مقاله درباره محاسبات ابری
درباره وب

محیطی امن و مطمئن جهت رفاه محققین، دانشجویان و دانش آموزان عزیز برای دانلود پایان نامه، مقاله و پروژه های علمی و آموزشی در تمامی رشته ها تمامی فایلهای ارائه شده در این سایت قابل دانلود بوده و مبلغ آن به صورت آنلاین پرداخت می شود. پس از پرداخت بلافاصله لينک دانلود نمایش داده مي شود و همزمان يك نسخه از فايل به ايميل شما ارسال مي گردد.
نويسندگان
امکانات وب

    آمار وب سایت:  

    بازدید امروز : 114
    بازدید دیروز : 0
    بازدید هفته : 365
    بازدید ماه : 3758
    بازدید کل : 285003
    تعداد مطالب : 1157
    تعداد نظرات : 2
    تعداد آنلاین : 1



    خرید و فروش فایل

    counter hit make

مقاله درباره محاسبات ابری



مقاله درباره محاسبات ابری

مقاله ی حاضر مربوط به رشته کامپیوتر می باشد با موضوع محاسبات ابری چیست و در 206 صفحه با توضیحات و تصاویر مربوط.

چکیده: بررسیها نشان می دهد که پایگاههای اطلاعاتی بزرگی که به عنوان مخازن ابرهای محاسباتی استفاده می شوند شغل ایجاد نمی کنند. به گزارش خبرگزاری مهر، سیستم ابر، فناوری جدیدی است که هرچند توانسته تحولی در ذخیره و انتقال اطلاعات ایفا کند اما به نظر می رسد که قادر به ایجاد شغل نیست. یک نمونه روشن که خطر این پدیده برای اشتغال زایی را به وضوح نشان می دهد پایگاه اطلاعاتی جدید سیستم ابرهای اپل است که در کارولینای شمالی با هزینه 1 میلیارد دلار در فضایی به وسعت بیش از 900 هزار متر مربع درحال ساخت است. این درحالی است که پایگاه اطلاعات ابری اپل تنها به 50 کارمند تمام وقت به اضافه حدود 250 کارمند قرارداری در بخشهای حراست و تدارکات نیاز دارد. بنابراین به ازای هر 18 هزار متر مربع فضای اختصاص یافته به این واحد تنها به یک کارمند نیاز است. براساس گزارش واشنگتن پست، هرچند استفاده از ابرهای محاسباتی یک انتخاب منطقی به شمار می رود اما انتخابی است که منجر به سرمایه گذاری بدون اشتغال زایی می شود.

...

فرمت فایل: DOCX (ورد 2007) قابل ویرایش تعداد صفحات: 206

 

برای دانلود فایل اینجا کلیک کنید




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


:: نویسنده : dpp
:: موضوعات مرتبط: مقاله، کامپیوتر، ،
:: برچسب‌ها: دانلود مقاله درباره محاسبات ابری, دانلود مقاله, محاسبات ابری, مقاله درباره محاسبات ابری, مقاله محاسبات ابری, دانلود مقاله کامپیوتر, دانلود تحقیق کامپیوتر,
تاريخ : شنبه 18 آبان 1392 | |