مقاله ای پیرامون بهره برداری از موتور القائی بدون درایو كنترل
درباره وب

محیطی امن و مطمئن جهت رفاه محققین، دانشجویان و دانش آموزان عزیز برای دانلود پایان نامه، مقاله و پروژه های علمی و آموزشی در تمامی رشته ها تمامی فایلهای ارائه شده در این سایت قابل دانلود بوده و مبلغ آن به صورت آنلاین پرداخت می شود. پس از پرداخت بلافاصله لينک دانلود نمایش داده مي شود و همزمان يك نسخه از فايل به ايميل شما ارسال مي گردد.
نويسندگان
امکانات وب

    آمار وب سایت:  

    بازدید امروز : 91
    بازدید دیروز : 0
    بازدید هفته : 342
    بازدید ماه : 3735
    بازدید کل : 284980
    تعداد مطالب : 1157
    تعداد نظرات : 2
    تعداد آنلاین : 1



    خرید و فروش فایل

    counter hit make

مقاله ای پیرامون بهره برداری از موتور القائی بدون درایو كنترل



مقاله ای پیرامون بهره برداری از موتور القائی بدون درایو كنترل

در این پروژه به بررسي بهره برداری از موتورهای القائی بدون استفاده از درایوهای كنترل مي پردازيم ، كه شامل روشهاي استارت اوليه ، ترمز ، گردش معكوس موتور مي باشد . مختصري نيز راجع به كنترل سرعت بوسيله تغيير قطبهاي موتور القائي خواهيم گفت .(87 صفحه)

چکیده: بحث توابع كنترل ، بخش عظيمي از موارد استفاده موتورهاي القائي چه در بخش صنعتي و چه در بخش خانگي محدود به خاموش و ر وشن كردن موتورها بوده است . هنگاميكه كه بــار واقع بر شفت موتور القائي به حركت در مي آيد ، توان الكتريكي بصورت مستقيم از شبكه به موتور اعمال مي شود . و موتور با مقادير ثابت ولتاژ و فركانس شروع به كار مي نمايد . سرعت موتور بصورت تقريباً ثابت مي باشد ، و موتور ، خصوصيات مكانيكي مقاوم و ثابتي را دارا مي باشد ( وابستگي گشتاور بار و سرعت كم مي باشد ) . با در نظر گرفتن چنين خصوصياتي و از سوي ديگر با مقاومت روتور كم ، كه اين ، منجر به تلفات كم روتور مي شود ، بنابراين ، موتورهاي با راندمان بالا ، از موتورهاي استاندارد گرانتر بوده و مخصوصاً اينكه به تغييرات بار حساس نمي باشند .

...

فرمت فایل: DOC (ورد 2003) قابل ویرایش تعداد صفحات: 85

 

برای دانلود فایل اینجا کلیک کنید

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


:: نویسنده : dpp
:: موضوعات مرتبط: برق و الکترونیک، مقاله، ،
:: برچسب‌ها: مقاله ای پیرامون بهره برداری از موتور القائی بدون درایو كنترل, دانلود مقاله پیرامون بهره برداری از موتور القائی بدون درایو كنترل, دانلود مقاله, مقاله بهره برداری از موتور القائی, بهره برداری از موتور القائی, بهره برداری از موتور القائی بدون درایو كنترل, ,
تاريخ : یک شنبه 26 خرداد 1392 | |