سیستم قدرت با کنترل کننده PSS و FACTS مدل سازی و شبیه سازی و تنظیم همزمان با استفاده از الگوریتم ژنت
درباره وب

محیطی امن و مطمئن جهت رفاه محققین، دانشجویان و دانش آموزان عزیز برای دانلود پایان نامه، مقاله و پروژه های علمی و آموزشی در تمامی رشته ها تمامی فایلهای ارائه شده در این سایت قابل دانلود بوده و مبلغ آن به صورت آنلاین پرداخت می شود. پس از پرداخت بلافاصله لينک دانلود نمایش داده مي شود و همزمان يك نسخه از فايل به ايميل شما ارسال مي گردد.
نويسندگان
امکانات وب

    آمار وب سایت:  

    بازدید امروز : 469
    بازدید دیروز : 0
    بازدید هفته : 720
    بازدید ماه : 4113
    بازدید کل : 285358
    تعداد مطالب : 1157
    تعداد نظرات : 2
    تعداد آنلاین : 1



    خرید و فروش فایل

    counter hit make

سیستم قدرت با کنترل کننده PSS و FACTS مدل سازی و شبیه سازی و تنظیم همزمان با استفاده از الگوریتم ژنت



سیستم قدرت با کنترل کننده PSS و FACTS مدل سازی و شبیه سازی و تنظیم همزمان با استفاده از الگوریتم ژنتیک

چکیده : در این یک روش سیستماتیک برای مدل سازی و شبیه سازی یک سیستم قدرت که در آن یک کنترل کننده ی پایدار ساز سیستم قدرت (PSS) و یک سیستم قابل انعطاف انتقال AC ، (FACTS) ، بر روی آن قرار گرفته است ارائه شده است . برای مطرح کردن این هدف ، مدل سیستم قدرت از یک سیستم تک ماشینه که به شین بی نهایت متصل شده است به همراه کنترل کننده های پیشنهادی تشکیل شده است که در نرم افزار Simulink Matlab شبیه سازی شده است . مدل بسط داده شده ی ژنراتور سنکرون توسط مدل 1,1 نشان داده شده است . که شامل سیم پیچ میدان اصلی و سیم پیچ دمپر ژنراتور در محور q ، همچنین تاثیر متقابل این دو کنترل کننده را در پایداری سیستم قدرت ارزیابی می کند . این مدل می تواند برای آموزش پدیده ی پایداری سیستم قدرت و همچنین برای کارهای تحقیقاتی ، مخصوصا برای توسعه کنترل کننده های ژنراتور با استفاده از تکنولوژی های پیشرفته مورد استفاده قرار گیرد . همچنین برای اجتناب از اثر متقابل مضر ، کنترل کننده های PSS و FACTS ، با استفاده از الگوریتم ژنتیک (GA) بطور همزمان طراحی شده اند . نتایج شبیه سازی غیر خطی برای سیستم قدرت عنوان شده تحت شرایط مختلفی از اغتشاشات ارائه شده است ، که تاثیر مدل پیشنهاد شده و دیدگاه طراحی همزمان را تایید می کند .

این مقاله توسط محمدعلی شهبازی قرار داده شده است.

...

فرمت فایل: DOC (ورد 2003) قابل ویرایش تعداد صفحات: 11

 

برای دانلود فایل اینجا کلیک کنید

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


:: نویسنده : dpp
:: موضوعات مرتبط: برق و الکترونیک، مقاله، ،
:: برچسب‌ها: دانلود مقاله سیستم قدرت با کنترل کننده PSS و FACTS مدل سازی و شبیه سازی و تنظیم همزمان با استفاده از الگوریتم ژنتیک, دانلود مقاله, سیستم قدرت با کنترل کننده PSS و FACTS مدل سازی و شبیه سازی و تنظیم همزمان با استفاده از الگوریتم ژنتیک, سیستم قدرت, کنترل کننده PSS, کنترل کننده FACTS , مدل سازی و شبیه سازی و تنظیم همزمان , الگوریتم ژنتیک,
تاريخ : شنبه 9 شهريور 1392 | |