و سپس از ترکيباتی مانند عسل، کاکائو يا مواد مشابه به عنوان روکش دهنده برای آنها استفاده ميشود.

...

فرمت فایل: DOC (ورد 2003) قابل ویرایش تعداد صفحات: 50

 

 

 

 

برای دانلود فایل اینجا کلیک کنید

 


:: نویسنده : dpp
:: موضوعات مرتبط: طرح توجیهی، صنایع غذایی، ،
:: برچسب‌ها: دانلود طرح توجیهی غلات حجیم شده, دانلود طرح توجیهی, غلات حجیم شده, دانلود طرح تولید غلات حجیم شده, طرح تولید غلات حجیم شده, تولید غلات حجیم شده,
تاريخ : چهار شنبه 15 خرداد 1392 | |

طرح توجیهی بسته بندی ماست پاستوریزه



طرح توجیهی بسته بندی ماست پاستوریزه

این فایل طرح بسیار کامل با عنوان بسته بندی ماست پاستوریزه میباشد . و در یک فایل word برای شما آماده شده است که قابل تغییر میباشد.

چکیده: نياز روزافزون جمعيت رو به رشد شهر به مواد غذايي ،رشدي جهشي را در صنايع غذايي ايجاب مي نمايد. شير، يكي از مهم ترين موادخوراكي مورد استفاده بشر است. شير با دارا بودن مقدار زيادي پروتئين ، ويتامين ،كلسيم ،ساير مواد معدني و نيز حدود 750 كيلوكالري انر‍ژي درهر ليتر مي تواند سهم عمده اي در سلامت و سبد غذايي افراد جامعه داشته باشد. دراين ميان نكته مهم استفاده از روش هايي براي حفظ بهداشت و سلامت شير از محل توليد تا مصرف نهايي آن است به طوري كه ضمن جلوگيري از فساد شير ،ازسرايت بيماري هاي مشترك انسان و دام نيز به مصرف كنندگان پيشگيري شود. يكي از كهن ترين اين روش ها تهيه ماست از شيراست . هدف ما از ارائه اين طرح خريد و تبديل شير خام به ماست پاستونريزه است كه علاوه براينكه نقش بسزائي در حفظ سلامت شير توليدي واحدهاي دامداري دارد داراي توجيه اقتصادي مناسبي نيز مي باشد و همچنين زمينه اشتغال نيروهاي ماهر و نيمه ماهر را فراهم مي آورد.

...

فرمت فایل: DOC (ورد 2003) قابل ویرایش تعداد صفحات: 30

 

 

 

 

برای دانلود فایل اینجا کلیک کنید

 


:: نویسنده : dpp
:: موضوعات مرتبط: طرح توجیهی، صنایع غذایی، ،
:: برچسب‌ها: طرح توجیهی بسته بندی ماست پاستوریزه, دانلود طرح توجیهی بسته بندی ماست پاستوریزه, دانلود طرح توجیهی, بسته بندی ماست پاستوریزه, طرح توجیهی, پروژه کارآفرینی بسته بندی ماست پاستوریزه, روش تولید ماست پاستوریزه, بسته بندی ماست, ماست پاستوریزه,
تاريخ : جمعه 10 خرداد 1392 | |

طرح توجیهی تولید پوشال کولر



طرح توجیهی تولید پوشال کولر

این فایل طرح بسیار کامل با عنوان تولید پوشال کولر میباشد . و در یک فایل word برای شما آماده شده است که قابل تغییر میباشد .

چکیده: چو ب یکی از اولین موادی است که انسان با آن اشنا شده واز آن استفاده کرده است تنوع وتعددکاربری چوب در صنایع گوناگون ونگاهی به فهرست انواع فرآورده هایی که ماده اولیه آنها را چوب تشکیل می دهد موید درجه اهمیت بالای چوب به عنوان یک کالاست . چوب شاید تنها ماده اولیه باشد که هنوز هم با وجود معادن غنی ومتنوع دیگر توانسته است به علت ویژگیهای ساختمانی مخصوص به خود بدون رقیب با درجه اهمیتی مصرفی وکاربردی زیاد در خیلی از زمینه های صنعتی برتری خودرا نسبت به دیگر مواد ومحصولات حفظ کند وهر روزه به دلیل افزایش جمعیت تنوع فراورده های چوبی تقاضای محصولات چوبی در حال افزایش است ...

