آشنائی با نرم افزار Crop wat
درباره وب

محیطی امن و مطمئن جهت رفاه محققین، دانشجویان و دانش آموزان عزیز برای دانلود پایان نامه، مقاله و پروژه های علمی و آموزشی در تمامی رشته ها تمامی فایلهای ارائه شده در این سایت قابل دانلود بوده و مبلغ آن به صورت آنلاین پرداخت می شود. پس از پرداخت بلافاصله لينک دانلود نمایش داده مي شود و همزمان يك نسخه از فايل به ايميل شما ارسال مي گردد.
نويسندگان
امکانات وب

    آمار وب سایت:  

    بازدید امروز : 206
    بازدید دیروز : 0
    بازدید هفته : 457
    بازدید ماه : 3850
    بازدید کل : 285095
    تعداد مطالب : 1157
    تعداد نظرات : 2
    تعداد آنلاین : 1



    خرید و فروش فایل

    counter hit make

آشنائی با نرم افزار Crop wat



آشنائی با نرم افزار Crop wat

 

آشنائی با نرم افزار Crop wat

چکیده: در بین روش های تركیبی روش پنمن مانتیث یكی از معتبر ترین روش ها برای تخمین ET0 است . در این روش گیاه مرجع یك پوشش چمن فرضی است كه ارتفاع آن 12 سانتی متر و ضریب بازتابش در آن 23% است . در گیاه چمن فرضی مانتیث زبری سطح كه بستگی به ارتفاع گیاه و سرعت باد دارد و لذا مقاومت آیرودینامیك در این مورد با آنچه در معادله پنمن می باشد متفاوت است . لذا تابع باد در معادله پنمن مانتیث نیز متفاوت است . علاوه بر مقاومت آیرودینامیك كه مربوط به خارج شدن بخار آب از سطح پوشش گیاهی به هوای خارج می باشد ؛مقاومت دیگری نیز در نظر گرفته می شود و آن مقاومت روزنه های برگ در مقابل پخش بخار آب از آن به خارج می باشد .در این روش فرض می شود كه كل سطح پوشش گیاهی یك برگ بزرگ با روزنه های موجود در آن است . مقاومت روزنه ها در برابر خروج آب در روش فائو پنمن مانتیث از 30 ثانیه بر متر برای گیاهان مناطق خشك تا 150 ثانیه بر متر در پوشش های متغیر است كه در گیاه فرضی برای آن 70 s/m ‏فرض شده است Crop wat برنامه ای است كه از روش پنمن مانتیث فائو برای محاسبه ET0 استفاده می كند .

...

فرمت فایل: DOC (ورد 2003) قابل ویرایش تعداد صفحات: 11

 

برای دانلود فایل اینجا کلیک کنید




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


:: نویسنده : dpp
:: موضوعات مرتبط: برق و الکترونیک، آموزشی، ،
:: برچسب‌ها: آشنائی با نرم افزار Crop wat , دانلود آشنائی با نرم افزار Crop wat , دانلود, نرم افزار Crop wat , آموزش نرم افزار Crop wat , آشنائی با نرم افزار , Crop wat ,
تاريخ : جمعه 8 بهمن 1392 | |