طرح توجيهي توليد روغن زنجبیل
درباره وب

محیطی امن و مطمئن جهت رفاه محققین، دانشجویان و دانش آموزان عزیز برای دانلود پایان نامه، مقاله و پروژه های علمی و آموزشی در تمامی رشته ها تمامی فایلهای ارائه شده در این سایت قابل دانلود بوده و مبلغ آن به صورت آنلاین پرداخت می شود. پس از پرداخت بلافاصله لينک دانلود نمایش داده مي شود و همزمان يك نسخه از فايل به ايميل شما ارسال مي گردد.
نويسندگان
امکانات وب

    آمار وب سایت:  

    بازدید امروز : 542
    بازدید دیروز : 0
    بازدید هفته : 793
    بازدید ماه : 4186
    بازدید کل : 285431
    تعداد مطالب : 1157
    تعداد نظرات : 2
    تعداد آنلاین : 1



    خرید و فروش فایل

    counter hit make

طرح توجيهي توليد روغن زنجبیل



چکیده طرح: روغن زنجبیل از ریشه زنجبیل تازه بدست می‌آید و طعم تند و سوزان آن مربوط به وجود ترکیبی به نام Gingerol است و بیشتر خواص مفید زنجبیل به خاطر وجود این ترکیب است. روغن زنجبیل علاوه بر خواص دارویی منحصر بفرد ویژه ای که در درمان بسیاری از بیماریها دارد، در تهیه انواع مواد غذایی و نوشیدنی نیز استفاده میشود. در طرح ارائه شده به خصوصیات، کاربرد و موارد مصرف زنجبیل اشاره شده است. تقاضای مصرف این محصول با ارزش، با توجه به خواص منحصر بفرد آن بسیار زیاد است، در حالی که عرضه آن بسیار کم و خلا زیادی بین عرضه و تقاضای آن وجود دارد. لذا ایجاد واحدهای جدید تولیدی ضروری و بسیار با صرفه بنظر میرسد. در این طرح علاوه بر تجزیه و تحلیل کامل هزینه ها، روشهای مختلف استخراج روغن زنجبیل ارائه و تجارتی ترین روش (با ذکر کامل جزئیات عملیاتی که در افزایش راندمان استخراج موثرند) بهمراه تجهیزات و ماشین آلات مورد نیاز، بطور کامل تشریح شده است.

...

فرمت فایل: DOC (ورد 2003) قابل ویرایش
تعداد صفحات: 6

 

 

 

 

برای دانلود فایل اینجا کلیک کنید

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


:: نویسنده : dpp
:: موضوعات مرتبط: طرح توجیهی، صنایع غذایی، کشاورزی، ،
:: برچسب‌ها: دانلود طرح توجيهي, دانلود طرح توجيهي توليد روغن زنجبیل, طرح توجيهي, طرح توجيهي توليد روغن زنجبیل, روغن زنجبیل, پروژه کارآفرینی تولید روغن زنجبیل,
تاريخ : سه شنبه 3 ارديبهشت 1392 | |