استقرار سیستم نگهداری و تعمیرات
درباره وب

محیطی امن و مطمئن جهت رفاه محققین، دانشجویان و دانش آموزان عزیز برای دانلود پایان نامه، مقاله و پروژه های علمی و آموزشی در تمامی رشته ها تمامی فایلهای ارائه شده در این سایت قابل دانلود بوده و مبلغ آن به صورت آنلاین پرداخت می شود. پس از پرداخت بلافاصله لينک دانلود نمایش داده مي شود و همزمان يك نسخه از فايل به ايميل شما ارسال مي گردد.
نويسندگان
امکانات وب

    آمار وب سایت:  

    بازدید امروز : 261
    بازدید دیروز : 0
    بازدید هفته : 512
    بازدید ماه : 3905
    بازدید کل : 285150
    تعداد مطالب : 1157
    تعداد نظرات : 2
    تعداد آنلاین : 1



    خرید و فروش فایل

    counter hit make

استقرار سیستم نگهداری و تعمیرات



استقرار سیستم نگهداری و تعمیرات

با رویکرد قابلیت اطمینان بر روی توربینهای گازی شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه شمالغرب ایران

چکیده: مبحث نگهداری و تعمیرات با رویکرد قابلیت اطمینان بر روی توربینهای گازی شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران منطقه شمالغرب نوعی برنامه ریزی نگهداری و تعمیرات می باشد که با استفاده از تجزیه سیستم اصلی (توربین) به زیر سیستم و جمع آوری تعمیرات انجام شده بر روی توربینهای گازی شرکت در سال 1385 ومدل سازی قابلیت اطمینان آنها و همچنین شناسایی خرابی های زیر سیستمها و مشخص نمودن علل خرابیهااستراتژی مناسب نگهداری و تعمیرات برای زیر سیستمهاتدوین گردد. نت پیشگیرانه و پیشگویانه در این رویکرد نقش مهمی را دارند که با استفاد از این شیوه هاو همچنین تجربه چندین ساله محقق در بهره برداری از توربینها می توان به بررسی شرایط فنی زیر سیستمها پرداخت و با تشخص وضیعت آنها از توقفهای برنامه ریزی نشده توربینها و همچنین تعمیرات اساسی زودرس که برای هر توربین هزینه ای بالغ بر دومیلیون دلار در بر می دارد جلوگیری نمود. با توجه به اینکه RCM یک مبحث جدید در صنایع ایران می باشد سعی بر آن شده است که فرایند RCM در این مقاله قدم به قدم مورد اجرا قرار گرفته تا به اهداف مورد نظر دست یافت.

...

فرمت فایل: DOC (ورد 2003) قابل ویرایش تعداد صفحات: 14

 

برای دانلود فایل اینجا کلیک کنید

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


:: نویسنده : dpp
:: موضوعات مرتبط: پروژه، مدیریت، ،
:: برچسب‌ها: استقرار سیستم نگهداری و تعمیرات, دانلود استقرار سیستم نگهداری و تعمیرات, دانلود پروژه استقرار سیستم نگهداری و تعمیرات, پروژه استقرار سیستم نگهداری و تعمیرات , دانلود پروژه, استقرار سیستم تعمیرات, استقرار سیستم نگهداری, مدیریت تعمیرات و نگهداری, استقرار سیستم مدیریت تعمیرات, استقرار سیستم مدیریت نگهداری تجهیزات, استقرار سیستم مدیریت نگهداری و تعمیرات توربینهای گازی, استقرار سیستم مدیریت تعمیرات و نگهداری خطوط لوله, تعمیرات و نگهداری خطوط لوله نفت, استقرار سیستم مدیریت تعمیر و نگهداری مخابرات, استقرار سیستم مدیریت و نگهداری در شرکت نفت, استقرار سیستم نگهداری و تعمیرات با رویکرد قابلیت اطمینان بر روی توربینهای گازی، خطوط لوله شرکت نفت و مخابرات منطقه شمالغرب ایران ,
تاريخ : پنج شنبه 14 شهريور 1392 | |