بررسی میزان اثر بخشی آموزش مهارتهای مدیریت براسترس بر كاهش سبك كنارآیی اجتنابی دانش آموزان
درباره وب

محیطی امن و مطمئن جهت رفاه محققین، دانشجویان و دانش آموزان عزیز برای دانلود پایان نامه، مقاله و پروژه های علمی و آموزشی در تمامی رشته ها تمامی فایلهای ارائه شده در این سایت قابل دانلود بوده و مبلغ آن به صورت آنلاین پرداخت می شود. پس از پرداخت بلافاصله لينک دانلود نمایش داده مي شود و همزمان يك نسخه از فايل به ايميل شما ارسال مي گردد.
نويسندگان
امکانات وب

    آمار وب سایت:  

    بازدید امروز : 181
    بازدید دیروز : 0
    بازدید هفته : 432
    بازدید ماه : 3825
    بازدید کل : 285070
    تعداد مطالب : 1157
    تعداد نظرات : 2
    تعداد آنلاین : 1



    خرید و فروش فایل

    counter hit make

بررسی میزان اثر بخشی آموزش مهارتهای مدیریت براسترس بر كاهش سبك كنارآیی اجتنابی دانش آموزان



 بررسی میزان اثر بخشی آموزش مهارتهای مدیریت براسترس بر كاهش سبك كنارآیی اجتنابی دانش آموزان

پایان نامه رشته روان شناسی و علوم تربیتی

پایان نامه دوره کارشناسی و ارشد رشته های علوم تربیتی و روان شناسی با موضوع بررسی میزان اثر بخشی آموزش مهارتهای مدیریت براسترس بر كاهش سبك كنارآیی اجتنابی دانش آموزان در 140 صفحه همراه با فصل تجزیه و تحلیل در فصل چهار.

چکیده: انسان در زندگی روزمره خود با استرس ها و فشارهای متعدد ی روبرو است. دوران نوجوانی كه ا ز آن به نام دوره بحران طوفان و استرس تا دوره زایش دوباره یاد كرده اند یكی از حوادث پراسترس زندگی هر فردی است. نوجوان در این دوره از طرفی با گذر از دوره كودكی به بزرگسالی با تغییرات وسیع جسمانی و رشد شناختی مواجه بوده و از طرف دیگر با مسائلی همچون رشد هویت، دستیابی به استقلال از خانواده در عین حفظ ارتباط با آن، پذیرفتن نقش‌های اجتماعی در ارتباط با گروه همسالان و تصمیم‌گیری درباره آینده و شغل روبرو است. دوران نوجوانی زمان كشف یا آگاهی از ارزشهای فرهنگی و معنوی ودوران تضادها وتعارض‌ها، تخیل و رویاها وسن مشكلات و مسائل اوست. استرس های نوجوانی گستره ای از وقایع روزمره‌ای همچون، انجام ندادن تكالیف مدرسه، نداشتن آمادگی كافی برای امتحان، گم كردن وسایل و اختلاف با دوست همكلاسی تا وقایع عمده ای همچون طلاق والدین، اعتیاد یكی از والدین، بیماری یا مرگ یكی از اعضای خانواده را دارد. به اعتقاد هولمز و راهه (1967) هر حادثه ای كه نیاز به سازگاری قابل ملاحظه ای در زندگی فرد داشته باشد ممكن است استرس زا باشد. آنچه كه این موضوع را با اهمیت تر جلوه می‌كند، شیوه كنار آمدن با این استرس زا هاست. برخی افراد به هنگام وقوع مشكل تمام نیرو و اندیشه خود را در جهت حل مشكل بسیج می‌نمایند وبرخی بر عكس به عوارض و پیامدهای مشكل می پردازند به گونه ای كه تنها سعی می‌كنند از پیامدهای هیجانی آن بكاهند، در حالیكه مشكل همچنان به قوت خود حل نشده باقی است. درهر صورت، استرس بر این دو دسته افراد آثار متفاوتی برجای می‌گذارد. دسته اول افرادی سازگارتر كم استرس تر و خوش بین ترند چون به مشكل به عنوان موضوعی حل شدنی می نگرند و دسته دوم رنجورتر مضطرب تر، افسرده تر وبدبین ترند چرا كه استرس‌ها را همچون كوهی كه سایه خود را بر زندگی آنها گسترانیده، می بینند. در این میان نوجوانان با دلمشغولی هایی همچون تكلیف مدرسه، سازگاری با گروه همسالان، برآورده كردن تقاضاهای والدین ، انتخاب رشته تحصیلی و آمادگی برای كنكور دانشگاه و اندیشیدن به آینده تحصیلی و شغلی مواجهند كه هر یك به نوبه خود فشار روانی عدیده ای را به زندگی‌شان تحمیل می‌‌كند. در این میان آنچه كه اهمیت و ضرورتش را نمایان می‌سازد قدرتمند كردن نوجوانان به شیوه ها و راهكارهایی صحیح در جهت كنار آمدن با این استرس زاهاست، تا بتوانند از این مراحل با حفظ سازگاری و سلامت روان عبور كرده و با مشكلات به عنوان پدیده‌هایی حل شدنی مواجه شوند، نه آنكه از آنها اجتناب كنند.

...

فرمت فایل: DOC (ورد 2003) قابل ویرایش تعداد صفحات: 140

 

برای دانلود فایل اینجا کلیک کنید

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


:: نویسنده : dpp
:: موضوعات مرتبط: پایان نامه، روانشناسی و علوم تربیتی، ،
:: برچسب‌ها: دانلود پایان نامه بررسی میزان اثر بخشی آموزش مهارتهای مدیریت براسترس بر كاهش سبك كنارآیی اجتنابی دانش آموزان , دانلود پایان نامه, میزان اثر بخشی آموزش مهارتهای مدیریت بر استرس, كاهش استرس دانش آموزان , مدیریت استرس, پایان نامه مدیریت بر استرس, کنترل استرس دانش آموزان, کنترل استرس کودکان, تاثیر آموزش بر کنترل استرس و نگرانی,
تاريخ : شنبه 6 مهر 1392 | |