پایان نامه بررسی تاثیر افسردگی بر افت تحصیلی
درباره وب

محیطی امن و مطمئن جهت رفاه محققین، دانشجویان و دانش آموزان عزیز برای دانلود پایان نامه، مقاله و پروژه های علمی و آموزشی در تمامی رشته ها تمامی فایلهای ارائه شده در این سایت قابل دانلود بوده و مبلغ آن به صورت آنلاین پرداخت می شود. پس از پرداخت بلافاصله لينک دانلود نمایش داده مي شود و همزمان يك نسخه از فايل به ايميل شما ارسال مي گردد.
نويسندگان
امکانات وب

    آمار وب سایت:  

    بازدید امروز : 29
    بازدید دیروز : 0
    بازدید هفته : 280
    بازدید ماه : 3673
    بازدید کل : 284918
    تعداد مطالب : 1157
    تعداد نظرات : 2
    تعداد آنلاین : 1



    خرید و فروش فایل

    counter hit make

پایان نامه بررسی تاثیر افسردگی بر افت تحصیلی



پایان نامه بررسی تاثیر افسردگی بر افت تحصیلی

دانش آموزان ابتدایی و راهنمایی

پایان نامه مربوط به رشته علوم تربیتی می باشد که باموضوع بررسی تاثیر افسردگی بر افت تحصیلی دانش آموزان ابتدایی و راهنمایی که دارای 46 صفحه می باشد و دارای فهرست مطالب و منابع نیز می باشد.

چکیده: همه ما در طول زندگی در دوره های کوتاه و بلند احساس داشتن غم و اندوه را خصوصاً در هنگام از دست دادن همسر و یا نزدیکان، هنگام کار و یا از دست دادن آن، تجربه کرده ایم و همه ما قادر به مقابله با این حوادث هستیم. اما زمانی که این اندوه، بیش از اندازه و پایدار و عمیق باشد ممکن است منجر به بیماری افسردگی گردد. امروزه علم شناخت فعل و انفعالات بیو شیمیایی مغز یا تغییرات شیمیایی در مسیرهای عصبی که اصطلاحاً نروترانسمیتر نامیده می‌شوند در ایجاد آثار بیماری افسردگی نشان داده است که این تغییرات شیمیایی خودرا بصورت علائمی‌همچون تغییر خلق، کاهش اشتهاء، تحریک پذیری، خستگی مفرط و بی علاقگی نمایان می‌سازد.البته دانشمندان علم ژنتیک یک ژن خاصی را مسئول این بیماری معرفی نمی‌کنند بلکه ترکیبی از ژنهای مختلف، شخص را مستعد به بیماری مذکور می‌نماید.

...

فرمت فایل: DOC (ورد 2003) قابل ویرایش تعداد صفحات: 46

 

برای دانلود فایل اینجا کلیک کنید

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


:: نویسنده : dpp
:: موضوعات مرتبط: پایان نامه، روانشناسی و علوم تربیتی، ،
:: برچسب‌ها: پایان نامه بررسی تاثیر افسردگی بر افت تحصیلی, دانلود پایان نامه بررسی تاثیر افسردگی بر افت تحصیلی, دانلود پایان نامه, بررسی تاثیر افسردگی بر افت تحصیلی , پایان نامه افسردگی, تاثیر افسردگی بر افت تحصیلی , تاثیر افسردگی در تحصیل, تاثیر مشکلات روحی در افت تحصیلی, افسردگی و افت تحصیلی, رابطه افسردگی با افت تحصیلی,
تاريخ : جمعه 18 مرداد 1392 | |