جزوه آموزشی ISO TS
درباره وب

محیطی امن و مطمئن جهت رفاه محققین، دانشجویان و دانش آموزان عزیز برای دانلود پایان نامه، مقاله و پروژه های علمی و آموزشی در تمامی رشته ها تمامی فایلهای ارائه شده در این سایت قابل دانلود بوده و مبلغ آن به صورت آنلاین پرداخت می شود. پس از پرداخت بلافاصله لينک دانلود نمایش داده مي شود و همزمان يك نسخه از فايل به ايميل شما ارسال مي گردد.
نويسندگان
امکانات وب

    آمار وب سایت:  

    بازدید امروز : 72
    بازدید دیروز : 0
    بازدید هفته : 323
    بازدید ماه : 3716
    بازدید کل : 284961
    تعداد مطالب : 1157
    تعداد نظرات : 2
    تعداد آنلاین : 1



    خرید و فروش فایل

    counter hit make

جزوه آموزشی ISO TS



جزوه آموزشی ISO TS

جزوه آموزشی ISO TS در قالب فرمت پاور پوینت جهت یادگیری اشخاصی كه علاقه مند به یادگیری اصول و مبانی ISO TS می باشند . با تشریح هر بند از الزامات مربوطه .

چکیده: استاندارد مرجعی كه نام آن در زیر می آید شامل مقرراتی است كه ازطریق ارجاع به آن در این مشخصه فنی جزیی از این مشخصه فنی محسوب می شوند. در صورتی كه به استانداردی با ذكر تاریخ انتشار ارجاع شده باشد اصلاحات یا تجدید نظرهای بعدی آن شامل این مشخصه فنی نمی شوند. اما به طرف های موافقت هایی كه بر اساس این مشخصه فنی تنظیم شده است توصیه می شود امكان به كارگیری آخرین چاپ استاندارد مرجع زیر رابررسی نمایند. در مورد استانداردهایی كه بدون ذكر تاریخ انتشار به آنها ارجاع شده است .همواره آخرین چاپ استاندارد ارجاع شده معتبر است . اعضایISO وIEC فهرست استانداردهای بین المللی معتبرجاری را نگهداری می نمایند.

...

فرمت فایل: PPT (پاورپوینت) قابل ویرایش تعداد صفحات: 85

 

برای دانلود فایل اینجا کلیک کنید

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


:: نویسنده : dpp
:: موضوعات مرتبط: آموزشی، جزوه، مدیریت، استاندارد، ،
:: برچسب‌ها: جزوه آموزشی ISO TS, دانلود جزوه آموزشی ISO TS, دانلود جزوه, آموزش ISO TS, اصول و مبانی ISO TS, اصول و مبانی ایزو, جزوه آموزشی ایزو,
تاريخ : جمعه 21 تير 1392 | |