طراحی ترانس قدرت و ماشین القایی نمونه
درباره وب

محیطی امن و مطمئن جهت رفاه محققین، دانشجویان و دانش آموزان عزیز برای دانلود پایان نامه، مقاله و پروژه های علمی و آموزشی در تمامی رشته ها تمامی فایلهای ارائه شده در این سایت قابل دانلود بوده و مبلغ آن به صورت آنلاین پرداخت می شود. پس از پرداخت بلافاصله لينک دانلود نمایش داده مي شود و همزمان يك نسخه از فايل به ايميل شما ارسال مي گردد.
نويسندگان
امکانات وب

    آمار وب سایت:  

    بازدید امروز : 551
    بازدید دیروز : 0
    بازدید هفته : 802
    بازدید ماه : 4195
    بازدید کل : 285440
    تعداد مطالب : 1157
    تعداد نظرات : 2
    تعداد آنلاین : 1



    خرید و فروش فایل

    counter hit make

طراحی ترانس قدرت و ماشین القایی نمونه



طراحی ترانس قدرت و ماشین القایی نمونه

چکیده: موتورهای القایی بالای 100 کیلووات برای ولتاژهای پایین(480 ولت 50 هرتز، 460 ولت 60 هرتز، 690 ولت 50 هرتز) و در موارد خاص برای ولتاژهای بالاتر(2.4، 6 و 12 کیلوولت) ساخته می شوند. ورود مبد های الکترونیک قدرت بخصوص آن هایی که از IGBT ها استفاده می نمایند، باعث افزایش حد نرخ توان هر واحد برای موتورهای القایی ولتاژ پایین از 400 ولت/50 هرتز، 690 ولت/60 هرتز به بیش از 2 مگاوات شده است. در اینجا نرخ ولتاژ به فرکانس ماشین های القایی را ثابت در نظر می گیریم. ولتاژ بالاتر در یک توان معین بدان معناست که می توان سطح مقطع کوچکتری داشت و سیم پیچی استاتور نیز آسان تر بسته می شود. از طرفی این امر باعث افزایش ضخامت عایق در شیارها و ... می گردد. در مقایسه، می توان گفت ساخت موتورهای القایی بالای 100 کیلوولت بخصوص با سیم پیچی هادی های گرد(تعداد هادی های کمی بصورت موازی با مس با قطر زیر 3 میلیمتر وجود دارد) آسان است. وقتی توان در بیش از یک مسیر، بالا می رود، تعداد قطب ها باید زیار شود. برای اگر هر چه توان بالا می رود جریان زیاد می شود و لذا سیم پیچی های ساخته شده از هادی های مستطیلی با 1 تا 2 دور در هر سیم پیچی، مورد نیاز است. در اینجا از سیم پیچی های صلب و عایق شیار استفاده می نماییم. الگوریتم طراحی، مشابه طراحی ماشین های زیر 100 کیلووات است، اما تغییراتی در شکل شیار و سیم پیچی استاتور و ترتیب بندی عایق ها و برخی پارامترهای مورد استفاده برای اثر اشباع و غیره وجود دارد.

...

فرمت فایل: DOC (ورد 2003) قابل ویرایش تعداد صفحات: 52

 

برای دانلود فایل اینجا کلیک کنید

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


:: نویسنده : dpp
:: موضوعات مرتبط: برق و الکترونیک، پروژه، ،
:: برچسب‌ها: طراحی ترانس قدرت و ماشین القایی نمونه, پروژه طراحی ترانس قدرت و ماشین القایی نمونه, دانلود پروژه طراحی ترانس قدرت و ماشین القایی نمونه, دانلود پروژه, طراحی ترانس قدرت, طراحی ماشین القایی نمونه, پروژه طراحی ترانس قدرت, پروژه طراحی ماشین القایی نمونه, طراحی ماشین القایی, پروژه طراحی ماشین القایی,
تاريخ : سه شنبه 26 شهريور 1392 | |