مقاله نقش اقتصادی ممیزی در بازارهای آزاد
درباره وب

محیطی امن و مطمئن جهت رفاه محققین، دانشجویان و دانش آموزان عزیز برای دانلود پایان نامه، مقاله و پروژه های علمی و آموزشی در تمامی رشته ها تمامی فایلهای ارائه شده در این سایت قابل دانلود بوده و مبلغ آن به صورت آنلاین پرداخت می شود. پس از پرداخت بلافاصله لينک دانلود نمایش داده مي شود و همزمان يك نسخه از فايل به ايميل شما ارسال مي گردد.
نويسندگان
امکانات وب

    آمار وب سایت:  

    بازدید امروز : 582
    بازدید دیروز : 0
    بازدید هفته : 833
    بازدید ماه : 4226
    بازدید کل : 285471
    تعداد مطالب : 1157
    تعداد نظرات : 2
    تعداد آنلاین : 1



    خرید و فروش فایل

    counter hit make

مقاله نقش اقتصادی ممیزی در بازارهای آزاد



نقش اقتصادی ممیزی در بازارهای آزاد

در این مقاله با بررسی گذشته و آینده نقش اقتصادی ممیزی تاثیر آن در بازارهای آزاد و تنظیم شده بیان می شود. تئوری های مختلف در این زمینه نیز توضیح داده می شود.

چکیده: در 1980، نقش اقتصادی ممیزی در بازارهای آزاد و تنظیم شده شواهد بازار و اینکه چگونه نیاز برای خدمات ممیزی می تواند توضیح داده شود و توسط نمایندگی پیش بینی شود، اطلاعات، ابعاد بیمه، نتایج فرعی ممیزی، طبیعت پروسه ممیزی و اثرات تنظیم را توصیف کرد. در 1987 تحقیق از 1980 توصیف شد و درباره کاربردها برای تحقیق آینده بحث شد. در 2004 زمان آن رسیده بود که برای ارزیابی مجدد شواهد جمع آوری شده از 1987 درباره منابع کلیدی تقاضا برای ممیزی، مسائل عرضه و فعالیت های تنظیمی نگاهی به گذشته و آینده شود در حالیکه نقشه ای برای تحقیق آینده ارائه شد.

...

فرمت فایل: DOCX (ورد 2007) قابل ویرایش تعداد صفحات: 35

 

برای دانلود فایل اینجا کلیک کنید




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


:: نویسنده : dpp
:: موضوعات مرتبط: مقاله، تجارت و اقتصاد، ،
:: برچسب‌ها: دانلود مقاله نقش اقتصادی ممیزی در بازارهای آزاد, دانلود مقاله, نقش اقتصادی ممیزی در بازارهای آزاد, دانلود مقاله اقتصاد, دانلود مقاله اقتصاد ممیزی, دانلود مقاله در مورد اقتصاد بازار آزاد, دانلود مقاله بازارهای آزاد,
تاريخ : جمعه 17 آبان 1392 | |