جزوه بازرسی غیر مخرب با مایع نافذ PT
درباره وب

محیطی امن و مطمئن جهت رفاه محققین، دانشجویان و دانش آموزان عزیز برای دانلود پایان نامه، مقاله و پروژه های علمی و آموزشی در تمامی رشته ها تمامی فایلهای ارائه شده در این سایت قابل دانلود بوده و مبلغ آن به صورت آنلاین پرداخت می شود. پس از پرداخت بلافاصله لينک دانلود نمایش داده مي شود و همزمان يك نسخه از فايل به ايميل شما ارسال مي گردد.
نويسندگان
امکانات وب

    آمار وب سایت:  

    بازدید امروز : 170
    بازدید دیروز : 0
    بازدید هفته : 421
    بازدید ماه : 3814
    بازدید کل : 285059
    تعداد مطالب : 1157
    تعداد نظرات : 2
    تعداد آنلاین : 1



    خرید و فروش فایل

    counter hit make

جزوه بازرسی غیر مخرب با مایع نافذ PT



جزوه بازرسی غیر مخرب با مایع نافذ PT

چکیده: آزمایش مایع نافذ یکی از روش  های آزمایشات غیر مخرب می باشد که برای تشخیص عیوب سطحی به کار می رود. این جزوه به تشریح کامل روش های مختلف این آزمون می پردازد. همچنین معیارهای پذیرش عیوب در این آزمون نیز در این جزوه آورده شده است. لازم به ذکر است کلیه مطالب ذکر شده در این جزوه مطابق با استانداردهای بین المللی می باشد. روش آزمون مایع نافذ، روشی موثر برای تشخیص ناپیوستگی هایی است که به سطح راه دارند. ناپیوستگی های معمول قابل تشخیص با این روش عبارتند از: ترک ها، تخلخل، پوسته شدن، درزها و روی هم افتادگی ها. در حالت کلی، ماده ای نافذ به سطح مورد آزمون اعمال شده و زمان داده می-شود تا وارد ناپیوستگی ها شود. سپس مایع نافذ اضافی از روی سطح تمیز می شود. در نهایت سطح خشک شده و سپس آشکارساز اعمال می شود. آشکارساز دو نقش ایفا می کند. اول مایع نافذ گیر افتاده در ناپیوستگی ها را جذب کرده و دوم با ایجاد کنتراست(ایجاد زمینه ای با رنگ مخالف سطح)، قابلیت رؤیت اثر مایع نافذ را افزایش می دهد. رنگ های مایع نافذ می تواند از نوع کنتراست رنگی(قابل رویت با نور سفید) یا فلورسانس(قابل رویت با نور فرابنفش) باشد.

...

فرمت فایل: DOC (ورد 2003) قابل ویرایش تعداد صفحات: 22

 

برای دانلود فایل اینجا کلیک کنید




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


:: نویسنده : dpp
:: موضوعات مرتبط: جزوه، مکانیک، ،
:: برچسب‌ها: جزوه بازرسی غیر مخرب با مایع نافذ PT , دانلود جزوه بازرسی غیر مخرب با مایع نافذ PT, دانلود جزوه, بازرسی غیر مخرب با مایع نافذ PT , دانلود, جزوه, بازرسی غیر مخرب, مایع نافذ PT ,
تاريخ : جمعه 6 دی 1392 | |