...

فرمت فایل: DOC (ورد 2003) قابل ویرایش تعداد صفحات: 27

 

 

 

 

برای دانلود فایل اینجا کلیک کنید

 


:: نویسنده : dpp
:: موضوعات مرتبط: طرح توجیهی، صنعت، ،
:: برچسب‌ها: طرح توجیهی تولید پوشال کولر, دانلود طرح توجیهی تولید پوشال کولر, دانلود طرح توجیهی, تولید پوشال کولر, پروژه کارآفرینی تولید پوشال کولر, طرح توجیهی, روش تولید پوشال کولر, پوشال کولر, روش تولید پوشال صنعتی,
تاريخ : جمعه 10 خرداد 1392 | |

طرح توجیهی تولید بسکوییت



طرح توجیهی تولید بسکوییت

این فایل طرح بسیار کامل با عنوان تولید بیسکوییت میباشد . و در یک فایل word برای شما آماده شده است که قابل تغییر میباشد .

چکیده: ایجاد صنایع غذایی وتبدیلی در کشورهای درحال توسعه موجب چند برابر شدن ارزش افزوده محصولات کشاورزی است . ارزان بودن مواد خام , ارزبری کم ، نیروی کار ارزان و نیاز به سرمایه کم همگی ازجمله عواملی است که ایجاد صنایع تبدیلی توجیه پذیر می نماید و موجب چند برابر شدن ارزش افزوده محصولات کشاورزی می شود. ساختار اقتصادی ایران بگونه ای است که بخش کشاورزی و صنایع تبدیلی همواره از جایگاه ویژه ای در فرآیند توسعه اقتصاد ، اجتماعی وسیاسی کشور برخودار بوده است . امکانات بلقوه ، وسعت اراضی قابل کشت ، تنوع اقلیم ، سهم قابل توجه جمعیت واشتغال درمناطق روستایی ، معیارهای برتری اقتصادی ازجمله برتری بسبی سرمایه گذاری دراین بخش و ارزش سرمایه داری ها و ساختار اقتصادی تولید و محرومیت زدایی استعداد این سرزمین را باری توسعه و رشد کشاورزی وراه اندازه صنایع تبدیل و غذایی توجه می کند.

...

فرمت فایل: DOC (ورد 2003) قابل ویرایش تعداد صفحات: 28

 

برای دانلود فایل اینجا کلیک کنید

 


:: نویسنده : dpp
:: موضوعات مرتبط: طرح توجیهی، صنایع غذایی، ،
:: برچسب‌ها: طرح توجیهی تولید بسکوییت, دانلود طرح توجیهی تولید بسکوییت, دانلود طرح توجیهی, تولید بسکوییت, پروژه کارآفرینی تولید بسکوییت, روش تولید بیسکوئیت, تولید بیسکوئیت, طرح تولید بیسکوئیت, طرح توجیهی, بیسکوییت,
تاريخ : جمعه 10 خرداد 1392 | |

طرح توجیهی تولید كربوكسی متیل سلولز CMC



طرح توجیهی تولید كربوكسی متیل سلولز CMC

چکیده: اين محصول يك كلوئيد آبدوست با خاصيت غلظت دهندگي قابل ملاحظه ميباشد. به دلايل اقتصادی، در سال های اخیر مورد توجه خاص قرار گرفته است و پیشرفت‌ های عمده ‌ای در تکنولوژی و کیفیت و کاربری این محصول صورت گرفته است. این پیشرفت‌ ها امکاناتی را فراهم آورده است تا بتوان از کربوکسی متیل سلولز در کاربردهای بسیار و صنايع مختلف استفاده كرد.

