بررسی جایگاه علوم جغرافیایی از منظر آیات قرانی
درباره وب

محیطی امن و مطمئن جهت رفاه محققین، دانشجویان و دانش آموزان عزیز برای دانلود پایان نامه، مقاله و پروژه های علمی و آموزشی در تمامی رشته ها تمامی فایلهای ارائه شده در این سایت قابل دانلود بوده و مبلغ آن به صورت آنلاین پرداخت می شود. پس از پرداخت بلافاصله لينک دانلود نمایش داده مي شود و همزمان يك نسخه از فايل به ايميل شما ارسال مي گردد.
نويسندگان
امکانات وب

    آمار وب سایت:  

    بازدید امروز : 73
    بازدید دیروز : 0
    بازدید هفته : 324
    بازدید ماه : 3717
    بازدید کل : 284962
    تعداد مطالب : 1157
    تعداد نظرات : 2
    تعداد آنلاین : 1



    خرید و فروش فایل

    counter hit make

بررسی جایگاه علوم جغرافیایی از منظر آیات قرانی



بررسی جایگاه علوم جغرافیایی از منظر آیات قرانی

موضوع: ارتباط جغرافیا وآیه های قرآن

این مقاله درارتباط با آیه هایی كه اشاره به مباحث جغرافیا دارد را بررسی كرده و آیه های قرآنی كه اشاره به مباحث جغرافیایی دارد در این مقاله آورده میشود. این مقاله بسیار خوب بوده و كمك زیادی به دانشجویان جغرافیا میكند.

چکیده: لا الشَّمسُ یَنبَغِی لَهَا اَن تُدرِکَ القَمَرَ وَلَا الّلَیلُ سابِقُ النَّهَارِ وَ کُلٌ فِی فَلَکٍ یَسبَحُونَ . نه خورشید را شاید که به ماه فرا رسد ونه شب به روز سبقت گیرد و هر یک بر مدار معینی ( در این دریای بی پایان ) شناورند (سوره یس ،آیه 40). در این آیه منظور از حرکت خورشید در این بحث حرکت آن بر حسب حس ماست این تغییرات همگی نشان می دهد حتی بعد از کشف حرکت زمین به دور خورشید وسکون آن تعبیرات گذشته راجع به حرکت خورشید را می رود چرا که از نظر حسی چنین به نظر می آید که خورشید در حرکت است و این تعبیرات از همین جا گرفته است .

...

فرمت فایل: DOCX (ورد 2007) قابل ویرایش تعداد صفحات: 14

 

برای دانلود فایل اینجا کلیک کنید

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


:: نویسنده : dpp
:: موضوعات مرتبط: مقاله، مذهبی، عمومی، ،
:: برچسب‌ها: دانلود مقاله بررسی جایگاه علوم جغرافیایی از منظر آیات قرانی, دانلود مقاله, بررسی جایگاه علوم جغرافیایی از منظر آیات قرانی, مقاله جایگاه علوم جغرافیایی از منظر آیات قرانی, ارتباط جغرافیا و آیه های قرآن,
تاريخ : چهار شنبه 19 تير 1392 | |