بررسی ویژگی های هیدروژئولوژیکی دشت میامی جنوبی
درباره وب

محیطی امن و مطمئن جهت رفاه محققین، دانشجویان و دانش آموزان عزیز برای دانلود پایان نامه، مقاله و پروژه های علمی و آموزشی در تمامی رشته ها تمامی فایلهای ارائه شده در این سایت قابل دانلود بوده و مبلغ آن به صورت آنلاین پرداخت می شود. پس از پرداخت بلافاصله لينک دانلود نمایش داده مي شود و همزمان يك نسخه از فايل به ايميل شما ارسال مي گردد.
نويسندگان
امکانات وب

    آمار وب سایت:  

    بازدید امروز : 157
    بازدید دیروز : 0
    بازدید هفته : 408
    بازدید ماه : 3801
    بازدید کل : 285046
    تعداد مطالب : 1157
    تعداد نظرات : 2
    تعداد آنلاین : 1



    خرید و فروش فایل

    counter hit make

بررسی ویژگی های هیدروژئولوژیکی دشت میامی جنوبی



بررسی ویژگی های هیدروژئولوژیکی دشت میامی جنوبی در استان سمنان

آمار مربوط به 13 پیزومتر در یک دوره زمانی 15 ساله از سال 1373 تا سال 1388 مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته است.و میزان افت سطح آب در منطقه مورد بررسی قرار گرفته است.

چکیده: دشت میامی جنوبی در بخش شرقي استان سمنان و در شهرستان شاهرود واقع شده است. به منظور تعیین خصوصیات هیدروژئولوژیکی این دشت ، آمار مربوط به 13 پیزومتر در یک دوره زمانی 15 ساله از سال 1373 تا سال 1388 مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته است. بر اساس نتایج حاصله، جهت عمومی جریان آب زیرزمینی در راستای جنوب غرب- شمال شرق می باشد. مرزهای ورودی آبخوان عمدتاً در بخش های جنوبی و جنوب غربی قرار گرفته و از طریق چاه های پمپاژ و بخش هایی از مرز شمالی (در قسمت شمال غرب آبخوان) تخلیه می گردد.

...

فرمت فایل: DOC (ورد 2003) قابل ویرایش تعداد صفحات: 8

 

برای دانلود فایل اینجا کلیک کنید

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


:: نویسنده : dpp
:: موضوعات مرتبط: علوم پایه، مقاله، پروژه، ،
:: برچسب‌ها: بررسی ویژگی های هیدروژئولوژیکی دشت میامی جنوبی, دانلود پروژه بررسی ویژگی های هیدروژئولوژیکی دشت میامی جنوبی, دانلود پروژه, پروژه بررسی ویژگی های هیدروژئولوژیکی دشت میامی جنوبی, بررسی ویژگی های هیدروژئولوژیکی, دشت میامی جنوبی, ویژگی های هیدروژئولوژیکی دشت میامی, بررسی هیدروژئولوژیکی دشت میامی جنوبی, بررسی هیدروژئولوژیکی, هیدروژئولوژیکی ,
تاريخ : سه شنبه 29 مرداد 1392 | |