از جمله:

  • مصارف خوراکی
  • مواد دارویی
  • صنعت نساجی
  • صنعت رنگ و رزین
  • صنعت شوینده ‌ها و صابون ‌ها
  • صنعت کاغذ‌ سازی و مقوا
  • صنعت کاشی و سرامیک
  • حفاری چاه ‌های نفت
  • تخته‌ های چند لایه
  • الکترودهای جوشکاری
  • صنایع چرم
  • صنعت فرش و موکت
  • صنعت توليد چسب
  • در سموم و آفت‌ کش ها

در اين طرح علاوه بر ارائه روش و مراحل توليد CMC، ليست كامل تجهيزات مورد نياز و همچنين تجزيه تحليل هزينه ها مورد بحث و بررسي قرار گرفته است.

 

...

فرمت فایل: DOC (ورد 2003) قابل ویرایش تعداد صفحات: 12

 

برای دانلود فایل اینجا کلیک کنید

 


:: نویسنده : dpp
:: موضوعات مرتبط: علوم پایه، طرح توجیهی، ،
:: برچسب‌ها: طرح توجیهی تولید كربوكسی متیل سلولز CMC , دانلود طرح توجیهی تولید كربوكسی متیل سلولز CMC , دانلود طرح توجیهی, تولید كربوكسی متیل سلولز, روش تولید CMC , روش تولید سی ام سی, طرح توجیهی تولید سی ام سی, طرح توجیهی تولید CMC ,
تاريخ : پنج شنبه 9 خرداد 1392 | |

طرح توجیهی مركز رادیو تراپی در مان سرطان با پرتو ایكس وگاما



طرح توجیهی مركز رادیو تراپی در مان سرطان با پرتو ایكس وگاما

چکیده: امروزه انواع مختلف بيماري سرطان برهمگان شناخته شده است ودر مان آن يكي از دغدغه هاي اصلي بشرمي باشد . در راستاي درمان اين بيماري راههاي مختلفي پيدا شده كه مهم ترين آنها درمان بوسيله پرتوهاي پر انرژي الكترو مغناطيسي و بهترين روش در اين دسته بندي استفاده از شتاب دهنده هاي خطي است ، كه بعلت بالا بودن هزينه خريد آنها اكثر هموطنان عزيزمان در اكثر نقاط ميهن از اين خدمت محروم مي باشند ، در شهرستانهاي كوچك اين معضل بيشتر به چشم مي خورد بيماران اين شهرها جهت در مان به شهرهاي بزرگ مانند تهران بايد مراجعه كنند وبا توجه به اينكه مراجعه براي درمان يك سرطان معمولي 20 تا 30 جلسه مي باشد، هزينه رفت و آمد علاوه بر اتلاف وقت وافزايش فشار جسمي وروحي براي اين اشخاص بسيار بيشتر از هزينه هاي درمان مي شود. البته اين نكته رانيز بايد درنظر داشت كه مراجعه بيماران به شهرهاي ديگر با يكي دو نفر همراه انجام مي شود كه هزينه آنها را نيز نبايد از نظر دور داشت ضمن اينكه عدم مراجعه منظم تاثير منفي مستقيم بروي بيمار خواهد داشت ودوري راه وبالا بودن هزينه مسافرت منجر به عدم مراجعه منظم خواهد شد . لذا باتوجه مراتب فوق اجراي اين طرح در شهرستانهاي دورافتاده محروم از توجيه بهتري برخوردار است.

...

