گردو و كاربرد آن در صنعت
درباره وب

محیطی امن و مطمئن جهت رفاه محققین، دانشجویان و دانش آموزان عزیز برای دانلود پایان نامه، مقاله و پروژه های علمی و آموزشی در تمامی رشته ها تمامی فایلهای ارائه شده در این سایت قابل دانلود بوده و مبلغ آن به صورت آنلاین پرداخت می شود. پس از پرداخت بلافاصله لينک دانلود نمایش داده مي شود و همزمان يك نسخه از فايل به ايميل شما ارسال مي گردد.
نويسندگان
امکانات وب

    آمار وب سایت:  

    بازدید امروز : 242
    بازدید دیروز : 0
    بازدید هفته : 493
    بازدید ماه : 3886
    بازدید کل : 285131
    تعداد مطالب : 1157
    تعداد نظرات : 2
    تعداد آنلاین : 1



    خرید و فروش فایل

    counter hit make

گردو و كاربرد آن در صنعت



گردو و كاربرد آن در صنعت

چکیده: گردو نام گونه اي درخت است كه در سراسر جهان به خاطر ميوه و چوبش معروف است. گردوي ايراني يكي از 17 جنس ( در دانشنامه آمريكانا 20 جنس آورده است) اين گونه و مهمترين آنهاست. گردوي بومي دنياي قديم ،گردوي ايراني يكي از مهمترين درختان گردوي مناطق معتدله است. چوبهاي دكوري بسيار عالي از آن به دست مي آيد.پيشينه كشت اين گونه، آنقدر قديمي است كه خاستگاه آن ناشناخته مانده است. بلنداي آن به بيش از30 و قطر تنه اش به 8 متر مي رسد. از مهمترين سخت چوبهاست و عمرش به چند صد سال مي رسد. ميوه گردو درون پوسته اي سخت با ضخامت متفاوت قرار دارد. برگها مركبند و پوست آنها به رنگ روشن تا سفيد و در درختان جوان بسيار نرم و هموار است ولي با گذشت عمر خاكستري و تركدار مي شود. در اين مقاله به بررسي كاربردهاي صنعتي گرد و ضايعات آن از قبيل پوست سبز گردو، پوست چوبي ميوه گردو، چوب تنه درخت گردو،‌ برگ صبز و ... پرداخته شده است. از گردو و ضايعات آن در صنايع مختلف از جمله صنايع دارويي، طب سنتي، صنايع نساجي، صنايع رنگ، صنايع كشاورزي، صنايع چوب و ...استفاده ميشود كه در اين مقاله به تشريح آنها پرداخته شده است.

...

فرمت فایل: DOC (ورد 2003) قابل ویرایش تعداد صفحات: 13

 

برای دانلود فایل اینجا کلیک کنید

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


:: نویسنده : dpp
:: موضوعات مرتبط: علوم پایه، مقاله، کشاورزی، صنعت، ،
:: برچسب‌ها: دانلود مقاله گردو و كاربرد آن در صنعت, دانلود مقاله, گردو و كاربرد آن در صنعت, مقاله در مورد كاربردهاي گردو, كاربردهاي صنعتي گردو,
تاريخ : سه شنبه 7 خرداد 1392 | |