نقش خانواده بعنوان یك نظام اجتماعی در جامعه امروزی
درباره وب

محیطی امن و مطمئن جهت رفاه محققین، دانشجویان و دانش آموزان عزیز برای دانلود پایان نامه، مقاله و پروژه های علمی و آموزشی در تمامی رشته ها تمامی فایلهای ارائه شده در این سایت قابل دانلود بوده و مبلغ آن به صورت آنلاین پرداخت می شود. پس از پرداخت بلافاصله لينک دانلود نمایش داده مي شود و همزمان يك نسخه از فايل به ايميل شما ارسال مي گردد.
نويسندگان
امکانات وب

    آمار وب سایت:  

    بازدید امروز : 3
    بازدید دیروز : 0
    بازدید هفته : 254
    بازدید ماه : 3647
    بازدید کل : 284892
    تعداد مطالب : 1157
    تعداد نظرات : 2
    تعداد آنلاین : 1



    خرید و فروش فایل

    counter hit make

نقش خانواده بعنوان یك نظام اجتماعی در جامعه امروزی



 نقش خانواده بعنوان یك نظام اجتماعی در جامعه امروزی

مقاله ی رشته علوم اجتماعی جامعه شناسی

چکیده: عناصر اصلی خانواده هم مسؤول جامعه پذیی فرزندان هستند و هم باید در خارج از خانواده بر آنها نظارت داشته باشند. روابط ناشی از نقش نه تنها در موارد مشخص نظیر فوت یا گرفتاری و مسایل یكی از آنها تغییر می كند، بلكه در سراسر دوران زندگی خانوادگی ادامه می‌یابد. در همان جوامع گوناگون تشابهات بسیاری در مورد نقشها و وظیف به ویژه اموری كه تمایزی بین رفتار زنانه و مردانه است وجود دارد. به طور كلی وضعیت خانوده، زن و شوهری و نقش همسر در خانوده با تكالیف و وظایف آنها در خانواده، جامعه بزرگتر مشخص شده است. با مشخص كردن كار برای مرد خارج از خانواده، جامعه اصلی تقسیم كار را در درون خانواده معین می‌كند. در بین رفتارهای كلی والدین نسبت به فرزندان، ترك فرزندان عامل مهمی در عدم سازگاری و وابستگی شدید آنها به بزرگتران و همچنین عدم اعتماد در روابط با دیگران به شمار می‌رود. عدم كفایت پید یا فقدان او بر حسب اینكه الگوهای دیگری از مردن در خانواده باشند یا نباشند. نتایج و اثرات متفاوتی خواهد داشت. در نهایت، فرزندان در درون خانواده و از طریق تجربه مستقیم با عناصر اصلی نظام خانواده فرا می‌گیرند كه پدر مظهر اقتدار است و مادر مظهر محبت و عطوفت و از این طریق می‌آموزند كه در بزرگسالی نقش مناسب خویش را ایفا كنند.

...

فرمت فایل: DOC (ورد 2003) قابل ویرایش تعداد صفحات: 58

 

برای دانلود فایل اینجا کلیک کنید


 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


:: نویسنده : dpp
:: موضوعات مرتبط: پروژه، پایان نامه، روانشناسی و علوم تربیتی، ،
:: برچسب‌ها: دانلود پروژه نقش خانواده بعنوان یك نظام اجتماعی در جامعه امروزی, دانلود پروژه, نقش خانواده, نظام اجتماعی در جامعه امروزی, نقش, خانواده, بعنوان, یك, نظام اجتماعی, جامعه امروزی ,
تاريخ : پنج شنبه 11 مهر 1392 | |