مقاله امام رضا (ع) و اخلاق اجتماعی
درباره وب

محیطی امن و مطمئن جهت رفاه محققین، دانشجویان و دانش آموزان عزیز برای دانلود پایان نامه، مقاله و پروژه های علمی و آموزشی در تمامی رشته ها تمامی فایلهای ارائه شده در این سایت قابل دانلود بوده و مبلغ آن به صورت آنلاین پرداخت می شود. پس از پرداخت بلافاصله لينک دانلود نمایش داده مي شود و همزمان يك نسخه از فايل به ايميل شما ارسال مي گردد.
نويسندگان
امکانات وب

    آمار وب سایت:  

    بازدید امروز : 151
    بازدید دیروز : 0
    بازدید هفته : 402
    بازدید ماه : 3795
    بازدید کل : 285040
    تعداد مطالب : 1157
    تعداد نظرات : 2
    تعداد آنلاین : 1



    خرید و فروش فایل

    counter hit make

مقاله امام رضا (ع) و اخلاق اجتماعی



مقاله امام رضا (ع) و اخلاق اجتماعی

این مقاله در ارتباط به موضوع مدیریتی واخلاق امام رضا (ع) می باشد. نوع برخورد ورفتار ان امام در ارتباط با مردم جامعه و مدیریتی كه داشتند. این مقاله مفید برای دانشجویان رشته تاریخ مدیریت معارف و سایر استفاده كنندگان می باشد.

چکیده: اين که «خدا زیباست و زیبایی را دوست می دارد»، تنها در بستر آفرینش های هنری و ادبی نیست، بلکه در وادی «اخلاق» هم جاری و ساری است. اگر در حدیث می خوانیم: «تَخَلَّقُوا بِأخلاقِ اللّه ؛ به خلق و خوی خدا آراسته شوید»، گویای آن است که صفات نیک و ویژگی های برجسته و زیبای الهی می تواند و باید «الگو»ی عمل و «سرمشق» رفتار باشد.امام رضا (ع) مانند دیگر پیشوایان معصوم (ع) به زیور فضایل اخلاقی و کمالات نفسانی آراسته واز هر گونه زشتی و پلیدی ورذایل اخلاقی منزه بود و در این راه گفتار و رفتارش الگو سرمشق دیگران بود.

...

فرمت فایل: DOC (ورد 2003) قابل ویرایش تعداد صفحات: 14

 

برای دانلود فایل اینجا کلیک کنید

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


:: نویسنده : dpp
:: موضوعات مرتبط: مقاله، جامعه شناسی، مذهبی، ،
:: برچسب‌ها: مقاله امام رضا (ع) و اخلاق اجتماعی, دانلود مقاله امام رضا (ع) و اخلاق اجتماعی, دانلود مقاله, امام رضا (ع) و اخلاق اجتماعی, مقاله در مورد امام رضا, اخلاق اجتماعی امام رضا, مقاله در مورد امام هشتم, اخلاق اجتماعی امام هشتم, مقاله بررسی اخلاق اجتماعی امام هشتم, مقاله در مورد اخلاق اجتماعی, اخلاق اجتماعی,
تاريخ : جمعه 21 تير 1392 | |