پایان نامه بررسی رابطه بین وضعیت اقتصادی خانواده با کمرویی
درباره وب

محیطی امن و مطمئن جهت رفاه محققین، دانشجویان و دانش آموزان عزیز برای دانلود پایان نامه، مقاله و پروژه های علمی و آموزشی در تمامی رشته ها تمامی فایلهای ارائه شده در این سایت قابل دانلود بوده و مبلغ آن به صورت آنلاین پرداخت می شود. پس از پرداخت بلافاصله لينک دانلود نمایش داده مي شود و همزمان يك نسخه از فايل به ايميل شما ارسال مي گردد.
نويسندگان
امکانات وب

    آمار وب سایت:  

    بازدید امروز : 70
    بازدید دیروز : 0
    بازدید هفته : 321
    بازدید ماه : 3714
    بازدید کل : 284959
    تعداد مطالب : 1157
    تعداد نظرات : 2
    تعداد آنلاین : 1



    خرید و فروش فایل

    counter hit make

پایان نامه بررسی رابطه بین وضعیت اقتصادی خانواده با کمرویی



بررسی رابطه بین وضعیت اقتصادی خانواده با کمرویی

دانش آموزان دوره راهنمایی شهرستان میاندوآب در سال تحصیلی 87-88

پروژه پایانی رشته های روان شناسی و علوم تربیتی با موضوع بررسی رابطه بین وضعیت اقتصادی خانواده با کمرویی دانش آموزان دوره راهنمایی شهرستان میاندوآب در سال تحصیلی 87-88 در 5 فصل همراه با تجزیه و تحلیل در اس پی اس اس.

چکیده: «کمرویی»، یک پدیده پیچیده روانی ،اجتماعی است. «کمرویی»، یک صفت یا ویژگی ارثی یا ژنتیکی نیست، بلکه اساسا در نتیجه روابط نادرست بین فردی و سازش نایافتگی های اجتماعی در مراحل اولیه رشد، در خانه و مدرسه پدیدار می گردد. با اینکه برخی از روانشناسان نظیر «کتل» بر این عقیده اند که بعضی افراد با زمینه یا «سندرم کمرویی»، متولد می شوند، اما باید توجه داشت که بحث درباره «سندرم کمرویی» و استعداد بیشتر بعضی از کودکان در ابتلا به کمرویی، به معنای ارثی بودن کمرویی مثل رنگ چشم و پوست نیست. بدیهی است کودکان کمرو عموما متعلق به والدینی هستند که خودشان کمرویی دارند، لیکن این بدان معنی نیست که این قبیل کودکان کمرویی را از طریق ژن های ناقل از والدین خود به ارث برده اند، بلکه اساسا بدین معناست که کمرویی را از آنها یاد گرفته اند. در این مطلب بطور خلاصه به اصلی ترین زمینه های کمرویی اشاره می کنیم و مطمئنا دانستن آنها برای افرادی که خودشان یا یکی از نزدیکانشان با این مسئله مشکل دارند، خالی از فایده نخواهد بود.

...

فرمت فایل: DOC (ورد 2003) قابل ویرایش تعداد صفحات: 59

 

برای دانلود فایل اینجا کلیک کنید

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


:: نویسنده : dpp
:: موضوعات مرتبط: پایان نامه، روانشناسی و علوم تربیتی، ،
:: برچسب‌ها: پایان نامه بررسی رابطه بین وضعیت اقتصادی خانواده با کمرویی, دانلود پایان نامه بررسی رابطه بین وضعیت اقتصادی خانواده با کمرویی, دانلود پایان نامه, بررسی رابطه وضعیت اقتصادی خانواده با کمرویی, پایان نامه, بررسی وضعیت اقتصادی خانواده, بررسی وضعیت خانواده و کمرویی دانش آموزان, رابطه اقتصاد خانوداه و خجالتی بودن دانش آموزان و کودکان, کودکان خجالتی, بررسی علل کم رویی کودکان, بررسی عموال موثر بر خجالتی بودن دانش آموزان,
تاريخ : یک شنبه 20 مرداد 1392 | |