پایان نامه بررسی ذهنیت فلسفی معلمان بر کارایی آنها درمدارس
درباره وب

محیطی امن و مطمئن جهت رفاه محققین، دانشجویان و دانش آموزان عزیز برای دانلود پایان نامه، مقاله و پروژه های علمی و آموزشی در تمامی رشته ها تمامی فایلهای ارائه شده در این سایت قابل دانلود بوده و مبلغ آن به صورت آنلاین پرداخت می شود. پس از پرداخت بلافاصله لينک دانلود نمایش داده مي شود و همزمان يك نسخه از فايل به ايميل شما ارسال مي گردد.
نويسندگان
امکانات وب

    آمار وب سایت:  

    بازدید امروز : 54
    بازدید دیروز : 0
    بازدید هفته : 305
    بازدید ماه : 3698
    بازدید کل : 284943
    تعداد مطالب : 1157
    تعداد نظرات : 2
    تعداد آنلاین : 1



    خرید و فروش فایل

    counter hit make

پایان نامه بررسی ذهنیت فلسفی معلمان بر کارایی آنها درمدارس



پایان نامه بررسی ذهنیت فلسفی معلمان بر کارایی آنها درمدارس

پایان نامه مربوط به رشته علوم تربیتی می باشد با موضوع بررسی ذهنیت فلسفی معلمان بر کارآیی انها درمدارس دارای 86 صفحه و شامل فهرست منابع و با فصل بندی های جداگانه نیزمی باشد.

چکیده: به جرات میتوان گفت که مهمترین اصل در زندگانی انسانی رفتار و منش آنها می باشد که از محیط وذهن آنها تراوش می کند.ذهن انسان سازنده افکار و عقاید و منش آنها می باشد و بر این اساس هرکس در ذهن خود از عالم خارج تصوراتی دارد و با آن دید به جهان اطراف خود می نگرد و اعمالی را که انجام می دهد با توجه به عقاید ذهنی خودش است. هر کاری که ما دراین جهان انجام می دهیم در ظاهر رفتار و منش ماست. اما در واقع ودرپشت پرده آن ذهن مااین نفشه هارا می کشد.و عضای بدن ما با دستورات ذهن این نقشه ها را عملی می کند.

...

فرمت فایل: DOC (ورد 2003) قابل ویرایش تعداد صفحات: 86

 

برای دانلود فایل اینجا کلیک کنید

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


:: نویسنده : dpp
:: موضوعات مرتبط: پایان نامه، روانشناسی و علوم تربیتی، ،
:: برچسب‌ها: پایان نامه بررسی ذهنیت فلسفی معلمان بر کارایی آنها درمدارس, دانلود پایان نامه بررسی ذهنیت فلسفی معلمان بر کارایی آنها درمدارس, دانلود پایان نامه, بررسی ذهنیت فلسفی معلمان بر کارایی آنها درمدارس, پایان نامه, بررسی ذهنیت فلسفی, بررسی ذهنیت معلمان, کارایی معلمان در مدارس, بررسی کارآیی معلمان و دبیران, بررسی منش معلمان, ارزیابی رفتار و منش معلمان,
تاريخ : یک شنبه 20 مرداد 1392 | |