گزارش آزمایشگاه خواص مکانیکی تست ضربه
درباره وب

محیطی امن و مطمئن جهت رفاه محققین، دانشجویان و دانش آموزان عزیز برای دانلود پایان نامه، مقاله و پروژه های علمی و آموزشی در تمامی رشته ها تمامی فایلهای ارائه شده در این سایت قابل دانلود بوده و مبلغ آن به صورت آنلاین پرداخت می شود. پس از پرداخت بلافاصله لينک دانلود نمایش داده مي شود و همزمان يك نسخه از فايل به ايميل شما ارسال مي گردد.
نويسندگان
امکانات وب

    آمار وب سایت:  

    بازدید امروز : 273
    بازدید دیروز : 0
    بازدید هفته : 524
    بازدید ماه : 3917
    بازدید کل : 285162
    تعداد مطالب : 1157
    تعداد نظرات : 2
    تعداد آنلاین : 1



    خرید و فروش فایل

    counter hit make

گزارش آزمایشگاه خواص مکانیکی تست ضربه



گزارش آزمایشگاه خواص مکانیکی تست ضربه

چکیده:     برای تعیین تمایل ماده به داشتن رفتار ترد ،انواع مختلف آزمون ضربه به کاررفته است. آزمون ضربه با میله شیاردار تفاوت هایی را بین مواد آشکار می کند که در آزمون کشش قابل مشاهده نیستند. نتایج حاصل از آزمون های با میله شیاردار به سادگی برحسب نیازهای طراحی بیان نمی شود، چون اندازه گیری مولفه های تنش سه بعدی در شیار ممکن نیست. همچنین در مورد تفسیر یا اهمیت نتایج حاصل از این نوع آزمون هیچ گونه توافق کلی بدست نیامده است.    پژوهشگرانی که در مورد شکست ترد فلزات تحقیق می کنند، تعداد زیادی نمونه آزمون به شکل میله شیاردار با طرح های مختلف به کار برده اند .برای آزمون ضربه با شیار دو دسته نمونه استاندارد وجود دارد. در ایالات متحده نمونه های میله ای شارپی متداول ترند در صورتی که در انگلستان نمونه ایزود به کار می رود.

اساس کار یک دستگاه ضربه براین اساس است که چکشی با وزن معلوم، از یک ارتفاع مشخص به صورت پاندولی به نمونه آزمایشی اصابت می کند و بعد از شکستن نمونه تا یک ارتفاع دیگر بال می رود. انرژی جذب شده توسط نمونه برابراست با حاصلضرب وزن پاندول در اختلاف ارتفاع مرکز ثقل پاندول.

E=E1-E2=Mg(h1-h2)

...

فرمت فایل: DOCX (ورد 2007) قابل ویرایش تعداد صفحات: 10

 

برای دانلود فایل اینجا کلیک کنید




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


:: نویسنده : dpp
:: موضوعات مرتبط: مکانیک، گزارش کار آزمایشگاه، ،
:: برچسب‌ها: دانلود گزارش آزمایشگاه خواص مکانیکی تست ضربه, دانلود گزارش کار آزمایشگاه خواص مکانیکی تست ضربه, دانلود گزارش کارآزمایشگاه, آزمایشگاه خواص مکانیکی تست ضربه, تست ضربه, آزمایشگاه خواص مکانیکی,
تاريخ : شنبه 18 آبان 1392 | |