طرح توجیهی بسته بندی سبزیجات خشک
درباره وب

محیطی امن و مطمئن جهت رفاه محققین، دانشجویان و دانش آموزان عزیز برای دانلود پایان نامه، مقاله و پروژه های علمی و آموزشی در تمامی رشته ها تمامی فایلهای ارائه شده در این سایت قابل دانلود بوده و مبلغ آن به صورت آنلاین پرداخت می شود. پس از پرداخت بلافاصله لينک دانلود نمایش داده مي شود و همزمان يك نسخه از فايل به ايميل شما ارسال مي گردد.
نويسندگان
امکانات وب

    آمار وب سایت:  

    بازدید امروز : 92
    بازدید دیروز : 0
    بازدید هفته : 343
    بازدید ماه : 3736
    بازدید کل : 284981
    تعداد مطالب : 1157
    تعداد نظرات : 2
    تعداد آنلاین : 1



    خرید و فروش فایل

    counter hit make

طرح توجیهی بسته بندی سبزیجات خشک



طرح توجیهی بسته بندی سبزیجات خشک

موضوع طرح : تولید و بسته بندی انواع سبزی خشك شده

ظرفیت : 1200 تن در سال

محل اجرای طرح : قابل اجرا در سراسر كشور

میزان اشتغالزایی : سی و چهار نفر

دوره بازگشت سرمایه: چهارده ماه

چکیده: تغییر روش زندگی افراد جامعه و گرایش به زندگی ماشینی از یكسو و اشتغال بانوان در خارج از خانه از دیگر سو موجب پیدایش نیازهای جدیدی گشته است كه پیش از این توسط خود خانواده تامین می‌شد. استفاده از كالاهای آماده طبخ از جمله این نیازهای نو است. با توجه به وجود سبزی در پخت بسیاری از غذاهای ایرانی تمایل به استفاده از سبزیجات فرآوری و بسته بندی شده نیز در زمره این نیازها قرار می‌گیرد كه با ارضای آن استفاده از سبزیجات تازه یا سبزیجات خشك مورد مصرف در طبخ غذاها نیازی به صرف وقت برای شستشو، آماده سازی یا خشك كردن و نگهداری و ضدعفونی در محل مصرف نخواهد داشت.

   با توجه به بازار تقاضای گسترده داخلی برای انواع سبزیجات، خصوصا نحوه عرضه آنها در مراكز خرید بزرگ و سوپر ماركتها ، لزوم توجه بیشتر به بسته بندی این مواد به منظور افزایش سهولت دسترسی ( عرضه ) و نگهداری مشخص‌تر می‌شود. چراكه بسته بندی بهداشتی سبزیجات خشك  موجب كاهش ضایعات و آلودگی های آن خواهد شد .

   ضمن اینكه پرداختن به این موضوع دارای توجیه مناسب اقتصادی بوده و با اجرای این طرح ، می‌توان بستر مناسبی را برای اشتغال نیروهای ماهر و نیمه ماهر فراهم آورد كه با توجه به ماهیت صنایع غذایی بانوان می‌توانند سهم بسزایی در آن داشته باشند.

...

فرمت فایل: DOC (ورد 2003) قابل ویرایش تعداد صفحات: 22

 

برای دانلود فایل اینجا کلیک کنید




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


:: نویسنده : dpp
:: موضوعات مرتبط: طرح توجیهی، صنایع غذایی، ،
:: برچسب‌ها: دانلود طرح توجیهی بسته بندی سبزیجات خشک, دانلود طرح توجیهی, بسته بندی سبزیجات خشک, طرح توجیهی بسته بندی سبزیجات خشک, طرح, توجیهی, بسته, بندی, سبزیجات, خشک,
تاريخ : سه شنبه 21 آبان 1392 | |