پایان نامه بررسی عوامل اجتماعی و فردی موثر بر درخواست طلاق
درباره وب

محیطی امن و مطمئن جهت رفاه محققین، دانشجویان و دانش آموزان عزیز برای دانلود پایان نامه، مقاله و پروژه های علمی و آموزشی در تمامی رشته ها تمامی فایلهای ارائه شده در این سایت قابل دانلود بوده و مبلغ آن به صورت آنلاین پرداخت می شود. پس از پرداخت بلافاصله لينک دانلود نمایش داده مي شود و همزمان يك نسخه از فايل به ايميل شما ارسال مي گردد.
نويسندگان
امکانات وب

    آمار وب سایت:  

    بازدید امروز : 207
    بازدید دیروز : 0
    بازدید هفته : 458
    بازدید ماه : 3851
    بازدید کل : 285096
    تعداد مطالب : 1157
    تعداد نظرات : 2
    تعداد آنلاین : 1



    خرید و فروش فایل

    counter hit make

پایان نامه بررسی عوامل اجتماعی و فردی موثر بر درخواست طلاق



پایان نامه بررسی عوامل اجتماعی و فردی موثر بر درخواست طلاق

پایان نامه مربوط به رشته ی علوم تربیتی می باشد که با موضوع تاثیرعوامل اجتماعی و فردی بردرخواست طلاق می باشد که شامل 128 صفحه می باشد و دارای فهرست مطالب و فهرست منابع می باشد وهمچنین شامل پرسشنامه هم می باشد.

چکیده: یکی از مسائل اجتماعی که در زمان معاصر اهمیت فزاینده ای یافته وابعاد پیچیده ای پیدا کرده مسئله طلاق می باشد. طلاق از آن دسته از مسائل اجتماعی است که عمدتاً به نا بسامانی های اجتماعی وفرهنگی مربوط می شود. هرچند در اکثر جوامع طلاق روشی پذیرفته شده ونهادینه شده ای برای پایان دادن به ازدواج است ولی دارای عوارض وتبعاتی است که از دیر باز آن را یک مسأله اجتماعی مطرح کرده است. تحقیقات متعدد جرم زا بودن طلاق وتأثیر طلاق در تشدید انحرافات اجتماعی وهمبستگی میان طلاق و بزهکاری نوجوانان را بوضوح نشان داده است. لذا طلاق یک مسأله اجتماعی است که زمینه ساز انحرافان اجتماعی دیگر نیز می گردد.

...

فرمت فایل: DOC (ورد 2003) قابل ویرایش تعداد صفحات: 128

 

برای دانلود فایل اینجا کلیک کنید

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


:: نویسنده : dpp
:: موضوعات مرتبط: پایان نامه، روانشناسی و علوم تربیتی، جامعه شناسی، ،
:: برچسب‌ها: پایان نامه بررسی عوامل اجتماعی و فردی موثر بر درخواست طلاق, دانلود پایان نامه بررسی عوامل اجتماعی و فردی موثر بر درخواست طلاق , دانلود پایان نامه, بررسی عوامل اجتماعی و فردی موثر بر درخواست طلاق , پایان نامه بررسی عوامل موثر در طلاق, عوامل اجتماعی و فردی موثر بر درخواست طلاق , عوامل موثر در درخواست طلاق, پایان نامه طلاق, طلاق, عوامل طلاق,
تاريخ : جمعه 18 مرداد 1392 | |