مقاله شاخص های مسکن سالم
درباره وب

محیطی امن و مطمئن جهت رفاه محققین، دانشجویان و دانش آموزان عزیز برای دانلود پایان نامه، مقاله و پروژه های علمی و آموزشی در تمامی رشته ها تمامی فایلهای ارائه شده در این سایت قابل دانلود بوده و مبلغ آن به صورت آنلاین پرداخت می شود. پس از پرداخت بلافاصله لينک دانلود نمایش داده مي شود و همزمان يك نسخه از فايل به ايميل شما ارسال مي گردد.
نويسندگان
امکانات وب

    آمار وب سایت:  

    بازدید امروز : 214
    بازدید دیروز : 0
    بازدید هفته : 465
    بازدید ماه : 3858
    بازدید کل : 285103
    تعداد مطالب : 1157
    تعداد نظرات : 2
    تعداد آنلاین : 1



    خرید و فروش فایل

    counter hit make

مقاله شاخص های مسکن سالم



مقاله شاخص های مسکن سالم

این مقاله درباره شاخص های مسكن سالم می باشد.اینكه مسكن سالم باید چه ویزگی هایی داشته باشد.از نظر اسلام یك مسكن چه ویژگی هایی دارد.چند ایه از قران در این مقاله ذكر شده كه اشاره به تمیزی مسكن دارد.این مقاله در مجموع مفید بوده و می توانددر اختیار دانشجویان برنامه ریزی شهری قرار بگیرید.

چکیده: مسکن به عنوان یکی از اساسی ترین نیاز های زندگی انسانها به عنوان کوچکترین عنصر تشکیل دهنده سکونتگاهها وبه وجود آورنده یکی از پدیده های جغرافیایی به شمار می رود.این نیاز به عنوان یکی از اساسی ترین ارکان برنامه ریزی اقتصادی- اجتماعی در توسعه و آبادانی کشور، اجرای عدالت اجتماعی و نیز توسعه پایدار شهری دارای نقش حساس و سازنده ای است . با توجه به تعاریف توسعه پایدار شهری اهمیت دادن به مکان یابی اراضی شهری جهت اجرای سیاست های توسعه مسکن و تامین مسکن منا سب را می توان از اصول تحقق این نوع توسعه دانست. در این پژوهش با بکارگیری از روش اسنادی و تحلیلی- توصیفی به بررسی شاخص های کیفی مسکن از قبیل آبرسانی،بهداشت وآموزش،دفع زباله ،مکان مناسب وقابل دسترسی از نظرکار ،تسهیلات اولیه ، تامین امنیت ، استحکام مصالح و دیگر شاخص ها توجه شده است که نتایج حاصل نشانگرآن است که اگر به شاخص های کیفی مسکن در کنار شاخص های کمی توجه اساسی شود می توانیم شهری سالم داشته و به توسعه ی پایدارشهرکمک کنیم.

...

فرمت فایل: DOC (ورد 2003) قابل ویرایش تعداد صفحات: 14

 

برای دانلود فایل اینجا کلیک کنید

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


:: نویسنده : dpp
:: موضوعات مرتبط: مقاله، عمران، معماری، ،
:: برچسب‌ها: دانلود مقاله شاخص های مسکن سالم, دانلود مقاله, شاخص های مسکن سالم, مقاله شاخص های مسکن سالم, دانلود مقاله مسکن سالم, مقاله مسکن ایده آل, شاخص های مسکن ایده ال,
تاريخ : چهار شنبه 19 تير 1392 | |