بازرسی غیر مخرب به روش آزمون ذرات مغناطیسی MT
درباره وب

محیطی امن و مطمئن جهت رفاه محققین، دانشجویان و دانش آموزان عزیز برای دانلود پایان نامه، مقاله و پروژه های علمی و آموزشی در تمامی رشته ها تمامی فایلهای ارائه شده در این سایت قابل دانلود بوده و مبلغ آن به صورت آنلاین پرداخت می شود. پس از پرداخت بلافاصله لينک دانلود نمایش داده مي شود و همزمان يك نسخه از فايل به ايميل شما ارسال مي گردد.
نويسندگان
امکانات وب

    آمار وب سایت:  

    بازدید امروز : 302
    بازدید دیروز : 0
    بازدید هفته : 553
    بازدید ماه : 3946
    بازدید کل : 285191
    تعداد مطالب : 1157
    تعداد نظرات : 2
    تعداد آنلاین : 1



    خرید و فروش فایل

    counter hit make

بازرسی غیر مخرب به روش آزمون ذرات مغناطیسی MT



آزمون ذرات مغناطیسی MT

 

بازرسی غیر مخرب به روش آزمون ذرات مغناطیسی MT

چکیده: آزمون ذرات مغناطیس برای شناسایی كلیه عیوب زیر سطحیِ نزدیك به سطح و عیوبی كه به سطح راه یافته اند به كار می رود و صرفاً بر روی مواد با قابلیت مغناطیس شدن قابل استفاده می باشد. حساسیت این تست با افزایش فاصله عیب از سطح تدریجاً كاهش می یابد. به طور كلی این آزمون با استفاده از مغناطیس كردن سطح مورد آزمایش و پاشش ذرات فرو مغناطیس بر روی آن انجام می پذیرد كه در نتیجه ی میدان القائی، این ذرات فرو مغناطیس در محل هایی از میدان مغناطیسی كه توسط عیوب مغشوش و منحرف شده اند تمركز می یابند. صرف نظر از استفاده هر یك از تكنیك های آزمون مغناطیس، بهترین حساسیت در نمایش عیوب خطی زمانی حاصل می گردد كه میدان عمود بر جهت عیب باشد. برای به دست آوردن یك كارایی مطلوب از نمایش كلیه عیوب در آزمون باید هر سطح حداقل دو بار در جهت های عمود بر هم مورد آزمایش قرار گیرد. و همچنین در آزمون های انجام شده بروی سطح باید از همپوشانی (Overlap) كافی دو تست متوالی در نمایش عیوب به طور كامل اطمینان حاصل كرد. این جزوه به تشریح کامل روش های مختلف این آزمون می پردازد. همچنین معیارهای پذیرش عیوب در این آزمون نیز در این جزوه آورده شده است. لازم به ذکر است کلیه مطالب ذکر شده در این جزوه مطابق با استانداردهای بین المللی می باشد.

...

فرمت فایل: DOCX (ورد 2007) قابل ویرایش تعداد صفحات: 26

 

برای دانلود فایل اینجا کلیک کنید




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


:: نویسنده : dpp
:: موضوعات مرتبط: آموزشی، مقاله، جزوه، مکانیک، ،
:: برچسب‌ها: بازرسی غیر مخرب به روش آزمون ذرات مغناطیسی MT, دانلودبازرسی غیر مخرب, بازرسی روش آزمون ذرات مغناطیسی MT, بازرسی غیر مخرب, به روش آزمون ذرات مغناطیسی, بازرسی به روش MT,
تاريخ : جمعه 9 بهمن 1392 | |