فرمت فایل: DOC (ورد 2003) قابل ویرایش تعداد صفحات: 14

 

برای دانلود فایل اینجا کلیک کنید

 


:: نویسنده : dpp
:: موضوعات مرتبط: طرح توجیهی، پزشکی و سلامت، ،
:: برچسب‌ها: دانلود طرح توجیهی مركز رادیو تراپی در مان سرطان با پرتو ایكس وگاما, دانلود طرح توجیهی, مركز رادیو تراپی, طرح توجیهی مرکز در مان سرطان با پرتو ایكس وگاما, در مان سرطان با پرتو ایكس وگاما, ,
تاريخ : پنج شنبه 9 خرداد 1392 | |

طرح توجیهی کارخانه یخ سازی با ظرفیت 5400 تن در سال



طرح توجیهی کارخانه یخ سازی با ظرفیت 5400 تن در سال

چکیده: یخ در زندگی بشر جایگاه ویژه ای دارد، در اغلب منازل کارگاهها و کارخانه ها و مراکز صنعتی و رستورانها و بیمارستانها و غیره ... نیاز به مصرف آن دارند، برای مسافرین نیز به منظور مطلوبیت مانند نوشابه و آب آشامیدنی در فصول گرم سال مصرف ویژه ای دارد، در مصارف صنعتی جهت نگهداری مواد غذایی برای کوتاه مدت کاربرد خاص خود را دارا خواهد بود، زیرا امکانات ایجاد سردخانه و وسایل سردکننده بعلت گرانی مقرون به صرفه نیستند. در چنین مکانهایی تنها راه نگهداری مواد غذایی در کوتاه مدت در پناه یخ خواهد بود نظیر فروشگاههای سیار فروش مرغ و ماهی و مواد کیسه ای حمل و نقل دار و نظایر آن نیاز مبرم به یخ دارد بویژه مسافران که امکانات سرد کننده به همراه ندارند نیاز شدید به یخ خواهند داشت . به همین منظور احداث واحدهای یخ سازی در مکانهای مختلف کشور ضروری و اجتناب ناپذیر می باشد...

...

فرمت فایل: DOC (ورد 2003) قابل ویرایش تعداد صفحات: 12

 

 

 

 

برای دانلود فایل اینجا کلیک کنید

 


:: نویسنده : dpp
:: موضوعات مرتبط: طرح توجیهی، ،
:: برچسب‌ها: طرح توجیهی کارخانه یخ سازی, دانلود طرح توجیهی کارخانه یخ سازی, دانلود طرح توجیهی, احداث کارخانه یخ سازی, دانلود پروژه کارآفرینی کارخانه یخ سازی, طرح توجیهی, طرح توجیهی تولید یخ قالبی, روش تولید یخ قالبی, طرح توجیهی یخ قالبی, ,
تاريخ : پنج شنبه 9 خرداد 1392 | |

طرح توجيهي توليد كربن فعال



طرح توجيهي توليد كربن فعال

چکیده: كربن فعال (Activated Carbon) نوعي از كربن مي باشد كه داراي قدرت جذب كنندگي بالا براي گازها، بخارات و جامدات كلوئيدي در فاز گاز يا فاز مايع مي باشد. كربن فعال يك ماده شيميايي مهمي است كه براي صنايع بيشماري كه جذب بعضي از گازها و بخارات در تصفيه واكنشهاي شيمايي حاوي كاتاليزور لازم است، بصورت گسترده بكار مي رود. در كشور ايران صنعت توليد كربن فعال هنوز بطور كامل توسعه و گسترش پيدا نكرده است. و توليدات داخلي جوابگوي نياز صنايع نيست و سالانه مقادير زيادي از طريق واردات، وارد كشور ميشود. كربن فعال بطور وسيع در صنايع نفت، گاز، پتروشيمي، تصفيه آب و فاضلاب، صنايع غذايي، صنايع دارويي، صنايع نساجي و ... استفاده ميشود. لذا راه اندازي واحدهاي جديد توليدي بسيار ضروري بنظر ميرسد. در طرح ارائه شده موارد زير مورد بحث قرار گرفته است:

  • - مقدمه
  • -بررسي جايگاه صنعتي كربن فعال
  • -كاربرد و موارد مصرف كربن فعال
  • -مواد خام مورد نياز جهت توليد كربن فعال
  • -روش و مراحل توليد
  • -ليست تجهيزات و ماشين آلات
  • -تجزيه و تحليل هزينه ها جهت توليد 1 تن كربن فعال در روز

...

