مقاله ویژگی های سنی و عملكردی جودوكاران و تكواندوكاران
درباره وب

محیطی امن و مطمئن جهت رفاه محققین، دانشجویان و دانش آموزان عزیز برای دانلود پایان نامه، مقاله و پروژه های علمی و آموزشی در تمامی رشته ها تمامی فایلهای ارائه شده در این سایت قابل دانلود بوده و مبلغ آن به صورت آنلاین پرداخت می شود. پس از پرداخت بلافاصله لينک دانلود نمایش داده مي شود و همزمان يك نسخه از فايل به ايميل شما ارسال مي گردد.
نويسندگان
امکانات وب

    آمار وب سایت:  

    بازدید امروز : 4
    بازدید دیروز : 0
    بازدید هفته : 255
    بازدید ماه : 3648
    بازدید کل : 284893
    تعداد مطالب : 1157
    تعداد نظرات : 2
    تعداد آنلاین : 1



    خرید و فروش فایل

    counter hit make

مقاله ویژگی های سنی و عملكردی جودوكاران و تكواندوكاران



مطالعه توصیفی ویژگی های سنی و عملكردی جودوكاران و تكواندوكاران عضو تیم ملی ایران

چکیده: جودو و تكواندو از جمله رشته هایی هستند كه نیاز به سح بالای آمادگی جسمانی، روانی، تكنیكی و تاكتیكی دارند، كه دسته بندی آنان بر اساس وزن و سن انجام می گیرد. هدف این تحقیق بررسی مرزسنی موفقیت جودوكاران و تكواندو كاران ملی پوش كشور در طول تاریخ ورزش كشور است. این تحقیق از نوع تحقیقات توصیفی است. جامعه آماری این پزوهش را كلیه ملی پوشان كشور در رشته تكواندو و جودو كه موفق به كسب عناوین آسیایی، جهانی و المپیك شده اند، تشكیل می دهند. روش آماری مورد استفاده در این تحقیق آنالیز واریانس یك طرفه، آزمون توكی ، ضریب همبستگی پیرسون و نرم افزارهای آماری مورد استفاده برنامه های آماری Statistical و Execl است. یافته های این پژوهش نشان می دهد كه رابطه معنی داری بین مرز سنی موفقیت جودو كاران و تكواندو كاران ملی پوش كشور و روند بهبود نتایج آنها در گروه های سنی مختلف وجود دارد. علاوه براین نتایج نشان می دهد كه اختلاف معنی داری در مرز سنی و منطقه موفقیت تكواندوكاران ملی پوش ایرانی با شاخص های بین المللی شامل قهرمانی جهان و المپیك در این زمینه وجود دارد. نتایج این تحقیق حاكی از آن است كه تفاوت زیادی بین جودوكاران و تكواندو كاران در دامنه مرز سنی موفقیت آنها وحود دارد. این تغییر در سه منطقه موفقیت جودوكاران عضو تیم ملی ایران به 10 تا 13 سال می رسد. اما این دامنه در تكواندوكاران ملی پوش از 7 تا 9 سال در نوسان است. از سوی دیگر سن كسب موفقیت های ورزشی جودوكاران و تكواندو كاران در طی 30 سال گذشته در سه رده المپیك، جهانی و اسیایی در سه منطقه موفقیت ورزشی كاهش تدریجی را نشان می دهد، كه این امر نشانگر جوان گرایی تدریجی تیم ملی جودو و تكواندو، و برخورداری جوانان از شانس موفقیت بیشتر در این رشته ورزشی است.

واژه های كلیدی: مرز سنی و منطقه موفقیت، جودوكاران و تكواندوكاران ملی پوش ایرانی.

...

فرمت فایل: DOC (ورد 2003) قابل ویرایش تعداد صفحات: 15

 

برای دانلود فایل اینجا کلیک کنید




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


:: نویسنده : dpp
:: موضوعات مرتبط: مقاله، عمومی، ،
:: برچسب‌ها: دانلود مقاله ویژگی های سنی و عملكردی جودوكاران و تكواندوكاران, دانلود مقاله, ویژگی های سنی و عملكردی جودوكاران و تكواندوكاران , ویژگی سنی جودوکارن, ویژگی سنی تکواندوکاران, مقاله مورد تکواندو, مقاله در مورد جودو, دانلود, مقاله, ویژگی های, سنی, و, عملكردی, جودوكاران, و, تكواندوكاران ,
تاريخ : سه شنبه 21 آذر 1392 | |