طرح توجیهی غلات حجیم شده
درباره وب

محیطی امن و مطمئن جهت رفاه محققین، دانشجویان و دانش آموزان عزیز برای دانلود پایان نامه، مقاله و پروژه های علمی و آموزشی در تمامی رشته ها تمامی فایلهای ارائه شده در این سایت قابل دانلود بوده و مبلغ آن به صورت آنلاین پرداخت می شود. پس از پرداخت بلافاصله لينک دانلود نمایش داده مي شود و همزمان يك نسخه از فايل به ايميل شما ارسال مي گردد.
نويسندگان
امکانات وب

    آمار وب سایت:  

    بازدید امروز : 85
    بازدید دیروز : 0
    بازدید هفته : 336
    بازدید ماه : 3729
    بازدید کل : 284974
    تعداد مطالب : 1157
    تعداد نظرات : 2
    تعداد آنلاین : 1



    خرید و فروش فایل

    counter hit make

طرح توجیهی غلات حجیم شده



طرح توجیهی غلات حجیم شده

چکیده: بطور کلی فرآورده های حجیم شده را می توان از بیشتر غلات مانند گندم، جو، برنج و ذرت تولید کرد که به اشکال گوناگون مانند ورقه ای، پولکی یا دانه کامل حجیم شده به بازار عرضه می شوند. از ذرت بیشتر از ساير غلات برای تولید فرآورده های حجیم استفاده می شود.

بر اساس تعاريف استانداردهای ملی، غلات حجيم شده عبارتند از بلغور و آرد غلات كه به وسيله دستگاه اكسترودر، تحت دما و فشار بالا، حجيم و پخته شده و سپس پوشش و طعم داده شده باشند. مايعات شکلاتی، ميوه ای يا انواع طعم های ديگر ميتواند به عنوان ماده پرکننده يا مغزی در اين محصولات تزريق شود يا به عنوان روکش دهنده روی اين محصولات را پوشانده و طعم های متنوعی ايجاد کنند. انواع ديگری از غلات حجيم نيز وجود دارند که بر پايه دانه غلات تهيه ميشوند. در اين روش دانه های گندم، ذرت يا برنج تحت شرايط انفجاری ويژه ای حجيم شده و سپس از ترکيباتی مانند عسل، کاکائو يا مواد مشابه به عنوان روکش دهنده برای آنها استفاده ميشود.

...

فرمت فایل: DOC (ورد 2003) قابل ویرایش تعداد صفحات: 50

 

 

 

 

برای دانلود فایل اینجا کلیک کنید

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


:: نویسنده : dpp
:: موضوعات مرتبط: طرح توجیهی، صنایع غذایی، ،
:: برچسب‌ها: دانلود طرح توجیهی غلات حجیم شده, دانلود طرح توجیهی, غلات حجیم شده, دانلود طرح تولید غلات حجیم شده, طرح تولید غلات حجیم شده, تولید غلات حجیم شده,
تاريخ : چهار شنبه 15 خرداد 1392 | |