 

فرمت فایل: DOC (ورد 2003) قابل ویرایش تعداد صفحات: 6

 

 

 

 

برای دانلود فایل اینجا کلیک کنید

 


:: نویسنده : dpp
:: موضوعات مرتبط: علوم پایه، طرح توجیهی، ،
:: برچسب‌ها: طرح توجيهي توليد كربن فعال, دانلود طرح توجيهي توليد كربن فعال, دانلود طرح توجيهي, توليد كربن فعال, روش ساخت كربن فعال, كربن فعال, طرح توجيهي توليد كربن اكتيو, دانلود پروژه توليد كربن اكتيو, روش ساخت كربن اكتيو,
تاريخ : سه شنبه 7 خرداد 1392 | |

طرح توجیهی تولید روغن سبوس برنج



طرح توجیهی تولید روغن سبوس برنج

چکیده: روغن سبوس برنج (Rice Bran Oil) محصولی شگفت‌انگیز است که از پوسته خارجی و قهوه‌ای رنگ برنج که متفاوت از شلتوک است تهیه می‌شود. تنها 8 درصد از مقدار برنج آسیاب نشده را پوسته یا سبوس تشکیل می‌دهد، اما همین مقدار حاوی 15 تا 20 درصد روغن است. سایر اجزا تشکیل دهنده آن اسید اولئیک به مقدار 40 تا 50 درصد و 29 تا 40 درصد اسید اشباع شده می باشد که در جای خود بسیار با اهمیت هستند. روغن سبوس برنج محصول جدیدی است که چند سالی است وارد بازار شده و در سبد غذایی خانوار جایگاه خود را کم کم پیدا کرده است. روغن سبوس برنج شامل دو نوع خام و خوراکی است. روغن سبوس برنج خام مهمترین روغن در صنایع صابون سازی است. این ماده توسط حرارت دادن سبوس تازه بدست می آید. اين روغن به جهت اثرات دارويي مثبت از جمله كاهش كلسترول و چربي خون، غذاي سلامتي و روغن قلب ناميده مي‌شود. مصرف روغن سبوس از تجمع پلاكتها در خون در نتيجه امراض قلبي/ عروقي جلوگيري مي‌كند. در طرح ارائه شده

  • - خواص شگفت انگیز تغذیه ای روغن سبوس برنج
  • - کاربردهای تغذیه ای روغن سبوس برنج
  • - روش و مراحل تولید، لیست تجهیزات و ماشین آلات
  • - تجزيه و تحليل هزينه ها و ...

برای تولید 5 تن روغن سبوس برنج در روز، مورد بررسی و تحلیل قرار گرفته است.

 

...

فرمت فایل: DOC (ورد 2003) قابل ویرایش تعداد صفحات: 7

 

برای دانلود فایل اینجا کلیک کنید

 


:: نویسنده : dpp
:: موضوعات مرتبط: علوم پایه، طرح توجیهی، صنایع غذایی، ،
:: برچسب‌ها: طرح توجیهی تولید روغن سبوس برنج, دانلود طرح توجیهی, دانلود طرح توجیهی تولید روغن سبوس برنج, طرح توجیهی, طرح توجیهی تولید روغن سبوس برنج, پروژه کارآفرینی تولید روغن سبوس برنج, روش تولید روغن سبوس برنج,
تاريخ : دو شنبه 6 خرداد 1392 | |

