پایان نامه رشته برق میزان مقاومت بدن انسان در مقابل برق گرفتگی
درباره وب

محیطی امن و مطمئن جهت رفاه محققین، دانشجویان و دانش آموزان عزیز برای دانلود پایان نامه، مقاله و پروژه های علمی و آموزشی در تمامی رشته ها تمامی فایلهای ارائه شده در این سایت قابل دانلود بوده و مبلغ آن به صورت آنلاین پرداخت می شود. پس از پرداخت بلافاصله لينک دانلود نمایش داده مي شود و همزمان يك نسخه از فايل به ايميل شما ارسال مي گردد.
نويسندگان
امکانات وب

    آمار وب سایت:  

    بازدید امروز : 173
    بازدید دیروز : 0
    بازدید هفته : 424
    بازدید ماه : 3817
    بازدید کل : 285062
    تعداد مطالب : 1157
    تعداد نظرات : 2
    تعداد آنلاین : 1



    خرید و فروش فایل

    counter hit make

پایان نامه رشته برق میزان مقاومت بدن انسان در مقابل برق گرفتگی



پایان نامه رشته برق میزان مقاومت بدن انسان در مقابل برق گرفتگی

چکیده: در طی مراحل پیشرفت پروژه مطالب زیر مورد بررسی قرار خواهد گرفت. در فصل اول فیزیولوژیك بدن انسان در مقابل جریان های الكتریكی بررسی شده و پیرامون مطالبی در خصوص شرایط بروز برق گرفتگی، ساختار الكتریكی بدن انسان، عوارض برق گرفتگی، جدول تأثیرات فیزیولوژیك بدن انسان در مقابل جریان های الكتریكی حوادث ثانوی شكل های حاصل از حوادث برق بحث شد. در فصل دوم تفاوت اثرات جریان هایAC,DC بر روی بدن انسان مورد بررسی قرار گرفته و پیرامون مسائلی همچون، اثر جریان های مستقیم در ولتاژهای بالا، اثر بیولوژیكی جریان متناوب، میزان اثار متناسب با فركانس، خطر جریان متناوب نسبت به مستقیم، خطر ابتلا به بیماری سرطان برای ساكنان اطراف كابل های برق فشار قوی بررسی شده است. فصل سوم و چهارم پیرامون مسائل حفاظتی بوده و استفاده از راه های كاهش خطر در برابر جریان های الكتریكی مورد بحث قرار گرفته كه از آن جمله می توان به انواع زمین‌های الكتریكی، صفر كردن ها، هم پتانسیل ها و استفاده از ترانس های یك به یك یا جدا كردن حفاظتی اشاره كرد. در فصل پنجم آئین نامه های حفاظتی مورد مطالعه قرار گرفته برای آشنایی بیشتر متخصصین با مفادهای قانونی حفاظت و موارد ایمنی، تا گامی باشد در جهت كاهش تلفات و صدمات وارده بر انسان در برابر جریان های الكتریكی.

...

فرمت فایل: DOC (ورد 2003) قابل ویرایش تعداد صفحات: 71

 

برای دانلود فایل اینجا کلیک کنید

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


:: نویسنده : dpp
:: موضوعات مرتبط: برق و الکترونیک، پروژه، پایان نامه، پزشکی و سلامت، ،
:: برچسب‌ها: دانلود پایان نامه رشته برق میزان مقاومت بدن انسان در مقابل برق گرفتگی, دانلود پایان نامه, پایان نامه رشته برق, پایان نامه میزان مقاومت بدن انسان در مقابل برق گرفتگی, پایان نامه مقاومت بدن در مقابل برق, پایان نامه برق گرفتگی, مقاومت در مقابل برق گرفتگی, مقاومت بدن در مقابل الکتریسته, مقاومت بدن در مقابل جریان برق, مقاوت بدن در مقابل جریان الکتریسیته, مقاومت بدن در مقابل جریان الکتریکی,
تاريخ : شنبه 30 شهريور 1392 | |