طرح توجیهی تولید آلژینات سدیم آلژین
درباره وب

محیطی امن و مطمئن جهت رفاه محققین، دانشجویان و دانش آموزان عزیز برای دانلود پایان نامه، مقاله و پروژه های علمی و آموزشی در تمامی رشته ها تمامی فایلهای ارائه شده در این سایت قابل دانلود بوده و مبلغ آن به صورت آنلاین پرداخت می شود. پس از پرداخت بلافاصله لينک دانلود نمایش داده مي شود و همزمان يك نسخه از فايل به ايميل شما ارسال مي گردد.
نويسندگان
امکانات وب

    آمار وب سایت:  

    بازدید امروز : 161
    بازدید دیروز : 0
    بازدید هفته : 412
    بازدید ماه : 3805
    بازدید کل : 285050
    تعداد مطالب : 1157
    تعداد نظرات : 2
    تعداد آنلاین : 1



    خرید و فروش فایل

    counter hit make

طرح توجیهی تولید آلژینات سدیم آلژین



طرح توجیهی تولید آلژینات سدیم آلژین

چکیده: آلژینات سدیم یک کربوهیدرات با فرمول شیمیایی (C6H6O7Na)n میباشد که به صورت پودر خامه¬ای رنگ تولید می شود. این ماده به آسانی در آب حل میشود و تولید یک محلول غلیظ کلوئیدی مینماید. این ماده خاصیت تعلیق کنندگی و امولسیون کنندگی قوی دارد. آلژین غیر سمی و در حلالهای آلی نا محلول است. كاربرد و موارد مصرف آلژین بطور وسیع و گسترده به عنوان عامل تعلیق کننده و امولسیون کننده در ساخت رنگهای امولسیونی بکار میرود. آلژینات سدیم یک ماده مفید جهت اصلاح و بهبود آب بویلر و برای جلوگیری از ایجاد لایه (Incrustation) می باشد. این ماده در ساخت بستنی جهت ایجاد ثبات و پایداری استفاده می شود. آلژینات سدیم در تهیه داروهای گوناگون و بعنوان یک جزء اصلی (پر کننده) در ساخت قرصها بکار می رود. همچنین در دندانپزشکی بعنوان مواد نشانه گذاری و قالب گیری استفاده می شود. آلژینات سدیم مخصوصاً در عملیات چاپ روی منسوجات کاربرد فراوانی دارد. در این طرح مراحل کامل تولید آلژین از ابتدا تا بسته بندی تشریح شده است. همچنین لیست کامل تجهیزات مورد نیاز و برآورد اقتصادی اجرای طرح مورد بررسی قرار گرفته است.

...

فرمت فایل: DOC (ورد 2003) قابل ویرایش تعداد صفحات: 6

 

برای دانلود فایل اینجا کلیک کنید

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


:: نویسنده : dpp
:: موضوعات مرتبط: علوم پایه، طرح توجیهی، صنعت، ،
:: برچسب‌ها: دانلود طرح توجیهی تولید آلژینات سدیم آلژین, دانلود طرح توجیهی, تولید آلژینات سدیم آلژین, طرح توجیهی تولید آلژینات سدیم, طرح توجیهی تولید آلژین, روش تولید آلژین, روش تولید آلژینات سدیم, دانلود پروژه کارآفرینی تولید آلژین, دانلود پروژه کارآفرینی تولید آلژینات سدیم, دانلود پروژه کارآفرینی,
تاريخ : یک شنبه 19 خرداد 1392 | |