طرح توجیهی تولید لوله‌های پلی اتیلن



طرح توجیهی تولید لوله‌های پلی اتیلن

چکیده: بررسي مصارف متنوع و گسترده انواع لوله های پلي اتیلن مستلزم شناسائی كلي آنها نسبت به ویژگیها ، مشخصات فني و مواد تشكيل دهنده خواهد بود که در اين راستا ، شناسائي استانداردهای ملي و جهانی از اهمیت خاصی بر خوردار میباشد . تعيين جايگاه محصولات مذكور در میان ساير انواع لوله های موجود (كالاهای رقيب) نيز می تواند در زمینه تحقق هر طرحي اهمیت داشته باشد که لازم است در بررسي های اوليه مربوط به آن موردتوجه قرار گيرد . انجام مطالعات بازار و بررسي ماهيت محصول از جهت مصارف داخلي و پتانسيل صادراتي نيز میتواند راهگشای مطمئنی برای انجام مطالعات دقیق تر و در نهایت احداث چنين واحدهایي باشد که به دليل مستقل بودن طرح از زمان و مكان معين ، تنها ملاحظات كلي مربوط به آنها مد نظر خواهد بود.

...

فرمت فایل: DOC (ورد 2003) قابل ویرایش تعداد صفحات: 16

 

برای دانلود فایل اینجا کلیک کنید

 


:: نویسنده : dpp
:: موضوعات مرتبط: علوم پایه، طرح توجیهی، ،
:: برچسب‌ها: طرح توجیهی تولید لوله‌های پلی اتیلن, دانلود طرح توجیهی تولید لوله‌های پلی اتیلن, دانلود طرح توجیهی, تولید لوله‌های پلی اتیلن, روش تولید لوله‌های پلی اتیلن, روش تولید پلی اتیلن, فرمول شیمیایی پلی اتیلن,
تاريخ : یک شنبه 29 ارديبهشت 1392 | |

طرح توجیهی تولید سیلیكاژل



طرح توجیهی تولید سیلیكاژل

سيليكاژل (Silica Gel) يك تركيب بسيار مهم و با اهميت ميباشد كه بعنوان جاذب گازها و رطوبت در تجهيزات حساس و همچنين بعنوان غلظت دهنده (Thickener) براي تهيه پمادهاي دارويي، انبساط مركب و جوهرهاي تيكسوتروپ (Recreating Thixitropic Inks) بصورت وسيع استفاده ميشود. همچنين بطور گسترده در صنايع شيميايي، پتروشيمي، نفت و گاز، پلاستيك، چسب سازي، چاپ و ... كاربرد دارد.

در اين طرح كليه فرايندهاي توليد، مقايسه فرايندهاي مختلف توليد،‌ خصوصيات فيزيكي انواع سيليكاژل، كنترل عمليات توليد با هدف توليد يك سيليكاژل خاص، كاربرد و مصارف انواع سيليكاژل در صنعت، دياگرام فرايند توليد،‌ ليست تجهيزات مورد نياز، تجزيه و تحليل جز به جز هزينه ها و ... جهت توليد 25 تن سيليكاژل در ماه ارائه شده است.

...

فرمت فایل: DOC (ورد 2003) قابل ویرایش تعداد صفحات: 9

 

برای دانلود فایل اینجا کلیک کنید

 


:: نویسنده : dpp
:: موضوعات مرتبط: علوم پایه، طرح توجیهی، ،
:: برچسب‌ها: طرح توجیهی تولید سیلیكاژل, دانلود طرح توجیهی تولید سیلیكاژل, دانلود طرح توجیهی, روش تولید سیلیكاژل, فرمول سیلیکاژل, تولید Silica Gel,
تاريخ : یک شنبه 29 ارديبهشت 1392 | |

طرح توجیهی تولید ساخارین ( شکر مصنوعی )



طرح توجیهی تولید ساخارین ( شکر مصنوعی )

ساخارین مهمترین ماده شیرین سنتتیک میباشد. این ماده بصورت پودری سفید و بلورین است که 550 برابر شیرین تر از ساکاروز (شکرمعمولی) است. این ماده بطور گسترده در صنایع دارویی و مواد غذایی رژیمی کاربرد دارد. اين شيرين كننده بصورت پودر يا قرص عرضه مي‌گردد و در جهان توسط بيماران زيادي مصرف مي شود. بيش از چهل و پنج سال است كه اين شيرين كننده كشف و به شكلهاي مختلف توليد و در اختيار بيماران ديابتي و يا رژيمي قرار گرفته است.

