پایان نامه رشته روانشناسی مقابله با افسردگی
درباره وب

محیطی امن و مطمئن جهت رفاه محققین، دانشجویان و دانش آموزان عزیز برای دانلود پایان نامه، مقاله و پروژه های علمی و آموزشی در تمامی رشته ها تمامی فایلهای ارائه شده در این سایت قابل دانلود بوده و مبلغ آن به صورت آنلاین پرداخت می شود. پس از پرداخت بلافاصله لينک دانلود نمایش داده مي شود و همزمان يك نسخه از فايل به ايميل شما ارسال مي گردد.
نويسندگان
امکانات وب

    آمار وب سایت:  

    بازدید امروز : 78
    بازدید دیروز : 0
    بازدید هفته : 329
    بازدید ماه : 3722
    بازدید کل : 284967
    تعداد مطالب : 1157
    تعداد نظرات : 2
    تعداد آنلاین : 1



    خرید و فروش فایل

    counter hit make

پایان نامه رشته روانشناسی مقابله با افسردگی



پایان نامه رشته روانشناسی مقابله با افسردگی

پایان نامه حاضر مربوط به رشته ی روانشناسی می باشد با موضوع مقابله با افسردگی در 102 صفحه فایل ورد قابل ویرایش با متن کامل ، مقدمه و فصل بندی جداگانه همراه بانتیجه گیری .

چکیده: از میان اختلالات روانی شاید بتوان گفت كه افسردگی یكی از شایعترین اختلالات جوامع امروزی می‌باشد كه انسانهای زیادی از آن رنج می‌برند هر انسانی ممكن است در دوره ای از زندگی خود آن را تجربه كند طوری كه امروزه آن را سرماخوردگی روانی می‌نامند . اختلالاتی كه این بیماری در زندگی روزمره ایجاد می‌كند بر كسی پوشیده نیست. گستره بیماری طوری می‌باشد كه تمام حیطه های كاركردی شغلی ، خانوادگی و اجتماعی را مختل می‌كند. تا اواسط قرن حاضر اطلاعات اندكی در رابطه با افسردگی در دسترس بود و تحقیقات محدودی در جهت شناسایی آن به عمل آمده بود و تبیین و توصیف آن همواره در چهارچوب پزشكی و مدل تك‌عاملی صورت می‌گرفت. اما امروزه شاهد تغییراتی در نحوه نگرش به این بیماری از لحاظ سبب شناسی ، سیر شكل گیری و درمان آن هستیم نتیجه این تغیرات دگرگونیهای مختلفی بود كه عمدتاً در عرصه روان شناسی مرضی، روان شناسی تجربی و روان شناسی شناختی پدید آمد و به دنبال همین دگرگونی ها بود كه نظریه پردازان به بررسی ابعاد این بیماری پرداختند و مكاتب مختلف و درمان های متعددی شكل گرفت . از بین این مكاتب روانشناسی شاید بتوان گفت كه مكتب شناختی پیشرفت قابل ملاحظه‌ای را در سبب شناسی و درمان اختلالات خلقی داشته است اخیراً افسردگی به عنوان یك اختلال شناختی مطرح شده است همچنین برخی از نظریه پردازان اعتقاد دارند كه بهتر است علایم مرضی افسردگی را به حساب اسنادهای علی كه درباره حوادث زندگی توسط بیماران افسرده ارائه می‌شود،‌ گذاشته شود. نظریه درماندگی آموخته شده یكی از نظریات نسبتاً جدیدی است كه در این زمینه به تحقیقات روان شناختی وسیعی میدان داده است این نظریه حوزه رفتاری ـ شناختی را به هم ربط می‌دهد به عقیده سلیگمن درماندگی آموخته شده در انسان ها می‌تواند به صورت افسردگی تجربه شود و این هنگامی‌است كه شخص بر این باور باشد كه كنترلی بر مسیر رویدادهای زندگی ندارد. در همین راستا تحقیقات نشان داد كه انسان ها در ارتباط با نتایج پاسخ هایشان دارای سبك اسنادی می‌شوند و این شیوه تبیین در پیش‌بینی‌های آنها از حوادث آتی موثر است . سلیگمن و همكارانش اسنادها را در سه بعد بیرونی ـ درونی، كلی ـ اختصاصی و پایدار ـ ناپایدار طبقه بندی كردند و معتقدند كه سبك اسناد چهار اصل دارد و فرض بر این است كه برای وقوع افسردگی وجود هر چهار اصل لازم است، كه عبارتند از:

...

فرمت فایل: DOC (ورد 2003) قابل ویرایش تعداد صفحات: 102

 

برای دانلود فایل اینجا کلیک کنید

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


:: نویسنده : dpp
:: موضوعات مرتبط: پایان نامه، روانشناسی و علوم تربیتی، ،
:: برچسب‌ها: دانلود پایان نامه رشته روانشناسی مقابله با افسردگی, دانلود پایان نامه, پایان نامه رشته روانشناسی مقابله با افسردگی, پایان نامه مقابله با افسردگی, دانلود پایان نامه مقابله با افسردگی, روش های مقابله با افسردگی, بررسی مقابله با افسردگی, پایان نامه افسردگی, دانلود پایان نامه افسردگی, مقابله با افسردگی, پایان نامه درمان افسردگی, دانلود پایان نامه درمان افسردگی, روشهای درمان افسردگی, درمان افسردگی,
تاريخ : جمعه 1 شهريور 1392 | |