رهبری معنوی با رویکرد اسلامی
درباره وب

محیطی امن و مطمئن جهت رفاه محققین، دانشجویان و دانش آموزان عزیز برای دانلود پایان نامه، مقاله و پروژه های علمی و آموزشی در تمامی رشته ها تمامی فایلهای ارائه شده در این سایت قابل دانلود بوده و مبلغ آن به صورت آنلاین پرداخت می شود. پس از پرداخت بلافاصله لينک دانلود نمایش داده مي شود و همزمان يك نسخه از فايل به ايميل شما ارسال مي گردد.
نويسندگان
امکانات وب

    آمار وب سایت:  

    بازدید امروز : 167
    بازدید دیروز : 0
    بازدید هفته : 418
    بازدید ماه : 3811
    بازدید کل : 285056
    تعداد مطالب : 1157
    تعداد نظرات : 2
    تعداد آنلاین : 1



    خرید و فروش فایل

    counter hit make

رهبری معنوی با رویکرد اسلامی



رهبری معنوی با رویکرد اسلامی

این فایل شامل توضیحات کامل در رابطه با رهبری معنوی و مقایسه ای با مفهوم رهبری معنوی در متون اسلامی می باشد.

چکیده: اخيراَ واژه معنويت در سازمان به موضوع حائز اهميتي در ادبيات مديريت و رفتار سازماني تبديل شده است و بسياري از محققان به دليل تأثير معنويت بر بهره وري سازمان به آن پرداخته اند.آنچه امروزه تحت عنوان رهبري مطرح است، جايگاه ويژه اي را فراتر از کاربرد سياسي آن در امور دولتي، بازرگاني، صنعتي و از همه مهمتر مديريت علمي به خود اختصاص داده است. در زمينه مديريت، رهبري، اصلي تفکيک ناپذير از مديريت است؛ زيرا اگر بپذيريم که رسالت مدير اسلامي بر اساس تعالي و توليد است، تعالي انسانها جز با برخورداري از صفات رهبري ميسر نيست و به عبارت ديگر، افزايش توليد و تکامل کمي و کيفي آن جز با حضور يک رهبر امکان پذير نيست. رهبري معنوي شامل مدل‌هاي خدمتگزاري رهبري، مشاركت دادن كاركنان و توانمند سازي آنان مي‌باشد و بر اساس فلسفه رهبري خدمتگزار بنا نهاده شده است نوعي رهبري كه بر ارائه خدمت به ديگران، ديدگاه كلي نسبت به كار، توسعه فردي و تصميم گيري مشترك تاكيد دارد.

...

فرمت فایل: DOC (ورد 2003) قابل ویرایش تعداد صفحات: 22

 

برای دانلود فایل اینجا کلیک کنید

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


:: نویسنده : dpp
:: موضوعات مرتبط: مقاله، مدیریت، مذهبی، ،
:: برچسب‌ها: دانلود مقاله رهبری معنوی با رویکرد اسلامی, دانلود مقاله, رهبری معنوی با رویکرد اسلامی, مقاله رهبری معنوی با رویکرد اسلامی, مقاله رهبری معنوی, رهبری معنوی, رهبری معنوی اسلامی, مقاله رهبری اسلامی,
تاريخ : جمعه 21 تير 1392 | |