طرح توجیهی تولید چرم و سالامبور
درباره وب

محیطی امن و مطمئن جهت رفاه محققین، دانشجویان و دانش آموزان عزیز برای دانلود پایان نامه، مقاله و پروژه های علمی و آموزشی در تمامی رشته ها تمامی فایلهای ارائه شده در این سایت قابل دانلود بوده و مبلغ آن به صورت آنلاین پرداخت می شود. پس از پرداخت بلافاصله لينک دانلود نمایش داده مي شود و همزمان يك نسخه از فايل به ايميل شما ارسال مي گردد.
نويسندگان
امکانات وب

    آمار وب سایت:  

    بازدید امروز : 163
    بازدید دیروز : 0
    بازدید هفته : 414
    بازدید ماه : 3807
    بازدید کل : 285052
    تعداد مطالب : 1157
    تعداد نظرات : 2
    تعداد آنلاین : 1



    خرید و فروش فایل

    counter hit make

طرح توجیهی تولید چرم و سالامبور



طرح توجیهی تولید چرم و سالامبور

با ظرفیت تولید 400 هزار فوت مربع در سال

موضوع طرح : تولید چرم و سالامبور

ظرفیت : 400 هزار فوت مربع در سال

محل اجرای طرح : قابل اجرا در سراسر كشور

میزان اشتغالزایی : هجده نفر

دوره بازگشت سرمایه: بیست و یك ماه

چکیده: ایجاد صنایع وابسته به صنعت دامپروری و دامداری در مناطق دارای این گونه صنایع، علاوه بر ایجاد اشتغال مؤثر می‌تواند با توسعه زیرساخت هایی به منظور استفاده از مواد اولیة در دسترس و كسب ارزش افزوده ، موجبات تكمیل زنجیره تولید را فراهم نماید ایجاد كارخانه تولید چرم و سالامبور نیز از جمله این فعالت ها است كه می‌تواند با استفاده از محصولات فرعی واحدهای دامداری در رونق صنعت دامپروری مؤثر واقع شده و با تولید چرم و سالامبور علاوه بر ایجاد اشتغال مستقیم، زمینه ساز اشتغال در صنایع پایین دستی خود گردد و به این ترتیب چرخه تولید منطقه را از تولید محصولات غذایی مورد استفاده دام ها تا تولید مصنوعات چرمی كامل كند. وجود صنعت چرم و سالامبور سازی یك مزیت برای بالا بردن ارزش افزوده فرآورده های دامی نیز می‌باشد زیرا با تبدیل پوست به چرم علاوه بر افزایش كیفیت پوست ، ارزش افزوده خوبی را نیز می‌توان كسب كرد . بنابر این بی‌تردید وجود این گونه صنایع جنبی را می‌توان امری مناسب و غیر قابل اجتناب برای مناطقی با تولیدات دامی بالا دانست كه قادر به افزایش رونق اقتصادی در این مناطق خواهد بود. همچنین ارزآوری و درآمد ارزی حاصل از صدور چرم و محصولات آن علاوه بر افزایش صادرات غیرنفتی باعث افزایش درآمد ناخالص ملی می‌گردد.

...

فرمت فایل: DOC (ورد 2003) قابل ویرایش تعداد صفحات: 18

 

برای دانلود فایل اینجا کلیک کنید

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


:: نویسنده : dpp
:: موضوعات مرتبط: علوم پایه، طرح توجیهی، ،
:: برچسب‌ها: طرح توجیهی تولید چرم و سالامبور, دانلود طرح توجیهی تولید چرم و سالامبور, دانلود طرح توجیهی, تولید چرم و سالامبور, طرح توجیهی تولید چرم, طرح توجیهی تولید سالامبور , روش تولید چرم, روش ساخت چرم, چرم و سالامبور, طرح توجیهی تولید سالامبور ,
تاريخ : یک شنبه 27 مرداد 1392 | |