بررسی نظام آموزشی ژاپن
درباره وب

محیطی امن و مطمئن جهت رفاه محققین، دانشجویان و دانش آموزان عزیز برای دانلود پایان نامه، مقاله و پروژه های علمی و آموزشی در تمامی رشته ها تمامی فایلهای ارائه شده در این سایت قابل دانلود بوده و مبلغ آن به صورت آنلاین پرداخت می شود. پس از پرداخت بلافاصله لينک دانلود نمایش داده مي شود و همزمان يك نسخه از فايل به ايميل شما ارسال مي گردد.
نويسندگان
امکانات وب

    آمار وب سایت:  

    بازدید امروز : 95
    بازدید دیروز : 0
    بازدید هفته : 346
    بازدید ماه : 3739
    بازدید کل : 284984
    تعداد مطالب : 1157
    تعداد نظرات : 2
    تعداد آنلاین : 1



    خرید و فروش فایل

    counter hit make

بررسی نظام آموزشی ژاپن



بررسی نظام آموزشی ژاپن

چکیده: درحال حاضر ، مراكز پیش دبستانی شامل كودكستانها و مهدكودكهای روزانه می باشند. كودكسنانها تحت سرپرستی وزارت آموزش و مهدكودكها تحت نظر وزارت بـهداشت و بـهزیستی می باشند. با فرض این قضیه كه باید تسهیلاتی به منظور تأمین رشد و آموزش كافی برای هر نوزادی فراهم شود ، پیشنهادی در مورد ادغام این دو نوع مؤسسه داده شد ، و دولت مركزی اقداماتی چند به منظور هماهنگی این دو وزارتخانه ارائه داده است ، كه بر ارائه برنامه های  آموزشی و مربیّان مشترك و تغییر ساعتهای مراقبتی بوده است . با این وجود، زمانی كه تفاوت در عملكردها و نقشهای این دو مؤسسه مدّ نظر قرار گرفت ، روشن شد كه ادغام این دو، كار زیاد آسانی نیست . امید آن میرود كه آژانسهای دولتی زمینه را برای اجرا فراهم آورند و این بتواند هماهنگ با شرایط محلّی به اجرا در آید. در سال 1991، وزارت آموزش دوره های آموزش ضمن خدمت پیش دبستانی را به منظور ارتـقاء روشهای تـدریس و دوره های كودكستانی ارائه داد و در حال ارتقاء آموزش حین خدمت برای معلّمانیست كه به تازگی واجد شرایط شده اند. وزارت آموزش ‌، هم چنین ،‌ رهنمودهای برنامه ریزی شده ای به منظور ارائه آموزش كودكستانی به كلیه كودكان پیش دبستانی، یعنی كودكان سه ساله ، آغاز كرده است،‌و در نظر دارد آموزش كودكستانی را بیشتر و بیشتر بهبود بخشد.نگرانی در مورد آموزش پیش دبستانی رو به افزایش است ، و تعداد مؤسساتی كه با این آموزش مواجه هستند ‌، اندك باقی می ماند . شكاف بسیار گسترده ای در شهریة‌ دریافتی مؤسسات خصوصی و مؤسسات دولتی وجود دارد ، و بار بر دوش والدین سال به سال افزایش می یابد . ساعات مراقبت نیز هماهنگ با ساعت كار مادران نیست . جلسات بررسی این نكات توسط والدین برگزار می شود.

فهرست مطالب:

  • ساختار آموزشی
  • آموزش پیش دبستانی
  • آموزش پایه
  • آموزش ابتدایی
  • آموزش متوسطه
  • آموزش عالی
  • آموزش معلمان
  • آموزش بزرگسالان
  • آموزش غیررسمی

...

فرمت فایل: DOC (ورد 2003) قابل ویرایش تعداد صفحات: 92

 

برای دانلود فایل اینجا کلیک کنید




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


:: نویسنده : dpp
:: موضوعات مرتبط: مقاله، پروژه، روانشناسی و علوم تربیتی، ،
:: برچسب‌ها: دانلود مقاله بررسی نظام آموزشی ژاپن, دانلود تحقیق بررسی نظام آموزشی ژاپن, دانلود تحقیق, دانلود مقاله, دانلود تحقیق علوم تربیتی, تحقیق, علوم تربیتی, بررسی نظام آموزشی ژاپن, نظام آموزشی کشورهای مختلف, ساختار آموزشی ژاپن, نظام آموزش در ژاپن, نظام آموزش و پرورش ژاپن, بررسی نظام آموزشی, ساختار آموزشی در ژاپن, ساختار آموزشی,
تاريخ : شنبه 24 آذر 1392 | |