مقاله مدیریت بحران و برنامه ریزی شهری
درباره وب

محیطی امن و مطمئن جهت رفاه محققین، دانشجویان و دانش آموزان عزیز برای دانلود پایان نامه، مقاله و پروژه های علمی و آموزشی در تمامی رشته ها تمامی فایلهای ارائه شده در این سایت قابل دانلود بوده و مبلغ آن به صورت آنلاین پرداخت می شود. پس از پرداخت بلافاصله لينک دانلود نمایش داده مي شود و همزمان يك نسخه از فايل به ايميل شما ارسال مي گردد.
نويسندگان
امکانات وب

    آمار وب سایت:  

    بازدید امروز : 13
    بازدید دیروز : 0
    بازدید هفته : 264
    بازدید ماه : 3657
    بازدید کل : 284902
    تعداد مطالب : 1157
    تعداد نظرات : 2
    تعداد آنلاین : 1



    خرید و فروش فایل

    counter hit make

مقاله مدیریت بحران و برنامه ریزی شهری



مقاله مدیریت بحران و برنامه ریزی شهری

اين مقاله درباره مديريت بحران وبرنامه ريزي شهري مي باشد. اينكه در هنگام وقوع يك حادثه اي در شهر چه بايد كرد و چه اقداماتي بايد انجام داد وگروه مديريت بحران چه بايد بكند. ومديريت بحران بايد چه كارهايي را انجام دهد تا شهري محكم داشته باشيم. ارتباط مديريت بحران با برنامه ريزي شهري در چيست.

چکیده: در قرن اخیر یکی ازموضوعاتی که بیشتر کشورها وشهرهای جهان سوم با آن دست و پنجه نرم می کنند موضوع حوادث طبیعی است که با توجه به ماهیت غیرمترقبه بودن و اتخاذ سریع تصمیم ها واجرای عملیات وبرنامه ریزی برای آن دانشی به نام مدیریت بحران را به وجود آورده که امروزه در حوزه ی مدیریت شهری به آن توجه اساسی می شود. در برنامه ریزی شهری می توان با استفاده ازتوان های سیستم اطلاعات جغرافیایی به ترکیب کاربری ها،رعایت همجواری ها ،فضاهای باز،ساختار زمین شناسی وشناسایی نقاط حادثه خیزدست یافت که به طور یقین کمک بزرگی به مدیران برنامه ریزی شهری خواهد کرد یا حداقل می تواندازمیزان خسارات ناشی از مخاطرات طبیعی را بکاهد . هدف این مقاله این است که بتواند در چند صفحه تأثیر مدیریت بحران و نقش آن را در حوزه ی مدیریت شهری برای کاهش مخاطرات طبیعی را بیان کند. روش کار در این مقاله توصیفی – تحلیلی بوده و برای جمع آوری اطلاعات و داده از روش اسنادی و کتابخانه ای استفاده شده است.

...

فرمت فایل: DOC (ورد 2003) قابل ویرایش تعداد صفحات: 10

 

برای دانلود فایل اینجا کلیک کنید

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


:: نویسنده : dpp
:: موضوعات مرتبط: مقاله، مدیریت، عمومی، ،
:: برچسب‌ها: دانلود مقاله مدیریت بحران و برنامه ریزی شهری, دانلود مقاله, مدیریت بحران و برنامه ریزی شهری, مقاله مدیریت بحران و برنامه ریزی شهری, مقاله مدیریت بحران, مدیریت بحران شهری,
تاريخ : چهار شنبه 19 تير 1392 | |