مقاله سیستم ایمنی EBD
درباره وب

محیطی امن و مطمئن جهت رفاه محققین، دانشجویان و دانش آموزان عزیز برای دانلود پایان نامه، مقاله و پروژه های علمی و آموزشی در تمامی رشته ها تمامی فایلهای ارائه شده در این سایت قابل دانلود بوده و مبلغ آن به صورت آنلاین پرداخت می شود. پس از پرداخت بلافاصله لينک دانلود نمایش داده مي شود و همزمان يك نسخه از فايل به ايميل شما ارسال مي گردد.
نويسندگان
امکانات وب

    آمار وب سایت:  

    بازدید امروز : 93
    بازدید دیروز : 0
    بازدید هفته : 344
    بازدید ماه : 3737
    بازدید کل : 284982
    تعداد مطالب : 1157
    تعداد نظرات : 2
    تعداد آنلاین : 1



    خرید و فروش فایل

    counter hit make

مقاله سیستم ایمنی EBD



مقاله سیستم ایمنی EBD

در این مقاله به بررسی چگونگی عملکرد سیستم EBD یا Electronic Brake force Distribution خواهیم پرداخت. نکته قابل ذکر این است که سیستم EBD به عنوان مکمل سیستم ABS فعالیت می کند و خودرویی در جهان پیدا نمی شود که تنها دارای این سیستم باشد ، حال سوال این است که چرا سیستم EBD مکمل ABS است یا به عبارت دیگر چه عملکردی را به سیستم ترمز و ایمنی خودرو اضافه می کند که نیاز به ABS دارد؟ با رجوع به نام سیستم EBD می توان به عمکرد این سیستم تا حدودی پی برد که کار این سیستم تقسیم نیروی ترمز بین چرخ های ماشین است . سوالاتی درزمینه های شرایط عملکرد سیستم EBD و چگونگی پیاده سازی آن به صورت سخت افزاری به ذهن می رسد که در ادامه به این سوالات پاسخ داده می شود.

...

فرمت فایل: DOC (ورد 2007) قابل ویرایش تعداد صفحات: 39

 

برای دانلود فایل اینجا کلیک کنید

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


:: نویسنده : dpp
:: موضوعات مرتبط: مقاله، مکانیک، ،
:: برچسب‌ها: مقاله سیستم ایمنی EBD, دانلود مقاله سیستم ایمنی EBD, دانلود مقاله, سیستم ایمنی EBD, مقاله ایمنی EBD, , ایمنی EBD, , مقاله Electronic Brake force Distribution, سیستم ABS, چرا سیستم EBD مکمل ABS است, سیستم EBD, مقاله سیستم ایمنی ترمز EBD, دانلود مقاله سیستم ایمنی ترمز EBD, , دانلود مقاله سیستم ترمز EBD, مقاله سیستم ترمز EBD, سیستم ترمز EBD, مقاله ترمز EBD, ترمز EBD, مقاله ایمنی ترمزها, بررسی ایمنی انواع ترمز, مقایسه ترمز ABS و EBD,
تاريخ : پنج شنبه 31 مرداد 1392 | |