عده اي بر اين باورند كه مصرف ساخارين باعث سرطان مي شود ولی کارشناسان آمریکایی در جدیدترین گزارشات خود تاکید کردند که قند ساخارین تهدیدی برای سلامتی نیست و ضرر ندارد.

ساخارین بطور وسیع در موارد زیر مورد استفاده قرار میگیرد:

  • 1- صنایع تولید دارو
  • 2- نوشابه های بدون قند و رژیمی
  • 3- صنایع غذایی و قنادی
  • 4- رژیم غذایی بیماران دیابتی

در طرح ارائه شده فرایند کامل تولید ساخارین بهمراه دیاگرام فرایند تشریح شده است. همچنین لیست تجهیزات اصلی مورد نیاز، برآورد اقتصادی ، سودهی اجرای طرح و ... ارائه شده است.

 

...

فرمت فایل: DOC (ورد 2003) قابل ویرایش تعداد صفحات: 6

 

 

 

 

برای دانلود فایل اینجا کلیک کنید

 


:: نویسنده : dpp
:: موضوعات مرتبط: علوم پایه، طرح توجیهی، صنایع غذایی، ،
:: برچسب‌ها: طرح توجیهی تولید ساخارین شکر مصنوعی, دانلود طرح توجیهی, تولید ساخارین, روش تولید شکر مصنوعی, طرح توجیهی تولید ساخارین , طرح توجیهی تولید شکر مصنوعی,
تاريخ : یک شنبه 29 ارديبهشت 1392 | |

طرح توجيهي توليد شمع با شعله های رنگی



طرح توجيهي توليد شمع با شعله های رنگی

چکیده: شاید عجیب به نظر برسد که بگوییم با ارزانی برق، هنوز صنعت شمع سازی به حیات خود ادامه میدهد. که البته این ادامه حیات بیشتر مربوط به استفاده فانتیزی از این محصول در اماکن، مجالس، رستورانها، کافی شاپها، جشنها و ... است. در حال حاضر این صنعت به یک صنعت سودآور خانگی تبدیل شده و هزاران نفر در سراسر جهان، با ابتکارات جالبی که در ساخت شمع بکار میبرند، امرار معاش میکنند. در این طرح علاوه بر تشریح کامل هزینه ها و ارائه روش و مراحل تولید شمع، فرمولهای جدیدی ارائه شده است که میتوان با استفاده از آنها شمعهایی با شعله های رنگی (قرمز، سبز و آبی) تولید و بازار جدیدی در این صنعت سود آور بدست آورد.

...

فرمت فایل: DOC (ورد 2003) قابل ویرایش تعداد صفحات: 7

 

 

برای دانلود فایل اینجا کلیک کنید


:: نویسنده : dpp
:: موضوعات مرتبط: طرح توجیهی، ،
:: برچسب‌ها: طرح توجيهي توليد شمع با شعله های رنگی, دانلود طرح توجیهی, روش ساخت شعله رنگی در شمع, فرمول توليد شمع با شعله های رنگی, دانلود طرح توجیهی,
تاريخ : شنبه 28 ارديبهشت 1392 | |

طرح توجيه فنی، مالی و اقتصادی توليـد و بسته بندی سس مايونز



طرح توجيه فنی، مالی و اقتصادی توليـد و بسته بندی سس مايونز

چکیده: موارد استفاده سس مايونز در تهيه انواع ساندويچ، سالادهاي فصل، سالاد الويه و ... و نيز همراه با ساير غذاها ، تقاضاي مصرف اين ماده غذايي را به سطح بالايي ارتقا داده است، كه اين مطلب مؤيد توجيه اقتصادي اجراي اين طرح ميباشد ضمن اينكه با اجراي اين طرح ، ميتوان بستر مناسبي را براي اشتغال نيروهاي ماهر و نيمه ماهر فراهم آورد كه با توجه به ماهيت صنايع غذايي بانوان ميتوانند سهم بسزايي در آن داشته باشند.

