طرح توجیهی بسته بندی ماست پاستوریزه
درباره وب

محیطی امن و مطمئن جهت رفاه محققین، دانشجویان و دانش آموزان عزیز برای دانلود پایان نامه، مقاله و پروژه های علمی و آموزشی در تمامی رشته ها تمامی فایلهای ارائه شده در این سایت قابل دانلود بوده و مبلغ آن به صورت آنلاین پرداخت می شود. پس از پرداخت بلافاصله لينک دانلود نمایش داده مي شود و همزمان يك نسخه از فايل به ايميل شما ارسال مي گردد.
نويسندگان
امکانات وب

    آمار وب سایت:  

    بازدید امروز : 131
    بازدید دیروز : 0
    بازدید هفته : 382
    بازدید ماه : 3775
    بازدید کل : 285020
    تعداد مطالب : 1157
    تعداد نظرات : 2
    تعداد آنلاین : 1



    خرید و فروش فایل

    counter hit make

طرح توجیهی بسته بندی ماست پاستوریزه



طرح توجیهی بسته بندی ماست پاستوریزه

این فایل طرح بسیار کامل با عنوان بسته بندی ماست پاستوریزه میباشد . و در یک فایل word برای شما آماده شده است که قابل تغییر میباشد.

چکیده: نياز روزافزون جمعيت رو به رشد شهر به مواد غذايي ،رشدي جهشي را در صنايع غذايي ايجاب مي نمايد. شير، يكي از مهم ترين موادخوراكي مورد استفاده بشر است. شير با دارا بودن مقدار زيادي پروتئين ، ويتامين ،كلسيم ،ساير مواد معدني و نيز حدود 750 كيلوكالري انر‍ژي درهر ليتر مي تواند سهم عمده اي در سلامت و سبد غذايي افراد جامعه داشته باشد. دراين ميان نكته مهم استفاده از روش هايي براي حفظ بهداشت و سلامت شير از محل توليد تا مصرف نهايي آن است به طوري كه ضمن جلوگيري از فساد شير ،ازسرايت بيماري هاي مشترك انسان و دام نيز به مصرف كنندگان پيشگيري شود. يكي از كهن ترين اين روش ها تهيه ماست از شيراست . هدف ما از ارائه اين طرح خريد و تبديل شير خام به ماست پاستونريزه است كه علاوه براينكه نقش بسزائي در حفظ سلامت شير توليدي واحدهاي دامداري دارد داراي توجيه اقتصادي مناسبي نيز مي باشد و همچنين زمينه اشتغال نيروهاي ماهر و نيمه ماهر را فراهم مي آورد.

...

فرمت فایل: DOC (ورد 2003) قابل ویرایش تعداد صفحات: 30

 

 

 

 

برای دانلود فایل اینجا کلیک کنید

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


:: نویسنده : dpp
:: موضوعات مرتبط: طرح توجیهی، صنایع غذایی، ،
:: برچسب‌ها: طرح توجیهی بسته بندی ماست پاستوریزه, دانلود طرح توجیهی بسته بندی ماست پاستوریزه, دانلود طرح توجیهی, بسته بندی ماست پاستوریزه, طرح توجیهی, پروژه کارآفرینی بسته بندی ماست پاستوریزه, روش تولید ماست پاستوریزه, بسته بندی ماست, ماست پاستوریزه,
تاريخ : جمعه 10 خرداد 1392 | |