پایان نامه بررسی عملکرد مدیران مدارس
درباره وب

محیطی امن و مطمئن جهت رفاه محققین، دانشجویان و دانش آموزان عزیز برای دانلود پایان نامه، مقاله و پروژه های علمی و آموزشی در تمامی رشته ها تمامی فایلهای ارائه شده در این سایت قابل دانلود بوده و مبلغ آن به صورت آنلاین پرداخت می شود. پس از پرداخت بلافاصله لينک دانلود نمایش داده مي شود و همزمان يك نسخه از فايل به ايميل شما ارسال مي گردد.
نويسندگان
امکانات وب

    آمار وب سایت:  

    بازدید امروز : 299
    بازدید دیروز : 0
    بازدید هفته : 550
    بازدید ماه : 3943
    بازدید کل : 285188
    تعداد مطالب : 1157
    تعداد نظرات : 2
    تعداد آنلاین : 1



    خرید و فروش فایل

    counter hit make

پایان نامه بررسی عملکرد مدیران مدارس



پایان نامه بررسی عملکرد مدیران مدارس

پایان نامه مربوط به رشته علوم تربیتی می باشد با موضوع بررسی عملکرد مدیران مدارس و شامل 85 صفحه و دارای فهرست منابع ، پرسشنامه ، ضمائم و نتیجه گیری و با فصل بندی کامل و جداگانه.

چکیده: لزوم توجه به مسائل مدیریت و آموزش های لازم برای آن بخصوص در مراکز تربیت معلم بایستی همواره جزو برنامه های اساسی کشور های در حال پیشرفت قرار گیرد. اما تربیت مدیران لایق و کاردان در کشور هایی که با کمبود شدید نیروی انسانی مواجه هستند و خود مسئله ای بخرنج است.بدون تردید غالب مدیران آموزشی در کشور های موصوف معلم هایی هستند که اصول مدیریت آگاهی کافی ندارند ولی بنا به تجربه و سوابق ممتد اداری، به این وظایف گمارده شده اند و ایمانا وظایف خود را تا حد مطلوب انجام می دهند. این حقیقت را نیز نباید از یاد برد که برای تربیت مدیران خوب ضابطه و فرمول مشخصی وجود ندارد،مدیریت بیشتر به خصوصیات خلقی افراد وابسته است نه به آموزشهای نظری. معمولاً در مدیریت ها از دو وجه مختلف که در مقابل هم قرار دارد سخن به میان می آید . یکی،رعایت حقوق فردی است که یک مدیر خوب باید همواره از آن غفلت نکند.دیگری اجرای قوانین و مقررات است که البته جنبه همگانی و فرآگیر دارد.در اداره ومدارس باید به هر دو جنبه آن توجه شود، یعنی حقوق فردی و اجتماعی در کنار هم و با هم.

...

فرمت فایل: DOC (ورد 2003) قابل ویرایش تعداد صفحات: 85

 

برای دانلود فایل اینجا کلیک کنید

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


:: نویسنده : dpp
:: موضوعات مرتبط: پایان نامه، روانشناسی و علوم تربیتی، ،
:: برچسب‌ها: پایان نامه بررسی عملکرد مدیران مدارس, دانلود پایان نامه بررسی عملکرد مدیران مدارس, دانلود پایان نامه, بررسی عملکرد مدیران مدارس, ارزیابی مدیران, ارزیابی عملکرد مدیران, ارزیابی رفتار مدیران مدارس, مدیران مدارس, تربیت مدیر, اصول تربیت مدیران مدارس, اصول تربیت مدیران, تربیت مدیران آموزشی, عملکرد مدیران آموزشی,
تاريخ : یک شنبه 20 مرداد 1392 | |