بررسی شیوه های مدیريتی امام رضا (ع)
درباره وب

محیطی امن و مطمئن جهت رفاه محققین، دانشجویان و دانش آموزان عزیز برای دانلود پایان نامه، مقاله و پروژه های علمی و آموزشی در تمامی رشته ها تمامی فایلهای ارائه شده در این سایت قابل دانلود بوده و مبلغ آن به صورت آنلاین پرداخت می شود. پس از پرداخت بلافاصله لينک دانلود نمایش داده مي شود و همزمان يك نسخه از فايل به ايميل شما ارسال مي گردد.
نويسندگان
امکانات وب

    آمار وب سایت:  

    بازدید امروز : 68
    بازدید دیروز : 0
    بازدید هفته : 319
    بازدید ماه : 3712
    بازدید کل : 284957
    تعداد مطالب : 1157
    تعداد نظرات : 2
    تعداد آنلاین : 1



    خرید و فروش فایل

    counter hit make

بررسی شیوه های مدیريتی امام رضا (ع)



بررسی شیوه های مدیريتی امام رضا (ع)

این مقاله درباره مدیریت امام رضا (ع) می باشد. دوره مدیریتی امام رضا(ع) وحكومت ایشان بسیار عالی بود. مدیریت امام رضا(ع) و رفتار آن امام با مردم در این مقاله آورده شده است. در مجموع مقاله خوبی برای رشته های تاریخ می باشد.

چکیده: در فرهنگ اسلامی نقش همراهان و یاران در ترویج و گسترش اندیشه های الهی از موقعیتی ویژه برخوردار است، مدیری که به اخلاص، کمال خواهی، دل سوزی، صداقت گویی و درستی مزیّن می باشد در چهارچوب ضوابط ارزشی و با رعایت اصل فطرت و کرامت های انسانی اندیشه ها و طرح های مفید، سازنده و اصلاحی را به دست همکاران مؤمن، دارای وجدان دینی و اخلاقی می سپارد و از آنان میخواهد به عنوان تکلیف شرعی درگسترش واجرای آن ها بکوشند.حضرت امام رضا(ع) می فرمایند: پنج چیز اگر درکسی نبود در امور دنیا و آخرت از او انتظار کار نیک نداشته باش: اصالت خانوادگی، اخلاق نیکو، پایداری در خلق و خوی، بزرگواری روح و کرامت نفس و پرهیز از پروردگارش.

...

فرمت فایل: DOC (ورد 2003) قابل ویرایش تعداد صفحات: 19

 

برای دانلود فایل اینجا کلیک کنید

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


:: نویسنده : dpp
:: موضوعات مرتبط: مقاله، مذهبی، ،
:: برچسب‌ها: دانلود مقاله بررسی شیوه های مدیريتی امام رضا ع, دانلود مقاله, بررسی شیوه های مدیريتی امام رضا ع, مقاله شیوه های مدیريتی امام رضا ع, شیوه های مدیريتی امام رضا ع, بررسی مدیریت امام هشتم, بررسی نحوه مدیریت امام رضا ع,
تاريخ : پنج شنبه 20 تير 1392 | |