پایان نامه اثرات یاددهی در پیشرفت تحصیلی دانش آموزان
درباره وب

محیطی امن و مطمئن جهت رفاه محققین، دانشجویان و دانش آموزان عزیز برای دانلود پایان نامه، مقاله و پروژه های علمی و آموزشی در تمامی رشته ها تمامی فایلهای ارائه شده در این سایت قابل دانلود بوده و مبلغ آن به صورت آنلاین پرداخت می شود. پس از پرداخت بلافاصله لينک دانلود نمایش داده مي شود و همزمان يك نسخه از فايل به ايميل شما ارسال مي گردد.
نويسندگان
امکانات وب

    آمار وب سایت:  

    بازدید امروز : 72
    بازدید دیروز : 0
    بازدید هفته : 323
    بازدید ماه : 3716
    بازدید کل : 284961
    تعداد مطالب : 1157
    تعداد نظرات : 2
    تعداد آنلاین : 1



    خرید و فروش فایل

    counter hit make

پایان نامه اثرات یاددهی در پیشرفت تحصیلی دانش آموزان



پایان نامه اثرات یاددهی در پیشرفت تحصیلی دانش آموزان در دوره ابتدائی شهرستان میاندوآب

پایان نامه دوره کارشناسی رشته های علوم تربیتی و روان شناسی با موضوع اثرات یاددهی در پیشرفت تحصیلی دانش آموزان در دوره ابتدائی شهرستان میاندوآب دارای 5 فصل همراه با تجزیه و تحلیل و فهرست منابع.

چکیده: خواندن فعالیتی است که در آن نمادها ،علامت ها و حروف به کلمه ها و جملاتی با معنای مشخص تبدیل می شوند . هدف نهایی از کسب توانایی خواندن ،رسیدن به مرحله ای است که بتواند نوشته ای را بخواند آن را نقد و بررسی کند و در نهایت به نیازی از نیازهای خود پاسخ گوید . قدم اول در رسیدن به توانایی خواندن این است که یاد گیرنده چه کوچک و چه بزرگسال با چگونگی آرایش حروف و کلمات در متنی که می خواند آشنا شود مثلاً بداند که زبان انگلیسی را از چب به راست و زبان های فارسی و عربی را از راست به چب می نویسند و یا اینکه زبان چینی به صورت ستونی از بالا به پایین نوشته می شود عمل خواندن به طور کلی این گونه اتفاق می افتد که شخص شکل کلمات و عبارت را روی صفحه می بیند آن گاه این اشکال را از طریق سلسله اعصاب بینایی به مغز او انتقال می یابند و مغز آنها را درک و وارد ذهن می کند این جاست که شخص می تواند بخواند البته شخصی که توانایی خواندن را داشته باشد و نه آدم بی سواد.

...

فرمت فایل: DOC (ورد 2003) قابل ویرایش تعداد صفحات: 79

 

برای دانلود فایل اینجا کلیک کنید

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


:: نویسنده : dpp
:: موضوعات مرتبط: پایان نامه، روانشناسی و علوم تربیتی، ،
:: برچسب‌ها: پایان نامه اثرات یاددهی در پیشرفت تحصیلی دانش آموزان, دانلود پایان نامه اثرات یاددهی در پیشرفت تحصیلی دانش آموزان, دانلود پایان نامه, اثرات یاددهی در پیشرفت تحصیلی دانش آموزان, اثر آموزش و یاددهی در پیشرفت تحصیلی, پیشرفت تحصیلی دانش آموزان, تاثیر آموزش صحیح در یادگیری, بررسی پیشرفت تحصیلی در دانش آموزان, عوامل موثر در پیشرفت تحصیلی,
تاريخ : چهار شنبه 16 مرداد 1392 | |