مقاله تکنولوژی اطلاعات در مدیریت
درباره وب

محیطی امن و مطمئن جهت رفاه محققین، دانشجویان و دانش آموزان عزیز برای دانلود پایان نامه، مقاله و پروژه های علمی و آموزشی در تمامی رشته ها تمامی فایلهای ارائه شده در این سایت قابل دانلود بوده و مبلغ آن به صورت آنلاین پرداخت می شود. پس از پرداخت بلافاصله لينک دانلود نمایش داده مي شود و همزمان يك نسخه از فايل به ايميل شما ارسال مي گردد.
نويسندگان
امکانات وب

    آمار وب سایت:  

    بازدید امروز : 180
    بازدید دیروز : 0
    بازدید هفته : 431
    بازدید ماه : 3824
    بازدید کل : 285069
    تعداد مطالب : 1157
    تعداد نظرات : 2
    تعداد آنلاین : 1



    خرید و فروش فایل

    counter hit make

مقاله تکنولوژی اطلاعات در مدیریت



مقاله تکنولوژی اطلاعات در مدیریت

- محیط (Main frameدر این محیط پردازش توسط یک یا چند main frame انجام می شود. کاربران فقط قادر به تغییرات و مشاهده داده ها و اطلاعات توسط کامپیوتر مرکزی می باشند نکته : در حالت پیشرفته هر سیستم دارای یک Hard می باشد که کاربران امکان هر کا ر, بر روی سیستم خود را دارند 2- محیط Pcدر این محیط از کامپیوتر های شخصی استفاده می شود که در حالت گسترده تر از چند ین کامپیوتر استفاده می شود که انواع آن به صورت زیر می باشد : 1- pc Lan 2- Wire less Lan 3- پردازش توزیع شده (Distributedتقسیم کار پردازش بین چند کامپیوترکه میتواند از انواع PCیا Main frame باشد ویا ترکیبی استفاده شود . تاثیرپردازش توزیع شده بر IT : برنامهای کاربردی مثل واژه پردازها بر مبنای این مدل طراحی شده است که به کاربر امکان میدهد بر روی دادهای ذخیره شده پردازش لازم را انجا م دهد.یک شکل پردازش توزیع شده از طریق شبکه معماری Client/Server می باشد.

...

فرمت فایل: ppt (پاورپوینت) قابل ویرایش تعداد صفحات: 25

 

برای دانلود فایل اینجا کلیک کنید

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


:: نویسنده : dpp
:: موضوعات مرتبط: مقاله، کامپیوتر، فناوری اطلاعات، اینترنت، ،
:: برچسب‌ها: مقاله تکنولوژی اطلاعات در مدیریت, دانلود مقاله تکنولوژی اطلاعات در مدیریت, دانلود مقاله, تکنولوژی اطلاعات در مدیریت, مقاله فناوری اطلاعات در مدیریت, کاربرد فناوری اطلاعات در مدیریت, کاربرد IT در مدیریت,
تاريخ : دو شنبه 1 مهر 1392 | |