طراحی فیلتر های اکتیو قدرت
درباره وب

محیطی امن و مطمئن جهت رفاه محققین، دانشجویان و دانش آموزان عزیز برای دانلود پایان نامه، مقاله و پروژه های علمی و آموزشی در تمامی رشته ها تمامی فایلهای ارائه شده در این سایت قابل دانلود بوده و مبلغ آن به صورت آنلاین پرداخت می شود. پس از پرداخت بلافاصله لينک دانلود نمایش داده مي شود و همزمان يك نسخه از فايل به ايميل شما ارسال مي گردد.
نويسندگان
امکانات وب

    آمار وب سایت:  

    بازدید امروز : 8
    بازدید دیروز : 0
    بازدید هفته : 259
    بازدید ماه : 3652
    بازدید کل : 284897
    تعداد مطالب : 1157
    تعداد نظرات : 2
    تعداد آنلاین : 1



    خرید و فروش فایل

    counter hit make

طراحی فیلتر های اکتیو قدرت



طراحی فیلتر های اکتیو قدرت

این مقاله روش های مختلف طراحی فیلتر های اکتیو قدرت را با به کار گیری سیستم UPQC (Conditioner (Unified Power Quality را مورد ارزیابی و کنکاش قرار دهد و با مقایسه آنها در نهایت بتواند روشهای بهینه و کاربردی را معرفی نماید.

هدف اصلی این رساله اینست که روش های مختلف طراحی فیلتر های اکتیو قدرت را با به کار گیری سیستمUPQC (Conditioner(Unified Power Qualityرا مورد ارزیابی و کنکاش قرار دهد و با مقایسه آنها در نهایت بتواند روشهای بهینه و کاربردی را معرفی نماید. یک تفسیر مختصر اینست که یكی از عناصر شناخته شده در بهبود كیفیت توانUPQC است که شامل یك فیلتر اكتیو موازی، یكفیلتر اكتیو سری و لینكDCمشترك بین این دو فیلترمی باشد.این تركیب كه در سال 1998 ارائهشد، می تواند اعوجاجهای جریان ناشی از بارهای غیرخطی و ولتاژ منبع را جبران كرده و قابلیت اطمینان شبكه را برای حفاظت بارهای حساس افزایش دهد .

...

فرمت فایل: DOC (ورد 2007) قابل ویرایش تعداد صفحات: 72

 

برای دانلود فایل اینجا کلیک کنید

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


:: نویسنده : dpp
:: موضوعات مرتبط: برق و الکترونیک، مقاله، پروژه، ،
:: برچسب‌ها: دانلود پروژه طراحی فیلتر های اکتیو قدرت, دانلود پروژه, پروژه طراحی فیلتر های اکتیو قدرت, طراحی فیلتر های اکتیو قدرت, فیلتر های اکتیو قدرت, فیلتر اکتیو قدرت, روش های مختلف طراحی فیلتر های اکتیو قدرت, ,
تاريخ : شنبه 9 شهريور 1392 | |