پایان نامه بررسی نقش امکانات کمک آموزشی در پیشرفت تحصیلی
درباره وب

محیطی امن و مطمئن جهت رفاه محققین، دانشجویان و دانش آموزان عزیز برای دانلود پایان نامه، مقاله و پروژه های علمی و آموزشی در تمامی رشته ها تمامی فایلهای ارائه شده در این سایت قابل دانلود بوده و مبلغ آن به صورت آنلاین پرداخت می شود. پس از پرداخت بلافاصله لينک دانلود نمایش داده مي شود و همزمان يك نسخه از فايل به ايميل شما ارسال مي گردد.
نويسندگان
امکانات وب

    آمار وب سایت:  

    بازدید امروز : 10
    بازدید دیروز : 0
    بازدید هفته : 261
    بازدید ماه : 3654
    بازدید کل : 284899
    تعداد مطالب : 1157
    تعداد نظرات : 2
    تعداد آنلاین : 1



    خرید و فروش فایل

    counter hit make

پایان نامه بررسی نقش امکانات کمک آموزشی در پیشرفت تحصیلی



پایان نامه بررسی نقش امکانات کمک آموزشی در پیشرفت تحصیلی

دانش آموزان مقطع ابتدائی شهرستان میاندوآب از دیدگاه معلمان ابتدائی در سال تحصیلی 88-87

پایان نامه دوره کارشیناسی رشته های علوم تربیتی و روان شناسی در 90 صفحه با موضوع بررسی نقش امکانات کمک آموزشی در پیشرفت تحصیلی دانش آموزان مقطع ابتدائی شهرستان میاندوآب از دیدگاه معلمان ابتدائی در سال تحصیلی 88-87 دارای 5 فصل کامل به همراه تجزیه و تحلیل با استفاده از نرم افزار SPSS و همچنین دارای پرسشنامه.

چکیده: یکی از موضوعات مهم در برنامه ریزی آموزش و پرورش نوین توجه کامل و جامع به کیفیت آموزش و پرورش است .مسایلی از قبیل اصلاح و بهبود برنامه های درس و محتوای دروس –روش های تدریس – وسایل و رسانه های آموزشی –بهبود آموزش های ضمن خدمت و باز آموزی معلمان و تنظیم طرح هایی به منظور تجهیز کارگاه ها ،آزمایشگاه ها و کتابخانه های مدارس – تقویت و حمایت از فعالیت های تحقیقاتی منطقه ای – تشویق فعالیت های ابتکاری – خلاق و نوآورانه و همچنین گرایش حقیقی به اصل مشارکت و همکاری ،دست یابی به اهداف کلی مورد نظر از اجرای سیاست های جدید را تسهیل و تشریح می کند .

...

فرمت فایل: DOC (ورد 2003) قابل ویرایش تعداد صفحات: 90

 

برای دانلود فایل اینجا کلیک کنید

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


:: نویسنده : dpp
:: موضوعات مرتبط: پایان نامه، روانشناسی و علوم تربیتی، ،
:: برچسب‌ها: پایان نامه بررسی نقش امکانات کمک آموزشی در پیشرفت تحصیلی, دانلود پایان نامه بررسی نقش امکانات کمک آموزشی در پیشرفت تحصیلی , دانلود پایان نامه , بررسی نقش امکانات کمک آموزشی در پیشرفت تحصیلی , تاثیر امکانات کمک آموزشی در پیشرفت تحصیلی, نقش وسایل کمک آموزشی, وسایل کمک آموزشی, وسایل کمک آموزشی و تاثیر آن بر پیشرفت تحصیلی,
تاريخ : جمعه 18 مرداد 1392 | |