تحقیق درس معماری پیشرفته کارشناسی ارشد کامپیوتر
درباره وب

محیطی امن و مطمئن جهت رفاه محققین، دانشجویان و دانش آموزان عزیز برای دانلود پایان نامه، مقاله و پروژه های علمی و آموزشی در تمامی رشته ها تمامی فایلهای ارائه شده در این سایت قابل دانلود بوده و مبلغ آن به صورت آنلاین پرداخت می شود. پس از پرداخت بلافاصله لينک دانلود نمایش داده مي شود و همزمان يك نسخه از فايل به ايميل شما ارسال مي گردد.
نويسندگان
امکانات وب

    آمار وب سایت:  

    بازدید امروز : 32
    بازدید دیروز : 0
    بازدید هفته : 283
    بازدید ماه : 3676
    بازدید کل : 284921
    تعداد مطالب : 1157
    تعداد نظرات : 2
    تعداد آنلاین : 1



    خرید و فروش فایل

    counter hit make

تحقیق درس معماری پیشرفته کارشناسی ارشد کامپیوتر



تحقیق درس معماری پیشرفته کارشناسی ارشد کامپیوتر

این تحقیق با عنوان زبان توصیف معماری ADL مربوط به پروژه درس معماری پیشرفته از دروس کارشناسی ارشد کامپیوتر است که 147 صفحه می باشد و چون در قالب ورد است قابل ویرایش می باشد. این تحقیق حاصل ترجمه چندین مقاله و ژورنال خارجی است و بسیار کامل است.

چکیده: سیستم های تعبیه شده شانس و فرصت بسیار بزرگی برای سفارشی کردن طراحی ها با بهره گیری از رفتار application ها ارائه می دهند . کشف و ارزیابی سریع معماری های کاندیدا (شامل پردازنده های embedded ، پردازنده های کمکی و حافظه ها) به علت فشار و عمر کوتاه تولید ، نیاز است. طراحی و بازبینی دستی یا نیمه اتوماتیک معماری ها یک فرایند زمانبر است . این فرایند می تواند فقط توسط مجموعه ای از طراحان زبردست و ماهر انجام شود . علاوه بر آن ، تعامل میان تیم های مختلف مانند توسعه دهندگان خصوصیات و ویژگی ها، طراحان سخت افزار ، مهندسان تحقیق و بازبینی و توسعه دهندگان شبیه سازی ، اکتشاف و ارزیابی را غیر ممکن می کنند .. در نتیجه ، مهار سیستم به ندرت ابزار و زمان کشف معماری های متناوب برای یافتن بهترین راه حل برای application های هدف را دارد . این وضعیت و موقعیت هم از نظر زمانی و هم منابع مهندسی بسیار گران و هزینه بر است و فشار زیادی روی زمان فروش (بازار ) دارد .

...

فرمت فایل: DOC (ورد 2003) قابل ویرایش تعداد صفحات: 147

 

برای دانلود فایل اینجا کلیک کنید

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


:: نویسنده : dpp
:: موضوعات مرتبط: پروژه، کامپیوتر، معماری، ،
:: برچسب‌ها: تحقیق درس معماری پیشرفته کارشناسی ارشد کامپیوتر, دانلود تحقیق درس معماری پیشرفته کارشناسی ارشد کامپیوتر, دانلود تحقیق, معماری پیشرفته کارشناسی ارشد کامپیوتر, تحقیق درس معماری پیشرفته, پروژه کارشناسی ارشد کامپیوتر, معماری پیشرفته, پروژه معماری پیشرفته, دانلود پروژه, دانلود پروژه معماری پیشرفته,
تاريخ : سه شنبه 4 تير 1392 | |