مقاله بررسی مراجع تدوین استاندارد در آمریکا بین المللی و ایران
درباره وب

محیطی امن و مطمئن جهت رفاه محققین، دانشجویان و دانش آموزان عزیز برای دانلود پایان نامه، مقاله و پروژه های علمی و آموزشی در تمامی رشته ها تمامی فایلهای ارائه شده در این سایت قابل دانلود بوده و مبلغ آن به صورت آنلاین پرداخت می شود. پس از پرداخت بلافاصله لينک دانلود نمایش داده مي شود و همزمان يك نسخه از فايل به ايميل شما ارسال مي گردد.
نويسندگان
امکانات وب

    آمار وب سایت:  

    بازدید امروز : 44
    بازدید دیروز : 0
    بازدید هفته : 295
    بازدید ماه : 3688
    بازدید کل : 284933
    تعداد مطالب : 1157
    تعداد نظرات : 2
    تعداد آنلاین : 1



    خرید و فروش فایل

    counter hit make

مقاله بررسی مراجع تدوین استاندارد در آمریکا بین المللی و ایران



بررسی مراجع تدوین استاندارد در آمریکا بین المللی و ایران

مقاله درباره مقایسه استانداردهای حسابداری در آمریکا، بین الملل و ایران

چکیده: در این مقاله با توجه به نقش و جایگاه آمریکا در تدوین استانداردهای حسابداری، ابتدا به طور مختصر مراجع تدوین استانداردهای حسابداری در آمریکا مورد بررسی قرار خواهد گرفت. سپس با توجه به بزرگ نمایی هایی که در زمینه مقبولیت استانداردهای حسابداری بین المللی صورت می گیرد، ضمن ارائه تاریخچه مختصری از این مجموعه استانداردها، نشان داده خواهد شد که از یکسو اتحادیه اروپا این مجموعه استانداردها را تنها در سطح صورتهای مالی تلفیقی مجاز می شمرد و از سوی دیگر بسیاری از کشورهای مطرح دنیا از جمله آمریکا، کانادا،و ژاپن هنوز این مجموعه استانداردها را نپذیرفته اند و علی رغم شروع پروژه های هم گرایی، تاریخ پایان این پروژه ها دائما در حال تغییر است. در بحث مربوط به ایران هم ضمن بررسی تاریخچه و ساختار سازمان حسابرسی، جدول تطبیقی استانداردهای حسابداری ایران و استانداردهای حسابداری بین المللی ارائه خواهد شد تا نشان دهنده اختلاف بسیار زیاد بین این دو مجموعه استاندارد باشد که وجود این اختلافها از یکسو و نداشتن تفاسیر استانداردهای حسابداری بین المللی از سوی دیگر باعث شده است که ایران در فهرست کشورهایی که استانداردهای حسابداری بین المللی را پذیرفته اند، قرار نگیرد. بنابراین لازم است در این زمینه چاره اندیشی شود.

...

فرمت فایل: PDF   تعداد صفحات: 17

 

برای دانلود فایل اینجا کلیک کنید




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


:: نویسنده : dpp
:: موضوعات مرتبط: مقاله، استاندارد، ،
:: برچسب‌ها: دانلود مقاله بررسی مراجع تدوین استاندارد در آمریکا بین المللی و ایران, دانلود مقاله, بررسی مراجع تدوین استاندارد, مرجع استاتدراد آمریکا, مرجع استاندارد بین المللی, مرجع استاندارد ایران, دانلود, مقاله , بررسی, مراجع, تدوین , استاندارد, در, آمریکا , بین , المللی , و , ایران ,
تاريخ : سه شنبه 5 آذر 1392 | |