دانلود طرح توجیهی بازیافت پت بطری پلاستیک PET
درباره وب

محیطی امن و مطمئن جهت رفاه محققین، دانشجویان و دانش آموزان عزیز برای دانلود پایان نامه، مقاله و پروژه های علمی و آموزشی در تمامی رشته ها تمامی فایلهای ارائه شده در این سایت قابل دانلود بوده و مبلغ آن به صورت آنلاین پرداخت می شود. پس از پرداخت بلافاصله لينک دانلود نمایش داده مي شود و همزمان يك نسخه از فايل به ايميل شما ارسال مي گردد.
نويسندگان
امکانات وب

    آمار وب سایت:  

    بازدید امروز : 189
    بازدید دیروز : 0
    بازدید هفته : 440
    بازدید ماه : 3833
    بازدید کل : 285078
    تعداد مطالب : 1157
    تعداد نظرات : 2
    تعداد آنلاین : 1



    خرید و فروش فایل

    counter hit make

دانلود طرح توجیهی بازیافت پت بطری پلاستیک PET



دانلود طرح توجیهی بازیافت پت بطری پلاستیک PET

چکیده طرح:

مراحل بازيافت پلاستيك ...

ما غذا ها را با پوشش پلاستیکی می پوشانیم و چاي را در ليوان پلاستیکی می نوشیم . لباسهایی می پوشیم که در آن الیاف نایلونی ، پلاستیکی و رسونی بکار رفته است و حتی اشیاء پلاستیکی را با کارتهای اعتباري پلاستیکی می خریم ! ما هزاران پلاستیک در ساعتهای هر روز مصرف می کنیم .

●پلاستیک چیست ؟ پلاستیک یک تولید بی ثبات است و می تواند انعطاف پذیر یا سخت باشد ، شفاف و یا کدر باشد و می تواند شبیه انواع طبیعی چوب ، یا ابریشم باشد . پلاستیک در ساختن اسباب بازی و دریچه های قلب استفاده می شود . اگرچه بیش از ۱۰۰۰۰ نوع پلاستیک مختلف وجود دارد . ماده اصلی سازنده پلاستیک نفت و یا گاز طبیعی است . این سوختهای فسیلی گاهی اوقات با دیگر عناصر ترکیب می شوند مثل اکسیژن یا کلر و انواع مختلف پلاستیک را می سازند .

پلاستیک واقعا در صرفه جویی انرژی کار آمد است . انرژی کمتری برای ساخت بطری پلاستیکی سس کوجه فرنگی نسبت به بطری شیشه ای لازم است و انرژی کمتری برای حمل بطری های پلاستیکی نسبت به بطری های شیشه ای لازم است.

...

 

 

فرمت فایل: DOC (ورد 2003) و PDF
تعداد صفحات: 13 صفحه مربوط به طرح بازیافت PET و بیش از 200 صفحه در مورد نحوه نگارش طرح توجیهی

 

 

 

 

برای دانلود فایل اینجا کلیک کنید

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


:: نویسنده : dpp
:: موضوعات مرتبط: طرح توجیهی، صنعت، محیط زیست، ،
:: برچسب‌ها: دانلود طرح توجیهی, دانلود طرح توجیهی بازیافت PET, دانلود طرح توجیهی بازیافت بطری, دانلود طرح توجیهی بازیافت بطری پت, دانلود طرح توجیهی بازیافت پت, دانلود طرح توجیهی بازیافت پت بطری پلاستیک PET, دانلود طرح کارآفرینی, طرح توجیهی, طرح توجیهی بازیافت PET, طرح توجیهی بازیافت بطری, طرح توجیهی بازیافت بطری پت, طرح توجیهی بازیافت پت, طرح توجیهی بازیافت پلاستیک, طرح کارآفرینی,
تاريخ : سه شنبه 6 فروردين 1392 | |