دانلود پایان نامه امنیت در تجارت الکترونیک و پرداخت های آنلاین
درباره وب

محیطی امن و مطمئن جهت رفاه محققین، دانشجویان و دانش آموزان عزیز برای دانلود پایان نامه، مقاله و پروژه های علمی و آموزشی در تمامی رشته ها تمامی فایلهای ارائه شده در این سایت قابل دانلود بوده و مبلغ آن به صورت آنلاین پرداخت می شود. پس از پرداخت بلافاصله لينک دانلود نمایش داده مي شود و همزمان يك نسخه از فايل به ايميل شما ارسال مي گردد.
نويسندگان
امکانات وب

    آمار وب سایت:  

    بازدید امروز : 154
    بازدید دیروز : 0
    بازدید هفته : 405
    بازدید ماه : 3798
    بازدید کل : 285043
    تعداد مطالب : 1157
    تعداد نظرات : 2
    تعداد آنلاین : 1



    خرید و فروش فایل

    counter hit make

دانلود پایان نامه امنیت در تجارت الکترونیک و پرداخت های آنلاین



دانلود پایان نامه امنیت در تجارت الکترونیک و پرداخت های آنلاین

شرح مختصر : از آنجا که اینترنت شبکه ای باز است، رسوخ گران می توانند از راه های گوناگون بدان راه یابند. در تجارت الکترونیکی که میان دو سازمان، یا خریدار و سازمان انجام می شود خطراتی بسیار، دو سوی بازرگانی را تهدید می کند. با به گارگیری کامپیوتر در کارهای بازرگانی سازمان ها، افزون بر شیوه های فیزیکی که در گذشته برای حفاظت از اطلاعات به کار می رفت نیاز به تامین امنیت اطلاعات به کمک ابزارهای خودکار نیز به میان آمد. هم گام با پیوند یافتن سیستم های کامپیوتری سازمان ها به کمک شبکه ها، امنیت اطلاعات یا حفاظت از داده ها در هنگام مخابره در شبکه های کامپیوتری نیز ابعاد تازه ای به خود گرفت. در بیشتر جهان، کاربرد تبادل الکترونیکی داده ها برای مبادله اسناد بازرگانی میان شرکت ها، همواره رو به گسترش است. از این دست می توان اسناد معاملات بازرگانی، اسناد پرداخت، مدارک حمل و نقل را نام برد. در سازمان هایی که به امکانات مبادله الکترونیکی اطلاعات مجهز نیستند، کاربرد کامپیوتر در کارهای بازرگانی با نرم افزارهای مبادله الکترونیکی داده ها و رابط های ارتباطی آمیخته شده اند، تا راه حل کارآمدی برای کارهای بازرگانی ارایه شود. در تبدیل شیوه های سنتی مبتنی بر کاغذ، به شیوه های الکترونیکی تبادل اسناد، امنیت اهمیتی ویژه دارد باید بکوشیم تا مبادلات الکترونیکی اطلاعات به جایگزین سیستم های کاغذی می شود، دست کم همان سطح ایمنی شیوه های سنتی را داراست.

فهرست:

 

 

  • فصل اول: تجارت الکترونیک
  • فصل دوم: پرداخت آنلاین
  • فصل سوم: امنیت در تجارت الکترونیک
  • فصل چهارم: کاربرد تجارت الکترونیک

...

 

 

فرمت فایل: PDF
تعداد صفحات: 98

 

 

 

 

برای دانلود فایل اینجا کلیک کنید

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


:: نویسنده : dpp
:: موضوعات مرتبط: تجارت و اقتصاد، فناوری اطلاعات، اینترنت، نرم افزار، پایان نامه، ،
:: برچسب‌ها: دانلود پایان نامه, دانلود پایان نامه امنیت در تجارت الکترونیک, دانلود پایان نامه تجارت الکترونیک, پایان نامه, پایان نامه امنیت در تجارت الکترونیک, پایان نامه تجارت الکترونیک, پایان نامه رشته مهندسی فناوری اطلاعات,
تاريخ : سه شنبه 6 فروردين 1392 | |