پایان نامه بررسی نقش هوش هیجانی در موفقیت های زندگی
درباره وب

محیطی امن و مطمئن جهت رفاه محققین، دانشجویان و دانش آموزان عزیز برای دانلود پایان نامه، مقاله و پروژه های علمی و آموزشی در تمامی رشته ها تمامی فایلهای ارائه شده در این سایت قابل دانلود بوده و مبلغ آن به صورت آنلاین پرداخت می شود. پس از پرداخت بلافاصله لينک دانلود نمایش داده مي شود و همزمان يك نسخه از فايل به ايميل شما ارسال مي گردد.
نويسندگان
امکانات وب

    آمار وب سایت:  

    بازدید امروز : 136
    بازدید دیروز : 0
    بازدید هفته : 387
    بازدید ماه : 3780
    بازدید کل : 285025
    تعداد مطالب : 1157
    تعداد نظرات : 2
    تعداد آنلاین : 1



    خرید و فروش فایل

    counter hit make

پایان نامه بررسی نقش هوش هیجانی در موفقیت های زندگی



پایان نامه بررسی نقش هوش هیجانی در موفقیت های زندگی

پایان نامه مربوط به رشته ی علوم تربیتی وروانشناسی می باشدکه باموضوع بررسی نقش هوش هیجانی در موفقیت های زندگی که دارای 76 صفحه می باشد و دارای فهرست مطالب وفهرست منابع و پرسشنامه نیزمی باشد.

چکیده: آیا هوش، موهبتی تغییر ناپذیر است ؟ بدان حد که معتقدیم، خیر. آنچه که گلمن مطرح می کند،آن است که دیدگاه ما در مورد هوش انسان، بسیار تنگ نظرانه است و بسیاری از توانايي های مهمی که در نحوه عملکرد ما در زندگی نقش تعیین کننده دارند در بر نمی گیرد. بسیاری از پژوهشگران ابراز می دارند که عوامل دیگری دست اندر کارند که موجب می شوند افرادی که هوش بر بالایی دارند، در زندگی موفقیت های چندان بدست نیاورند، اما کسانی که هوش متوسطی دارند در مسیر موفقیت قرار بگیرند این عوامل جنبة دیگری از هوشمندی را شامل می شود.خود آگاهی، کنترل تکانش گری ، پایداری، اشتیاق،انگیزش،همدلی و مهارت های اجتماعی این ویژگی ها مشخصه افرادی است که در زندگی موفق و کار آمدند، زندگی زناشویی پر باری دارند و درمحیط کار خود، نظر همه را به جلب می کنند این ویژگیها معرف شخصیت و نظم و نوعدوستی و همدردی است که برای پایداری و ارتقای جامعة انسانی ویژگیهایی الزام و اساسی اند.

...

فرمت فایل: DOC (ورد 2003) قابل ویرایش تعداد صفحات: 76

 

برای دانلود فایل اینجا کلیک کنید

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


:: نویسنده : dpp
:: موضوعات مرتبط: پایان نامه، روانشناسی و علوم تربیتی، ،
:: برچسب‌ها: پایان نامه بررسی نقش هوش هیجانی در موفقیت های زندگی, دانلود پایان نامه بررسی نقش هوش هیجانی در موفقیت های زندگی, دانلود پایان نامه, پایان نامه بررسی هوش هیجانی, موفقیت های زندگی, هوش, هیجانی, پایان نامه, بررسی, موفقیت, زندگی, پایان نامه بررسی نقش هوش هیجانی, بررسی موفقیت های زندگی,
تاريخ : شنبه 19 مرداد 1392 | |