مقاله گردشگری پایدار شهری
درباره وب

محیطی امن و مطمئن جهت رفاه محققین، دانشجویان و دانش آموزان عزیز برای دانلود پایان نامه، مقاله و پروژه های علمی و آموزشی در تمامی رشته ها تمامی فایلهای ارائه شده در این سایت قابل دانلود بوده و مبلغ آن به صورت آنلاین پرداخت می شود. پس از پرداخت بلافاصله لينک دانلود نمایش داده مي شود و همزمان يك نسخه از فايل به ايميل شما ارسال مي گردد.
نويسندگان
امکانات وب

    آمار وب سایت:  

    بازدید امروز : 79
    بازدید دیروز : 0
    بازدید هفته : 330
    بازدید ماه : 3723
    بازدید کل : 284968
    تعداد مطالب : 1157
    تعداد نظرات : 2
    تعداد آنلاین : 1



    خرید و فروش فایل

    counter hit make

مقاله گردشگری پایدار شهری



مقاله گردشگری پایدار شهری

ارائه راهکارهای گردشگری پایدار شهری با استفاده از مدل SWOT

1pn-gardeshgari

چکیده: پدیده ی گردشگری امروزه گستر ه ی جهانی یافته است . این خود ناشی از توسعه ی نواوری تکنولوژیکی و گسترش همه جانبه ی سرمایه داری  در عصر کنونی است.  گردشگری در چنین وضعیتی ، جابه جایی وپویایی انسان ها راسبب شده ودر یک کستره ی جهانی به عنوان پدیده ی جغرافیایی – اجتماعی مفهوم ارتباط با دیگر فرهنگ ها را در مکان های مختلف پدید اورده است.. در این بین ، شهر ها در بردارنده ی مراکز مهم اقتصادی ، علمی ،تفریحی ، ورزشی، زیارتگاهی ، تاریخی ، فرهنگی، پزشکی وغیره هستند و افزون بر این موارد از جاذبه های طبیعی (اکوتوریسم )نیز بهره مندند . شهر زنجان نیز با دارا بودن تاریخ کهن خود و جاذبه های طبیعی  ودیگر مزایا می تواند به عنوان یک شهر توریستی در شمال غرب کشورایفای نقش کند . در این مقاله ، توسعه ی گردشگری در زنجان  از5 بعد(زیست محیطی ،اقتصادی ، اجتماعی – فرهنگی – تاریخی ، اکو لوژیکی و نهادي) بررسی شده و از مدل SWOT  برای ارا ئه ی راهکار های مناسب و شناسایی نقاط قوت ،ضعف،فرصت ها وتهدید ها استفاده شده است . واز روش توصیفی – تحلیلی استفاده شده است.

کلمات کلیدی : گردشگری شهری ، توسعه ی پایدار، توسعه ی اقتصادی ، مدل SWOT

...

فرمت فایل: DOC (ورد 2003) قابل ویرایش تعداد صفحات: 15

 

 

برای دانلود فایل اینجا کلیک کنید



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


:: نویسنده : dpp
:: موضوعات مرتبط: مقاله، گردشگری و توریست، ،
:: برچسب‌ها: دانلود مقاله گردشگری پایدار شهری, دانلود مقاله, گردشگری پایدار شهری, مقاله گردشگری و توریست, ارائه راهکارهای گردشگری پایدار شهری با استفاده از مدل SWOT, ارائه راهکارهای گردشگری پایدار شهری, گردشگری پایدار شهری با استفاده از مدل SWOT,
تاريخ : چهار شنبه 19 تير 1392 | |