...

فرمت فایل: DOC (ورد 2003 - 2007) قابل ویرایش تعداد صفحات: 17

 

 

 

 

برای دانلود فایل اینجا کلیک کنید

 


:: نویسنده : dpp
:: موضوعات مرتبط: طرح توجیهی، صنایع غذایی، ،
:: برچسب‌ها: طرح توجيه فنی, طرح توجیهی مالی و اقتصادی توليـد و بسته بندی سس مايونز, طرح توجیهی تولید سس مایونز, دانلود طرح توجیهی تولید سس مایونز, دانلود طرح توجیهی,
تاريخ : یک شنبه 22 ارديبهشت 1392 | |

طرح توجیهی بسته بندي چاي تي بگ



طرح توجیهی بسته بندي چاي تي بگ

چکیده: از نظر كاشت و مصرف چای، چيـن اولين محلی است كه اين گياه در آنجا كاشته شده و به مصرف رسيده است . از اين كشور ، چای به ساير نقاط عالم برده شده است و در مجموع كاشت چای شروع شده و به طرف سواحل اقيانوس آرام و پس از آن از طرف جنوب و غرب كاشت چای توسعه يافته و هندوستان و هند و چين و جزاير اندونزی رسيده است . به هر حال چای از هر نقطه ای كه شيوع و ترويجش آغاز گرديده باشد يك نكته روشن و مسلم را در فلسفه وجود خود گنجانده است و آن اين كه به عنوان آشاميدنی اساسی مطرح و برای رفع تشنگي و خستگی و راحتی خاطر و اعصاب مفيد است.

...

فرمت فایل: DOC (ورد 2003) قابل ویرایش
تعداد صفحات: 15

 

 

 

 

برای دانلود فایل اینجا کلیک کنید

 


:: نویسنده : dpp
:: موضوعات مرتبط: طرح توجیهی، صنایع غذایی، ،
:: برچسب‌ها: دانلود طرح توجیهی, دانلود طرح توجیهی بسته بندي چاي تي بگ, طرح توجیهی, طرح توجیهی بسته بندي چاي تي بگ, دانلود طرح توجیهی بسته بندی چای,
تاريخ : سه شنبه 17 ارديبهشت 1392 | |

طرح توجیهی کارخانه شکلات و تافی



پروژه کارآفرینی: احداث و راه اندازی كارخانه‌ تولید شكلات و تافي

این پروژه ، می‌تواند مهارت‌های مورد نیاز را به صورت نسبی از نظر عملی و نظری در زمینه ی تولید شکلات و تافی را در خواننده ایجاد کند . و همچنین این طرح راه اندازی یک کار عملی به صورت ساده و محدود نشان میدهد . همچنین می‌توان با مشخصات مواد اوليه ، قيمت و محل تامين آنها و ماشين‌آلات و تجهيزات مشخصات ماشين‌آلات حمل و نقل و تاسيسات برآورد زمين، ساختمانها و محوطه ‌سازي، انرژي مصرفي (‌آب، برق و سوخت )‌ نيروي انساني مورد نياز استهلاك ساليانه و تعمير و نگهداري در مورد راه اندازی این کارخانه آشنا شد.

...

فرمت فایل: DOC (ورد 2003) قابل ویرایش
تعداد صفحات: 28

 

 

 

 

برای دانلود فایل اینجا کلیک کنید

 


:: نویسنده : dpp
:: موضوعات مرتبط: طرح توجیهی، صنایع غذایی، ،
:: برچسب‌ها: دانلود طرح توجیهی کارخانه شکلات و تافی, طرح توجیهی کارخانه شکلات, دانلود طرح توجيهي رايگان, پروژه كارآفريني احداث كارخانه توليد تافي و شكلات,
تاريخ : سه شنبه 10 ارديبهشت 1392 | |