پایان نامه برنامه ریزی تعمیر نیروگاه واحد سیستم قدرت
درباره وب

محیطی امن و مطمئن جهت رفاه محققین، دانشجویان و دانش آموزان عزیز برای دانلود پایان نامه، مقاله و پروژه های علمی و آموزشی در تمامی رشته ها تمامی فایلهای ارائه شده در این سایت قابل دانلود بوده و مبلغ آن به صورت آنلاین پرداخت می شود. پس از پرداخت بلافاصله لينک دانلود نمایش داده مي شود و همزمان يك نسخه از فايل به ايميل شما ارسال مي گردد.
نويسندگان
امکانات وب

    آمار وب سایت:  

    بازدید امروز : 567
    بازدید دیروز : 0
    بازدید هفته : 818
    بازدید ماه : 4211
    بازدید کل : 285456
    تعداد مطالب : 1157
    تعداد نظرات : 2
    تعداد آنلاین : 1



    خرید و فروش فایل

    counter hit make

پایان نامه برنامه ریزی تعمیر نیروگاه واحد سیستم قدرت



پایان نامه برنامه ریزی تعمیر نیروگاه واحد سیستم قدرت

پایان نامه برنامه ریزی تعمیر نیروگاه واحد سیستم قدرت

چکیده: طرح، عامل بنیادی است که تولید انرژی الکتریکی و مصرف آن بطور همزمان را ممکن می سازد قابلیت اطمینان در دوره نیاز صنعت الکتریسیته خیلی بزرگ و با اهمیت است نگهداری از تجهیزات سیستم قدرت بویژه نگهداری از واحد های تولید به طور ضمنی مربوط میشوند به سیستم قدرت که با قابلیت اطمینان مناسب احداث شده اند و جهت بزرگی در بهره برداری از سیستم قدرت می باشد بنابر این مسئله نگهداری ( تعمیر ) همیشه رسیدگی شده ( تحقیق شده ) بهمراه مسئله قابلیت اطمینان سیستم و آن یکی از مهمترین موضوع ها در پژوهش مهندسی ( در قابلیت اطمینان ) است .

توضیح پایان نامه

این پایان نامه درمورد زمان بندی تعمیر نیروگاه تنظیم شده است .در این پایان نامه که یکی از جدیدترین موضوع های مهندسی قدرت می باشد و با تهیه مطالبی به زبان مرجع و بازگرداندن آن به زبان فارسی سعی شده که به زبان ساده توضیح داده شود و در نهایت مطالب به سادگی قابل فهم برای خوانندگان آن باشد.

موضوع کلی این پایان نامه درباره روشهای برنامه ریزی تعمیر نیروگاهها و خارج کردن واحدهای تولیدی در زمان مشخصی از مدت تعمیرات میباشد.

سپس مثال های متنوعی در مورد روشها ارائه گردیده تا فهم مطالب به سادگی امکان پذیر گردد و شکلها و جداول مربوط به آنها در درک کامل مطالب یاری گر خواهند بود. سپس یک مثال تکمیلی توسط استاد مربوطه تعیین شده و حل کامل آن به همراه شکلها و جداول مربوطه در متن موجود میباشد و فهم کامل مطالب توسط حل این مسئله امکان پذیر میگردد .

...

فرمت فایل: DOC (ورد 2003) قابل ویرایش تعداد صفحات: 40

 

برای دانلود فایل اینجا کلیک کنید

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


:: نویسنده : dpp
:: موضوعات مرتبط: برق و الکترونیک، پایان نامه، ،
:: برچسب‌ها: دانلود پایان نامه برنامه ریزی تعمیر نیروگاه واحد سیستم قدرت, دانلود پایان نامه, برنامه ریزی تعمیر نیروگاه واحد سیستم قدرت, پایان نامه برنامه ریزی تعمیر نیروگاه واحد سیستم قدرت, دانلود پایان نامه تعمیرات نیروگاه واحد سیستم قدرت, پایان نامه تعمیرات نیروگاه واحد سیستم قدرت, دانلود برنامه ریزی تعمیرات نیروگاه, تعمیرات نیروگاه,
تاريخ : شنبه 15 تير 1392 | |