گزارش کارآموزی معدن ذغالسنگ
درباره وب

محیطی امن و مطمئن جهت رفاه محققین، دانشجویان و دانش آموزان عزیز برای دانلود پایان نامه، مقاله و پروژه های علمی و آموزشی در تمامی رشته ها تمامی فایلهای ارائه شده در این سایت قابل دانلود بوده و مبلغ آن به صورت آنلاین پرداخت می شود. پس از پرداخت بلافاصله لينک دانلود نمایش داده مي شود و همزمان يك نسخه از فايل به ايميل شما ارسال مي گردد.
نويسندگان
امکانات وب

    آمار وب سایت:  

    بازدید امروز : 95
    بازدید دیروز : 0
    بازدید هفته : 346
    بازدید ماه : 3739
    بازدید کل : 284984
    تعداد مطالب : 1157
    تعداد نظرات : 2
    تعداد آنلاین : 1



    خرید و فروش فایل

    counter hit make

گزارش کارآموزی معدن ذغالسنگ



گزارش کارآموزی معدن ذغالسنگ

گزارش کار آموزی معدن ذغالسنگ طزره مربوط به شرکت ذغالسنگ البرز شرقی که در آن اطلاعات مربوط به معادن ذغال،طریقه استخراج،انواع گازهای موجود در معدن،تهویه و روشنائی در معادن تحت پوشش.

چکیده: به طور کلی منطقه طزره در شمال شرقی ایران و حد فاصل شهرستان شاهرود و دامغان قرار گرفته و از جاده آسفالته تهران - مشهد 28 کیلومتر فاصله دارد . منطقه طزره به علت گستردگی به چند منطقه کوچکتر تقسیم گردیده که از شرق به غرب عبارتند از منطقه دهملا ، ممدویه ، رزمجا ، پشکلات و کلاریز. این منطقه با وسعت 34 كیلومترمربع بخشی ازدامنه جنوبی رشته كوه البرز را تشكیل می دهد.معدن زغال سنگ طزره در موقعیت 54 درجه 30 دقیقه طول شرقی و 36 درجه 26 دقیقه عرض شمالی كه در فاصله 70 كیلومتری شمال غرب شاهرود واقع شده است . مجموعه معادن طزره از شرق به غرب شامل معادن رزمجا، معدن بزرگ، برناكی و كلاریز است كه توضیحات مربوط به آن داده خواهد شد .

...

فرمت فایل: DOC (ورد 2003) قابل ویرایش تعداد صفحات: 80

 

برای دانلود فایل اینجا کلیک کنید

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


:: نویسنده : dpp
:: موضوعات مرتبط: علوم پایه، گزارش کارآموزی، ،
:: برچسب‌ها: گزارش کارآموزی معدن ذغالسنگ, دانلود گزارش کارآموزی معدن ذغالسنگ , دانلود گزارش کارآموزی, دانلود کارآموزی معدن ذغالسنگ, گزارش کارآموزی معدن ذغال سنگ , دانلود گزارش کارآموزی معدن ذغال سنگ, کارآموزی زغال سنگ, گزارش کارآموزی معدن, دانلود کارآموزی معدن, معدن, زغال, سنگ, گزارش کارآموزی,
تاريخ : پنج شنبه 31 مرداد 1392 | |